خودرو

قیمت دنا پلاس توربو 6 دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو 6 دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده است. انواع مدل های این خودرو با چه قیمتی فروخته می شوند؟

29 فروردین 1403

این خودروهای خارجی هم قیمت کوییک و شاهین هستند!، عکس

شرکت چری از نسخه های به روز شده آیس کریم و لیتل آن با قیمت پایه 4 و 8 هزار دلار رونمایی کرد.

24 فروردین 1403

شمارش معکوس برای ورود لوکس ترین خودروی وارداتی به بازار ، عکس

هونگچی H5 یکی از پر سر و صداترین خودروهای وارداتی بازار ایران محسوب شده و توانسته توجه بسیاری را به سمت خود جلب کند.

21 فروردین 1403

شاسی بلند خاص کیا که فقط به وسیله چینی ها ساخته و صادر می گردد! ، عکس

کیا از اول آوریل فراوری مدل های صادراتی EV5 را در چین شروع کرد. این خودرو ماه گذشته در نمایشگاه بین المللی خودرو بانکوک (BIMS) به نمایش عایدی.

16 فروردین 1403

آخرین باری که انسان روی ماه قدم گذاشت

در سال 1972 بود که ماجراجویی و اکتشاف در ماه وارد فاز جدیدی شد و ناسا توانست تا روی سطح تنها قمر کره زمین فرود بیایند.

11 اسفند 1402

سیتی سنتر اصفهان کجاست؟

شهر اصفهان یکی از زیباترین شهرهای ایران است. این شهر توریستی هر سال از هزاران گردشگری میزبانی می نماید که برای تماشای معماری اصیل ایرانی و آشنایی با فرهنگ مردم هنرمند این منطقه راهی اصفهان می شوند. با این حال مکان های دیدنی این شهر فقط محدود به جاذبه...

5 اسفند 1402

فعال حوزه پارچه بافی از اشتراکات فرهنگی میان ایران و ترکمنستان سخن گفت

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، فعال حوزه پارچه بافی از اشتراکات فرهنگی میان ایران و ترکمنستان سخن گفت.

30 بهمن 1402

عمر زندگی روی کره زمین چقدر است؟

در آینده بسیار دور و حدود 2 میلیارد سال دیگر، تمام ذخایر بیوژئوشیمیایی که زمین را قابل سکونت نگاه داشته اند، از بین رفته و زمین غیرقابل سکونت خواهد شد.

29 دی 1402

خط و نشان هواوی برای شیائومی با این موبایل!

زومیت نوشت: هواوی با گوشی های مالی نو نوا Y62 و نوا Y62 پلاس به جنگ گوشی های مالی شیائومی می رود.

11 دی 1402

آشنایی با هیوندای ونیو، شاسی بلند مقرون به صرفه کره ای، عکس

در دنیای امروز که کراس اوورها و شاسی بلندها حرف اول را در بین سگمنت های خودرویی می زنند، تنوع بسیاری را در بین آنها شاهد هستیم. در این مقاله قصد داریم تا با مقرون به صرفه ترین کراس اووری که می توان خریداری کرد، آشنا شویم.

3 دی 1402

جی تی ای 6 رسماً معرفی گردید؛ عرضه در سال 2025

بالاخره پس از 10 سال چیزی که هواداران منتظر آن بودند، فرا رسید؛ بازی جی تی ای 6 (GTA 6) رسماً معرفی و اولین تریلر آن منتشر شد. همان طور که چند روز پیش راک استار وعده داده بود، امروز قرار بود که تریلر این بازی منتشر گردد. با این حال، ساعاتی قبل از انتشار رسمی،...

14 آذر 1402

سامانه یکپارچه خودرو میزبان خودروهای تازه سایپا و ایران خودرو

خودروهای نو سایپا و ایران خودرو راهی سامانه یکپارچه می شوند. قرار است به زودی در دور نو فروش خودرو در سامانه یکپارچه شرکت های خودروساز محصولات نو خود را بفروش برسانند.

21 آبان 1402

قیمت اطلس سایپا با هزینه های جانبی اعلام شد، آنالیز تفاوت ها و امکانات چهار تیپ اطلس

شورای رقابت با در نظر گرفتن هزینه های ساخت ارائه شده به وسیله سایپا، قیمت پایه این خودروی تازه را معین نموده است. به این ترتیب قیمت کارخانه اطلس سایپا با اضافه شدن هزینه های جانبی تعیین شد. آنالیز تفاوت ها و امکانات چهار تیپ اطلس را در این گزارش بخوانید.

9 آبان 1402

نیسان متفاوت ترین خودروی خود را فراوری کرد!، عکس

زومیت نوشت: خودرو مفهومی و لوکس اینفینیتی Vision Qe نیسان، اولین محصول برقی این برند محسوب می گردد که البته نمی دانیم چه زمانی روانه بازار خواهد شد.

7 آبان 1402

دریاچه توشن، دریاچه ای کوچک و دوست داشتنی در گرگان

استان های شمالی ایران از جمله توریستی ترین استان های کشورمان هستند و اغلب با طبیعت زیبایشان شناخته می شوند. این منطقه از کشورمان جاذبه های طبیعی متنوعی دارد و چشم اندازهایی بسیار دیدنی از سواحل دریا و جنگل های سرسبز را به نمایش می گذارد. به هرکدام از...

2 آبان 1402

ترکیه خودروی پرنده ساخت!، فیلم

در نمایشگاه تکنوفست ترکیه، خودروی پرنده داخلی این کشور به نام ایرکار (AirCar) به نمایش درآمد. شرکت سازنده، توسعه ایرکار را از 3 سال قبل شروع کرده و این فرایند همچنان ادامه دارد. این خودرو احتمالا در سال 2025 میلادی مجوز پرواز در ترکیه را دریافت می کند.

10 مهر 1402

این خودرو رونالدو را در تهران اسکورت می کرد

ورود تیم النصر عربستان همراه با ستارگانی مانند کریستیانو رونالدو و سادیو مانه به کشورمان، حواشی بسیاری را به پا کرده است. در حین انتقال تیم النصر به محل اقامتشان در تهران طبق تصاویر بدست آمده، لاماری ایما مسئولیت اسکورت اتوبوس های تیم النصر را برعهده...

28 شهریور 1402

قیمت محصولات ایرانخودرو امروز یکشنبه 26 شهریور 1402

خبرنگاران- رانا پلاس جزو معدود محصولات ایرانخودرو در بازار است که کمتر از 500 میلیون قیمت دارد. خرید رانا پلاس سقف فلزی امروز یکشنبه 26 شهریور در بازار آزاد 490 میلیون خرج برمی دارد و 206 تیپ 2 و پژو پارس ساده هر کدام 470 میلیون تومان خریدوفروش می شوند.

26 شهریور 1402

مشاوران بد هم برای مدیران مفیدند!

بروس مثالی که اغلب به کار می گرفت، چنین بود: فرض کنید که با ماشین پورشه قدیمی خود از رشته کوه های راکی در غرب آمریکای شمالی (با ارتفاع 4400 متر) تا سن دیگو رانندگی می کنید. اما با رسیدن شما به این شهر ساحلی اقیانوس آرام، با گرمای 40 تا 45 درجه ای هوا روبرو می...

22 شهریور 1402

محدودیت های ترافیکی تعطیلات پیش رو اعلام شد ، کندوان از این ساعت یکطرفه می گردد ؛ آزدراه تهران ـ شمال چطور؟ ، محدودیت تردد در مسیرهای منتهی به مشهد

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی را در تعطیلات سرانجام هفته جاری و ابتدای هفته آینده برای محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت.

21 شهریور 1402
تعداد: (148)