ترکیه خودروی پرنده ساخت!، فیلم

به گزارش وبلاگ تور چین، در نمایشگاه تکنوفست ترکیه، خودروی پرنده داخلی این کشور به نام ایرکار (AirCar) به نمایش درآمد. شرکت سازنده، توسعه ایرکار را از 3 سال قبل شروع کرده و این فرایند همچنان ادامه دارد. این خودرو احتمالا در سال 2025 میلادی مجوز پرواز در ترکیه را دریافت می کند.

ترکیه خودروی پرنده ساخت!، فیلم

به گزارش خبرگزاری وبلاگ تور چین ، خودروی پرنده ترکیه، AirCar، در تکنوفست ازمیر به نمایش گذاشته شده است؛ در حالی که بسیاری از شرکت ها محصولات خود را در تکنوفست ازمیر، جشنواره هوانوردی، فضا و فناوری که از طریق وزارت صنعت و فناوری و بنیاد تیم فناوری ترکیه برگزار می شود، به نمایش گذاشتند، خودروی پرنده داخلی AirCar نیز در این جشنواره جای خود را گرفت. کسانی که به غرفه ایرکار آمدند این فرصت را داشتند که با خودروی پرنده عکس بگیرند و خودرو را از نزدیک بررسی کنند.

مهندس نرم افزار شرکت، مهمت توران، به خبرنگار AA گفت که خودروی پرنده ای که آنها ساخته اند حدود 450 کیلوگرم وزن دارد؛ توران با بیان اینکه توسعه این وسیله نقلیه را ادامه می دهند، گفت: این وسیله نقلیه ای است که می تواند به سرعت 120 کیلومتر برسد و 50 کیلومتر برد دارد، با این وسیله می توانید در عرض 7 دقیقه از کوناک به اینجا بیایید.

توران با بیان اینکه آن ها حدود 3 سال پیش کار توسعه این خودروی پرنده را شروع کرده اند، گفت: ما تخمین می زنیم که پس از دریافت مجوز پرواز در ترکیه در سال 2025، بتوانیم از یک مکان به مکان دیگر پرواز کنیم.

منبع: ekonomidunya

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در وبلاگ تور چین مراجعه کنید.

  • کامیون 60 ساله ای که هنوز در ایران تولید می شود/ عکس

  • پنج محصول غافلگیرکننده بوگاتی برای سوپرپولدارها!/ عکس

227227

منبع: خبرآنلاین

به "ترکیه خودروی پرنده ساخت!، فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیه خودروی پرنده ساخت!، فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید