سیتی سنتر اصفهان کجاست؟

به گزارش وبلاگ تور چین، شهر اصفهان یکی از زیباترین شهرهای ایران است. این شهر توریستی هر سال از هزاران گردشگری میزبانی می نماید که برای تماشای معماری اصیل ایرانی و آشنایی با فرهنگ مردم هنرمند این منطقه راهی اصفهان می شوند. با این حال مکان های دیدنی این شهر فقط محدود به جاذبه های تاریخی نیست.

سیتی سنتر اصفهان کجاست؟

همان طور که شما در مشهد می توانید از شهر کتاب مشهد بازدید کنید یا در اهواز به دیدن استادیوم فولاد آرنا بروید؛ در اصفهان هم جاذبه های دیدنی زیادی وجود دارند که به تازگی افتتاح شده اند. به عنوان مثال سیتی سنتر اصفهان یکی از مجذوب نماینده ترین مکان های دیدنی این شهر است که می تواند برای مسافران بسیار مجذوب نماینده و دیدنی باشد. اگر درباره این مجتمع تجاری و تفریحی کنجکاو هستید؛ با ما همراه شوید.

چگونه به سیتی سنتر اصفهان برویم؟

این مرکز تجاری و تفریحی در بزرگراه شهید دستجردی قرار گرفته است. شما برای دسترسی به سیتی سنتر مجبور هستید از شهر اصفهان خارج شوید و به ابتدای جاده اصفهان-شیراز بروید. بااین حال وسایل نقلیه عمومی مانند مترو و اتوبوس شما را تا نزدیکی این مجتمع تجاری تفریحی می رسانند بنابراین دسترسی به سیتی سنتر چندان هم سخت نیست. تاکسی و اتومبیل شخصی هم از دیگر گزینه هایی هستند که پیش روی شما قرار دارند. اگر می خواهید با مترو به سیتی سنتر اصفهان بروید باید در پایانه صفیه پیاده شوید. ایستگاه اتوبوس هم در نزدیکی سیتی سنتر قرار گرفته است. بعلاوه تاکسی های دروازه شیراز هم شما را تا درب ورودی سیتی سنتر می رسانند.

چه چیزهایی در سیتی سنتر در انتظارتان است؟

سیتی سنتر اصفهان در جنوب این شهر قرار گرفته است و جزو یکی از بزرگ ترین مراکز تجاری تفریحی شهر اصفهان محسوب می گردد. امکانات مختلفی در این مجموعه بزرگ وجود دارند. شاید اگر استادیومی مانند استادیوم فولاد آرنا نیز در نزدیکی این مجموعه قرار داشت؛ این مجتمع تجاری و تفریحی به یک مرکز گردشگری تمام عیار تبدیل می شد. بااین حال سیتی سنتر هنوز هم یکی از مجذوب نماینده ترین نقاط گردشگری برای مسافران اصفهان است.

در این مجموعه تعداد زیادی فروشگاه، پردیس سینمایی، هایپر استار، شهربازی، موزه، سالن همایش، فود کورت و یک دانشگاه علمی کاربردی وجود دارد. این مجموعه در هفت طبقه ساخته شده است که بیش تر طبقات آن به فروشگاه های تجاری اختصاص دارند. دوطبقه پارکینگ زیرزمینی نیز در سیتی سنتر ساخته شده است تا بازدیدنمایندگان مسئله ای بابت جای پارک نداشته باشند.

فروشگاه های مجموعه سیتی سنتر

سه طبقه از مجموعه سیتی سنتر اصفهان به طور کامل به فروشگاه های مختلف اختصاص دارد. شما می توانید از این فروشگاه ها انواع مختلفی از پوشاک، صنایع دستی، طلا، جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی و… را تهیه کنید. بعضی از برندهای مطرح ایرانی نیز در این مرکز خرید شعبه دارند. اگر قصد خرید سوغاتی از اصفهان را دارید؛ شاید این مرکز خرید برای شما مجذوب نماینده باشد. بااین حال از قلم نیاندازید که بعضی از اجناس فروشگاه های سیتی سنتر قیمت بالایی دارند. اگرچه تعداد فروشگاه های قیمت مناسب این مرکز خرید هم کم نیست؛ اما هنوز هم این مرکز خرید در دید مسافران و شهروندان اصفهانی به عنوان یکی از مرکز خریدهای گران قیمت اصفهان شناخته می گردد. بااین حال اگر بودجه محدودی برای خرید در اختیار دارید؛ بهتر است سری هم به مرکز خریدهای دیگر در مرکز شهر اصفهان بزنید.

امکانات تفریحی سیتی سنتر

مجتمع تجاری تفریحی سیتی سنتر یک مکان مجذوب نماینده و هیجان انگیز برای خانواده ها است. اگر با خانواده تان به اصفهان سفر کردید؛ بازدید از سیتی سنتر را از دست ندهید. شهربازی کهکشان عجیب در طبقه سوم سیتی سنتر قرار گرفته است. این شهربازی یکی از برترین و بزرگ ترین شهربازی های اصفهان است که مساحتش به حدود هشت هزار مترمربع می رسد. علاقمندان به فیلم های سینمایی هم می توانند تازه ترین فیلم های ایرانی را در پردیس سینمایی این مرکز خرید دیدن نمایند. پردیس سینمایی سیتی سنتر، هشت سالن مختلف با ظرفیت های متفاوت دارد. موزه و نگارخانه سیتی سنتر یکی از مجذوب نماینده ترین بخش ها برای علاقمندان به تاریخ و هنر است. موزه این مجموعه در طبقه چهارم قرار گرفته است. در این موزه مجموعه کاملی از ظروف سفالی، ساعت های قدیمی و … به نمایش گذاشته شده اند. بعلاوه یک مجموعه مجذوب نماینده از سکه ها، اسکناس ها و تمبرهای قدیمی هم در این موزه وجود دارد. در نگارخانه می توانید آثار هنری بسیاری از هنرمندان خوش ذوق اصفهانی را از نزدیک دیدن کنید. در خاتمه هم برای برطرف خستگی تان سری به فود کورت سیتی سنتر بزنید. در این فود کورت انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیتی مناسب به فروش می رسند.

مالک سیتی سنتر کیست؟

سیتی سنتر هم مانند شهر کتاب مشهد یا هر مجموعه تفریحی و تجاری دیگری یک بنیان گذار دارد. از مسعود صرامی به عنوان بنیان گذار مجموعه سیتی سنتر اصفهان یاد می گردد. او که مالک شرکت پرستیژ لند است؛ به جز سیتی سنتر چندین پروژه پیروز دیگر نیز در کارنامه کاری خود دارد. یکی دیگر از افتخارات مهندس صرامی کسب عنوان کارآفرین نمونه در سال 1385 است. پرستیژ لند یک شرکت خصوصی محسوب می گردد که با استفاده از یاری های دولتی و شراکت با شرکت های خصوص دیگر توانسته پروژه پیروزی مانند سیتی سنتر را به اتمام برساند. البته چندین شرکت دیگر نیز در ساخت این پروژه بزرگ با پرستیژ لند همکاری نموده اند. به عنوان مثال بانک گردشگری، شرکت خورشید سپاهان، راک سرامیک و گروه صنعتی ایرانیان پارتیان از جمله شرکت های ذی نفع در ساخت و بهره برداری از سیتی سنتر هستند.

منبع: مجله شنبه

به "سیتی سنتر اصفهان کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیتی سنتر اصفهان کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید