هوش مصنوعی

تخفیف شگفت انگیز سامسونگ برای گوشی زدفلیپ

سامسونگ در آستانه پایان یافتن رویداد فروش بهاره خود، کمپین تخفیف یک روزه ای را برای خرید گوشی گلکسی زد فلیپ 5 برگزار کرده است.

20 اسفند 1402

مدیرعامل انویدیا: هوش مصنوعی می تواند تا 5 سال دیگر تمام آزمایش های انسانی را پشت سر بگذارد

جنسن هوانگ، مدیرعامل انویدیا به تازگی در خصوص هوش مصنوعی عمومی (AGI) صحبت کرد و گفت که طبق بعضی تعاریف، تا پنج سال آینده می توان به این فناوری دست پیدا کرد و آزمایش های انسانی را پشت سر گذاشت.

13 اسفند 1402

هوش مصنوعی در آیفون 16 عملکرد بسیار سریعی خواهد داشت

بر اساس گزارش های منتشر شده، اپل میخواهد در سیستم عامل iOS 18 و آیفون 16 به طور گسترده از قابلیت های هوش مصنوعی استفاده کند. گفته می گردد این شرکت برای رسیدن به این هدف، پردازنده های جدیدی با نام های M4 و A18 توسعه داده است که هسته های پردازشی هوش مصنوعی بیشتری...

26 بهمن 1402

مورد انتظارترین بردگیم های سال 2024

بعد از چند سال که بحران همه گیری کووید 19 در عرضه گسترده محصولات اختلالاتی را ایجاد نموده بود، می توان گفت که سال 2023 تقریباً این مشکل را حل کرد یا حداقل آن را تا حد زیادی کاهش داد و اجازه می دهد تا برنامه عرضه شلوغ بردگیم ها به کار خودش ادامه دهد. چندی پیش...

9 بهمن 1402

تلویزیون های 4K و 8K سامسونگ با تمرکز بر هوش مصنوعی معرفی شدند

سامسونگ تلویزیون های 4K و 8K زیادی را برای سال 2024 در نظر گرفته که قبل از آغاز رسمی نمایشگاه CES 2024 از آن ها رونمایی نموده است.

18 دی 1402

روشی جالب برای ساخت عطر با هوش مصنوعی

فارس نوشت: دانشمندان توانستند با استفاده از هوش مصنوعی، روشی جالب برای ساخت عطر پیدا نمایند.

15 شهریور 1402

کتاب های نوشته شده به وسیله هوش مصنوعی از آمازون حذف شدند

به گزارش خبرنگاران؛ پس از اینکه جین فریدمن نسبت به فروش پنج کتابی که به اشتباه به عنوان آثار او در سایت آمازون به فروش گذاشته شده بودند، شکایت کرد، این کتاب ها از لیست فروش آمازون حذف شدند. این کتاب ها، که فریدمن معتقد است به وسیله هوش مصنوعی نوشته شده...

19 مرداد 1402

3 سناریوی هوش مصنوعی برای نابودی انسان

یک متخصص هوش مصنوعی فاش کرده است که اگر ماجرای هوش مصنوعی اشتباه پیش برود، سه نتیجه احتمالی وجود دارد که هر کدام به شکلی سرنوشتی ناخوشایند برای بشریت است.

31 خرداد 1402

سازمان بین المللی هوش مصنوعی ایجاد شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از مینت، این شرکت به رهبری سم آلتمن، معتقد است سیستم های هوش مصنوعی در 10 سال آینده در مهارت های مختلف خبره می شوند و می توانند فعالیت ها را با بهره وری بالاتری نسبت به بزرگ ترین شرکت های امروز انجام دهند.

3 خرداد 1402

عکس، تیم منتخب تاریخ لیگ قهرمانان ، 5اسپانیایی در جمع بهترین ها قرار گرفتند

در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا که هوش مصنوعی انتخاب نموده 5 بازیکن اسپانیایی حضور دارد.

27 اردیبهشت 1402

عصر قانونمداری شرکت های فناوری در اروپا از امروز شروع شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از تک کرانچ، شرکت های بزرگ فناوری باید امروز را در تقویم خود علامت بزنند زیرا قانون بازارهای دیجیتال(DMA) اکنون به طور فنی قابل اجرا است. این قانون در حقیقت برنامه اتحادیه اروپا برای کنترل قدرت شرکت های بزرگ فناوری است.

13 اردیبهشت 1402

کشف کهن ترین فسیل باستانی تریزینوسور با یاری هوش مصنوعی

ایسنا نوشت: یک فسیل باستانی از گونه تریزینوسور در بریتانیا کشف شده که به گفته باستان شناسان، قدیمی ترین فسیل در نوع خود است.

27 فروردین 1402

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح هوش مصنوعی سامسونگ تا قطار فوق سریع چین

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

10 دی 1401

آیا اطلاعات مبتنی بر هوش مصنوعی در حوزه بهداشت و درمان امنیت دارند؟

این روزها هوش مصنوعی در حوزه بهداشت و درمان نیز نفوذ و حضوری چشمگیر دارد اما یکی از پرسش های مهم در خصوص هوش مصنوعی این است که آیا هوش مصنوعی مرتبط با بهداشت و درمان امنیت دارد یا خیر.

4 دی 1401

پورتال با ری تریسینگ به طرز عجیبی ترسناک می گردد

آیا یک ریمستر ساده می تواند به کل ژانر آن بازی عوض کند؟ بعد از بیش از دو ساعت تجربه پورتال که بروزرسانی رایگانی دریافت نموده و ری تریسینگ به آن اضافه شده، وسوسه شدم تا بگویم بله، عوض می نماید.

1 دی 1401

توسعه یک حمام هوشمند برای شستشوی اتوماتیک انسان!

دانشمندان ژاپنی در حال ساخت نوعی ماشین شستشوی انسانی هستند که علاوه بر شستشوی اتوماتیک بدن انسان، می تواند با استفاده از هوش مصنوعی ضربان قلب انسان را برای سنجش میزان آرامش او میزان گیری کند.

10 آبان 1401

تاثیر فناوری بر هتل در قرن 21

هتل ها به سرعت در حال تغییر هستند و پیشرفت فناوری یاری زیادی به این تغییرات نموده و نه تنها باعث شده که آن ها همپای مسافران مدرن حرکت نمایند، بلکه به تسهیل کار آن ها نیز یاری شایانی نموده است.

24 فروردین 1401

میزان گیری کیفیت آب آشامیدنی و هوا با تلفن همراه

موسسه فرانهوفر(Fraunhofer) آلمان یک طیف سنج کوچک مادون قرمز ساخته است که می توان آن را درون تلفن همراه قرار داد و از طریق آن کیفیت هوا، آب و اصالت دارو را میزان گیری کرد.

6 مرداد 1400

فناوری جدید تایپ مودبانه با استفاده از هوش مصنوعی

یک شرکت فنلاندی با استفاده از هوش مصنوعی فونتی را توسعه داده که با قلدری سایبری مقابله و کلمات تحقیر آمیز در متن را تار می نماید.

19 مهر 1399

کوچک ترین ابررایانه دنیا در ژاپن

حداکثر ظرفیت حافظه پلتفرم مذکور به 384 گیگابایت قابل ارتقا بوده و حداکثر ظرفیت پردازش آن نیز به 157.28 ترافلاپس می رسد. قیمت این پلتفرم و زمان عرضه آن هنوز اعلام نشده است.

18 مهر 1399
تعداد: (21)