تلویزیون های 4K و 8K سامسونگ با تمرکز بر هوش مصنوعی معرفی شدند

به گزارش وبلاگ تور چین، سامسونگ تلویزیون های 4K و 8K زیادی را برای سال 2024 در نظر گرفته که قبل از آغاز رسمی نمایشگاه CES 2024 از آن ها رونمایی نموده است.

تلویزیون های 4K و 8K سامسونگ با تمرکز بر هوش مصنوعی معرفی شدند

تلویزیون های 4K و 8K سامسونگ با پنل OLED

S95D OLED

تلویزیون S95D OLED سامسونگ مدل ارتقا یافته S95C OLED سال گذشته محسوب می گردد. محصولی با رفرش ریت 144 هرتز و پنل ضد تابش یا ضد خیرگی که اولین بار است چنین چیزی را در یک پنل OLED شاهد هستیم. پشتیبانی از FreeSync Premium Pro شرکت AMD، اسپیکرهای قدرتمند با استاندارد دالبی اتموس و حواشی بسیار کم از جمله سایر امکانات این تلویزیون تازه سامسونگ محسوب می گردد. این محصول در سه مقدار 555، 65 و 70 اینچ با وضوح 4K عرضه خواهد شد.

S90D

S90D از امکانات خارق العاده ای بهره می برد که مهم ترین شان Neural Quantum Processor 4K و استاندارد دالبی اتموس در اسپیکرهاست. بعلاوه رفرش ریت این محصول به 120 هرتز می رسد تا بهشت گیمرها باشد. جالب است بدانید قابلیت Motion Xcelerator Turbo Pro این تلویزیون 4K سامسونگ امکان انجام بازی در وضوح 4K با رفرش ریت 144 هرتزی و پشتیبانی از واقعیت مجازی را به کاربر می دهد. از لحاظ مقدار، این مدل مشابه مدل بالایی است.

تلویزیون های Neo QLED سامسونگ با کیفیت 8K و 4K

QN800D Neo QLED

در وضوح 8K، تلویزیون QN800D Neo QLED سامسونگ محصول کم نظیری است که از کلی امکانات مجذوب کننده و پریمیوم بهره می برد. برای مثال Motion Xcelerator Turbo Pro، نمایشگر تقریبا بدون حاشیه، امکان انجام بازی واقعیت مجازی با رفرش ریت 240 هرتز، Quantum Super Resolution Pro و یک پایه مجذوب کننده Mystic Floating.

پردازنده Neural Quantum Processor 8K Pro اجازه می دهد در زمینه هوش مصنوعی امکانات مجذوب کنندهی را از این محصول ببینیم از جمله ردیابی نرم و روان توپ هنگام تماشای فوتبال، تبدیل کیفیت SD به HD و حتی تبدیل محتوای 4K به 8K. این تلویزیون در مقدار های 65، 75، 85 و 95 اینچ عرضه می گردد.

QN800D

QN800D تلویزیون دیگری با کیفیت خیره کننده 8K است اما امکانات کمتری از مدل بالایی دارد. مثلا امکان انجام بازی واقعیت مجازی با رفرش ریت 165 هرتز، رفرش ریت کلی 120 هرتز در وضوح 8K، امکاناتی نظیر Real Depth Enhancer Pro، قابلیت Quantum Super Resolution (غیر پرو) و AI Motion Enhancer که قابلیت آخر برای بهبود کیفیت تصاویر به وسیله هوش مصنوعی است. این تلویزیون در مقدار های 65، 75 و 85 اینچ عرضه می گردد.

QN90D Neo QLED

QN90D Neo QLED یک تلویزیون 4K از سامسونگ است که از امکانات هوش مصنوعی متعدد از جمله Real Depth Enhancer (ارتقای عمق تصویر)، Expert Calibration (کالیبره کردن حرفه ای) و Motion Xcelerator Turbo Pro (بهبود حرکات) بهره می برد. این محصول با پنل ضد بازتاب و اسپیکرهای دالبی اتموس در مقدار های 43، 50، 55، 65، 75، 85 و 98 اینچ عرضه می گردد.

QN85D

QN85D هم آخرین محصول این فهرست است که از پردازنده Neural Quantum Processor 4K برای بهبود امکانات هوش مصنوعی بهره می برد. مثلا AI HDR remastering و Motion Xcelerator Turbo (غیر پرو). بعلاوه حالت محافظت از چشم هم برای این تلویزیون در نظر گرفته شده که به یاری هوش مصنوعی از آسیب تماشا چشم جلوگیری می نماید. این تلویزیون در مقدار های 55، 65، 75 و 85 اینچ عرضه می گردد.

منبع: Toms Guide

منبع: دیجیکالا مگ

به "تلویزیون های 4K و 8K سامسونگ با تمرکز بر هوش مصنوعی معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلویزیون های 4K و 8K سامسونگ با تمرکز بر هوش مصنوعی معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید