مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح هوش مصنوعی سامسونگ تا قطار فوق سریع چین

به گزارش وبلاگ تور چین، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح هوش مصنوعی سامسونگ تا قطار فوق سریع چین

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

گروهی از پژوهشگران در موسسه پژهشی سامسونگ در مسکو پیروز شده اند نوعی الگوریتم هوش مصنوعی تازه طراحی کنند که می تواند با کمک دیپ فیک تصاویر جعلیسه بعدی را به راحتی و تنها با یک عکس ساده ایجاد کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده در اظهار نظری ضد و نقیض به موضوع هواوی اشاره کرده و همزمان با این که این شرکت را خطرناک توصیف کرده، امکان قرارداد تجاری با هواوی را دور از فکر ندانسته است. اظهار نظری ضد و نقیض که باعث بحث هایی متعدد شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

با وجود آن که کاربران از مدت ها پیش انتظار عرضه آیفون 11 را می کشند اما اطلاعات رسمی مرتبط با این محصول هنوز به طور کامل اعلام نشده است. اما اخیرا برخی جزئیات تازه در مورد این گوشی اعلام شده که در نوع خود جالب است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به نظر می رسد این روزها سامسونگ در تلاش است به روزرسانی هایی گسترده برای انواع مدل های گوشی خود ارائه دهد و یکی از تازهترین به روزرسانی ها متعلق به گوشی گلکسی A8s است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سرانجام نخستین رندر از گوشی هوشمند ردمی k20 به عنوان پرچمدار تازه شرکت شیائومی منتشر شد. این رندر حاوی اطلاعاتی از بخش پشتی گوشی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح هوش مصنوعی سامسونگ تا قطار فوق سریع چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح هوش مصنوعی سامسونگ تا قطار فوق سریع چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید