کسب و کار

5 ایده استفاده از بانکه در دکوراسیون داخلی

امروزه در دکوراسیون داخلی منازل، سعی می گردد تا از وسایلی که در کنار کاربردی بودن، جنبه تزیینی و دکوراتیو نیز دارند، بیشتر بهره گرفته گردد. بانکه ها یکی از این وسایل هستند که شما می توانید در بخش های مختلف خانه از آنها برای دیزاین فضای داخلی بهره ببرید....

30 فروردین 1403

قیمت دنا پلاس توربو 6 دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو 6 دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده است. انواع مدل های این خودرو با چه قیمتی فروخته می شوند؟

29 فروردین 1403

شاسی بلند خاص کیا که فقط به وسیله چینی ها ساخته و صادر می گردد! ، عکس

کیا از اول آوریل فراوری مدل های صادراتی EV5 را در چین شروع کرد. این خودرو ماه گذشته در نمایشگاه بین المللی خودرو بانکوک (BIMS) به نمایش عایدی.

16 فروردین 1403

آخرین اقدامات برای بازسازی خانه پدری جلال آل احمد

خبرگزاری مهر/ این خبر پیرامون آخرین اقدامات برای بازسازی خانه پدری جلال آل احمد برای شما نوشته شده است.

10 فروردین 1403

برترین سوغاتی های رودبار چیست و از کجا بخریم؟

سفر به شمال یکی از مقصد های مجذوب کننده برای گردشگری مردم در ایران و دنیا محسوب می گردد و سوغات در هر سفر شیرینی سفر را در چندین برابر می نماید. شمال کشور یکی از زیباترین مکان ها برای مقاصد گردشگری بوده و یکی از شهرستان های زیبا که ورودی استان گیلان نیز...

8 فروردین 1403

ابلاغ دستورالعمل های معاونت گردشگری به سایتها و سامانه های رزرو مراکز اقامتی

ایلنا/ براساس خبرهای بدست رسیده، ابلاغ دستورالعمل های معاونت گردشگری به سایتها و سامانه های رزرو مراکز اقامتی صورت گرفت.

29 اسفند 1402

برج آزادی در ایام نوروز میزبان گردشگران است

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده و گزارشات منتشر شده، برج آزادی در ایام نوروز میزبان گردشگران است.

27 اسفند 1402

تبلیغ جنجالی موبایل ایرانی با قابلیت تماس تصویری بدون اینترنت

تصویری از بیلبورد تبلیغاتی یک گوشی هوشمند با قابلیت تماس تصویری بدون اینترنت در شبکه های اجتماعی خبرساز شد.

23 اسفند 1402

تخفیف شگفت انگیز سامسونگ برای گوشی زدفلیپ

سامسونگ در آستانه پایان یافتن رویداد فروش بهاره خود، کمپین تخفیف یک روزه ای را برای خرید گوشی گلکسی زد فلیپ 5 برگزار کرده است.

20 اسفند 1402

این نان فقط در قائم شهر پخت می گردد

پخت نان قالاج در خانواده یکی از اهالی قائم شهر به نام حسنی از همان زمان، به صورت موروثی ادامه یافت و در حال حاضر، این نان به وسیله فرزند آقای حسنی که از مهاجرین قفقاز بود، در قائم شهر پخت می گردد.

14 اسفند 1402

معرفی مودم اوپو 5G CPE T2

حدود 3 سال از معرفی اولین مودم 5G شرکت اوپو با نام تجاری می گذرد و حالا این غول چینی تصمیم به ارائه مدل تازه مودم های خود با سخت افزار قدرتمندتر گرفته است. البته این مودم اوپو در سال 2022 معرفی شده است ولی از عرضه آن به بازار مدت زیادی نگذشته است.

7 اسفند 1402

سیتی سنتر اصفهان کجاست؟

شهر اصفهان یکی از زیباترین شهرهای ایران است. این شهر توریستی هر سال از هزاران گردشگری میزبانی می نماید که برای تماشای معماری اصیل ایرانی و آشنایی با فرهنگ مردم هنرمند این منطقه راهی اصفهان می شوند. با این حال مکان های دیدنی این شهر فقط محدود به جاذبه...

5 اسفند 1402

مجوز ایرلاین های گران فروش را لغو می کنم

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه با شرکت های گران فروش بلیت هواپیما تعارف نداریم، گفت: اگر شرکت های هواپیمایی سیاست هایی که گذاشته شده را رعایت نکنند، تا لغو مجوز، مقابل آن ها می ایستم.

17 بهمن 1402

پیش فروش بلیت قطارهای اسفند، سه شنبه آغاز می شود

مدیرعامل شرکت راه آهن از آغاز پیش فروش بلیت قطارهای اسفندماه، در روز سه شنبه 17 بهمن ماه و عرضه آن به صورت اینترنتی خبر داد.

16 بهمن 1402

چرا دنیای سینمایی دی سی بازنده شد؟

دنیای سینمایی دی سی -یا همان دنیای پیشرفته دی سی- (DCEU) با فرازونشیب های فراوان و پشت سر گذاشتن روزهای تاریک، انتها به انتها رسید تا یک شروع دوباره داشته باشد. فصل نو دی سی با سوپرمن: میراث به کارگردانی جیمز گان شروع خواهد شد و قرار است ساختار منجسم تری داشته...

14 بهمن 1402

35 پیشنهاد فوق العاده خرید هدیه برای مادران خوش استایل

روز مادر نزدیک است و بازار خرید هدیه برای مهم ترین خانم زندگی هر کسی حسابی داغ شده. اما مثل همواره انتخاب یک هدیه مناسب و ارزشمند برای مادر می تواند کار سختی باشد. البته وقتی بدانید که چه چیزی احتیاج دارد می توانید به راحتی هدیه را انتخاب کنید اما مشکل...

6 دی 1402

سامانه یکپارچه خودرو میزبان خودروهای تازه سایپا و ایران خودرو

خودروهای نو سایپا و ایران خودرو راهی سامانه یکپارچه می شوند. قرار است به زودی در دور نو فروش خودرو در سامانه یکپارچه شرکت های خودروساز محصولات نو خود را بفروش برسانند.

21 آبان 1402

قیمت اطلس سایپا با هزینه های جانبی اعلام شد، آنالیز تفاوت ها و امکانات چهار تیپ اطلس

شورای رقابت با در نظر گرفتن هزینه های ساخت ارائه شده به وسیله سایپا، قیمت پایه این خودروی تازه را معین نموده است. به این ترتیب قیمت کارخانه اطلس سایپا با اضافه شدن هزینه های جانبی تعیین شد. آنالیز تفاوت ها و امکانات چهار تیپ اطلس را در این گزارش بخوانید.

9 آبان 1402

احداث باغ بادام از بزرگترین تولید کننده نهال بادام در ایران با یک قرن تجربه

توصیه می­ شود نهال خود را از نهالستان­ های معتبری مانند پالیز نهال به عنوان بزرگترین نهالستان تولید نهال بادام در سراسر کشور تهیه کنید.

2 مهر 1402

مشاوران بد هم برای مدیران مفیدند!

بروس مثالی که اغلب به کار می گرفت، چنین بود: فرض کنید که با ماشین پورشه قدیمی خود از رشته کوه های راکی در غرب آمریکای شمالی (با ارتفاع 4400 متر) تا سن دیگو رانندگی می کنید. اما با رسیدن شما به این شهر ساحلی اقیانوس آرام، با گرمای 40 تا 45 درجه ای هوا روبرو می...

22 شهریور 1402
تعداد: (189)