35 پیشنهاد فوق العاده خرید هدیه برای مادران خوش استایل

به گزارش وبلاگ تور چین، روز مادر نزدیک است و بازار خرید هدیه برای مهم ترین خانم زندگی هر کسی حسابی داغ شده. اما مثل همواره انتخاب یک هدیه مناسب و ارزشمند برای مادر می تواند کار سختی باشد. البته وقتی بدانید که چه چیزی احتیاج دارد می توانید به راحتی هدیه را انتخاب کنید اما مشکل اینجاست که مادران معمولا از احتیاجهایشان با ما صحبت نمی نمایند و همین موضوع خرید کادو روز مادر را کمی سخت می نماید. در این مطلب از خبرنگاران مگ تصمیم گرفتیم تا چند گزینه عالی برای خرید هدیه برای مادران خوش استایل را به شما پیشنهاد بدهیم. حتما بعد از خواندن مطلب برایمان بنویسید که تصمیم شما خرید کدام پیشنهادها است.

35 پیشنهاد فوق العاده خرید هدیه برای مادران خوش استایل

استایل ترندی زمستانی

خانم ها عاشق استایل های ترندی و به روز هستند. پس روز مادر فرصت مناسبی برای خرید چند مدل لباس مد روز برای آن ها است. در این بخش چند مدل لباس برای خرید هدیه برای مادران خوش استایل را به شما معرفی می کنیم.

1. پلیور

این پلیور یقه دار از آن لباس هایی است که در روزهای سرد می تواند بدن و گردن را حسابی گرم نگه دارد و مانع از سرما خوردن یا گرفتگی عضلات به علت سرما گردد. جنس آن ترکیبی از پنبه و پلی استر است، آستین بلند دارد و تا روی باسن می رسد.

2. تونیک

این تونیک بافت زیبا از جنس پلی استر است، یقه برگردان دارد و قد آن تا روی زانو می رسد. آستین های بلند و قد بلند لباس آن را به یک انتخاب عالی برای استایل های روزمره و مهمانی تبدیل نموده است.

3. شلوار جین

پوشیدن این شلوار جین مدل بگ احساس راحتی بسیار زیادی به شخص می دهد، چون آزاد است و به بدن نمی چسبد. قد آن تا زیر مچ پا می رسد و از پارچه جین غیرکشسان دوخته شده است. 4 جیب دارد، با زیپ بسته می گردد و محل مخصوص بستن کمربند هم دارد.

4. کت

یک کت گرم همان چیزی است که می تواند در روزهای زمستان همواره همراه مادر عزیزتان باشد. جنس این کت مازراتی است، قد آن تا کمر می رسد و با دکمه بسته می گردد. دو جیب دارد و با هر استایلی به راحتی ست می گردد.

کیف

هیچ استایل زنانه ای بدون کیف نمی گردد. از کیف های کوچک تا کیف های بزرگ و جادار، هر کدام را به عنوان هدیه برای مادران خوش استایل بخرید مطمئن باشید حسابی مادر عزیزتان را شادمان نموده اید. در این بخش چند مدل کیف به شما پیشنهاد می دهیم تا انتخاب برایتان آسان تر باشد. البته اگر دوست دارید خودتان بیشتر بخش کیف ها را آنالیز کنید، می توانید روی دکمه قرمز کادر زیر بزنید و به بخش کیف ها دسترسی پیدا کنید.

5. کیف رودوشی مدل مسنجر

این کیف زیبا در 12 رنگ متنوع فراوری شده و با خیال راحت می توانید رنگ مورد علاقه مادرتان را از بین آن ها پیدا کنید. از چرم مصنوعی دوخته شده و دو بند دوشی و دستی دارد. برای بسته شدن از دو مگنت استفاده می نماید و چند جیب و بخش مختلف دارد. ابعاد کوچک این کیف، آن را انتخاب خوبی برای استایل های روزمره و مهمانی است.

6. کیف رو دوشی بزرگ

این محصول زیبا از چرم مصنوعی ساخته شده و دو بند بلند دارد که یاری می نماید به راحتی روی شانه قرار بگیرد. ابعاد آن 42*30 سانتیمتر است و حسابی جادار است. با یک زیپ بسته می گردد و با استایل های روزمره و مهمانی کاملا هماهنگ می گردد.

7. کراس بادی

اگر مادر شما اهل استایل های اسپرت است پس یک کراس بادی می تواند انتخاب خوبی برای کادو روز مادر باشد. این کراس بادی که به شما معرفی می کنیم در 8 رنگ متنوع فراوری شده و با هر سلیقه ای هماهنگ می گردد. جنس آن ترکیبی از پلی استر و چرم مصنوعی است، با زیپ بسته می گردد و بند قابل تنظیم دارد.

8. کیف دستی مجموعه سه تایی

اگر نمی دانید مادر شما بیشتر از چه سایز کیفی استفاده می نماید یا دوست دارید یک سری کیف کامل به او هدیه بدهید، این محصول انتخاب خوبی است. این مجموعه کیف شامل سه کیف در سایزهای مختلف است و امکان استفاده از آن ها در استایل روزمره تا مهمانی را فراهم می نماید.

کفش

کفش می تواند استایل یک خانم را کامل کند و سبک آن را به کلی تغییر دهد. کفش پاشنه بلند، بوت، نیم بوت یا کفش راحتی روزمره مدل هایی هستند که می توانید برای استفاده در روزهای سرد زمستان به مادر خود هدیه بدهید. در این بخش 4 مدل از پرطرفدارترین کفش های زنانه را به شما معرفی می کنیم که گزینه های عالی برای هدیه برای مادران خوش استایل هستند. اما شما می توانید با زدن روی دکمه قرمز کادر زیر، تمام کفش های زنانه را ببینید.

9. بوت زنانه مدل رونیکا

جنس این بوت ساق بلند از چرم مصنوعی است و کاملا روی ساق پا را می پوشاند. با یک زیپ بلند بسته می گردد، قسمت پنجه آن پهن است و به راحتی با هر مدل پایی سازگاری دارد.

10. نیم بوت زنانه مدل MOM95

جنس این نیم بوت زیبا جیر مصنوعی است و تا روی مچ پا را می پوشاند. قسمت پنجه اش پهن است و کف آن به شکلی طراحی شده که برای استفاده در روزهای برفی و بارانی کاملا مناسب است. با زیپ بسته می گردد و برای استفاده روزمره تا مهمانی کاملا مناسب است.

11. کفش پاشنه دار

این کفش ساده اما کاربردی از چرم مصنوعی ساخته شده است. پاشنه 5 سانتی دارد و پنجه اش پهن است. کفش به صورت یکسره ساخته شده و برای ثابت ماندن در پا احتیاج به بستن بند یا زیپ ندارد.

12. کفش طبی عطارد

این کفش از چرم مصنوعی ساخته شده و زیره ای از جنس پلی اورتان دارد. با کش هایی که در کنار خود دارد روی پا ثابت می گردد و هوا به راحتی داخل آن جریان دارد. انعطاف پذیری، کاهش فشارهای وارده به پا و مقاومت در برابر سایش از قابلیت های این کفش است. اگر مادر شما درگیر کمردرد یا پا درد است و باید از کفش طبی استفاده کند، این کفش طبی مشکی رنگ انتخاب خوبی به عنوان هدیه روز مادر است.

زیورآلات و جواهرات

13. طلا

وقتی حرف از خرید زیورآلات به عنوان هدیه برای مادران خوش استایل به میان می آید همواره یکی دو قطعه طلای زیبا را تصور می کنیم که طبق سلیقه مادرمان خریده ایم. اگر سال جاری هم قصد دارید برای مادر خود طلا بخرید می توانید با خیال راحت آن را از وبلاگ تور چین تهیه کنید. با خرید طلا از وبلاگ تور چین می توانید اکسسوری مورد نظرتان را با قیمت روز بخرید و بعد از تحویل اگر مطابق سلیقه مادرتان نبود به راحتی آن را مرجوع کنید.

14. نقره

اگر قصد خرید نقره دارید می توانید انواع اکسسوری های متنوع و زیبای نقره را از سایت وبلاگ تور چین بخرید. برای خرید نقره از وبلاگ تور چین می توانید روی دکمه قرمز کادر زیر بزنید.

اکسسوری

برای کامل کردن استایل باید از تعدادی اکسسوری بر اساس سبک انتخابی تان بهره ببرید. این اکسسوری ها می تواند فقط شامل یک جفت دستکش و یک عینک آفتابی باشد یا می تواند فهرست کاملی از عطر و ادکلن، ساعت، کمربند، گیره مو و مواردی از این دست باشد. در این بخش تعدادی از اکسسوری های مناسب برای خرید به عنوان هدیه برای مادران خوش استایل را به شما پیشنهاد داده ایم. البته شما می توانید به وسیله کادر زیر به تمام اکسسوری های زنانه دسترسی داشته باشید.

15. ست کلاه و شال گردن مدل روسی

این شال و کلاه گرم و زیبا از جنس الیاف نخی و پلی استر، در 10 رنگ متنوع ساخته شده است و با استایل های نیمه رسمی، رسمی، کلاسیک، کژوال و مهمانی کاملا هماهنگ است.

16. دستکش زنانه مدل چرم و خز

این دستکش از چرم مصنوعی ساخته شده و روی قسمت مچ خز دارد. فری سایز است و با استایل های روزمره، نیمه رسمی، رسمی و مهمانی کاملا هماهنگ است. شما می توانید این دستکش را همراه با شال و کلاه روسی که معرفی کردیم بخرید و به عنوان کادو روز مادر به مادر عزیزتان هدیه بدهید.

17. عینک آفتابی مدل گرد

این عینک آفتابی ساده با فریم گرد روی تمام مدل های صورت به زیبایی می نشیند. جنس فریم آن از پلاستیک و استات است که در سرمای زمستان دمای خود را حفش نموده و باعث یخ کردن پوست صورت نمی گردد. رنگ فریم و عدسی مشکی است و UV 400 دارد؛ یعنی به راحتی جلوی انعکاس آزاردهنده نور خورشید از روی سطوح براق و یخ زده زمستانی را می گیرد. مدل ساده امکان استفاده از این عینک را در هر سبک استایلی فراهم نموده است.

18. ساعت مچی عقربه ای زنانه هانگروی مدل دستبندی نگین دار

ساعت مچی یکی از اکسسوری هایی است که باید در هر استایلی وجود داشته باشد، چون می تواند به راحتی و در یک نگاه سبک استایل شما را به دیگران نمایش بدهد. این ساعت مچی که به شما معرفی نموده ایم یک ساعت با طراحی شبیه به دستبند است که نگین کاری هم شده و می تواند ظرافت و درخشندگی را به راحتی به استایل اضافه کند. پس به نظر می رسد انتخاب خوبی به عنوان کادو روز مادر باشد. موتور آن کوارتز است و با باتری کار می نماید. صفحه گرد دارد، بدنه اش فلزی است و با تمام استایل ها، از روزمره تا رسمی، ست می گردد.

19. کمربند

این کمربند ساده و شیک به رنگ مشکی است و با پولک های مشکی و درخشان پوشیده شده که می تواند هر استایلی را چند درجه زیباتر کند. از چرم مصنوعی ساخته شده و با یک سگک بسته می گردد. طول تسمه باریک کمربند 100 تا 115 سانتیمتر است و عرض آن فقط 2.5 سانتیمتر، پس می توانید از این محصول روی دامن و پیراهن هم بهره ببرید.

20. عطر و ادکلن

برای خرید عطر و ادکلن باید کاملا سلیقه رایحه ای مادرتان را بدانید. برخی از خانم ها از یک عطر خاص استفاده می نمایند و آن را به امضای شخصی استایل شان تبدیل نموده اند، برخی دیگر بر اساس استایلی که می زنند و فصلی که در آن قرار دارند از عطر یا ادکلن های متفاوتی استفاده می نمایند. پس اگر قصد خرید عطر و ادکلن دارید باید ابتدا به میز آرایشی مادرتان نگاهی داشته باشید و سپس محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید.

استایل پیشنهادی ما ویژه هدیه برای مادران خوش استایل

این ست شامل یک شومیز ساده مشکی، یک ژیله طرح دار قرمز و مشکی، یک شلوار جین مشکی و یک کت مشکی است. این استایل شیک و ساده با طرح های قرمز ژیله بسیار شیک و مجذوب کننده به نظر می رسد. بعلاوه یک ست کیف و کفش و یک نیم ست طلای زیبا، هماهنگ با طرح ژیله در این ست قرار داده شده است. شما با خرید تمام محصولات پیشنهادی در این بخش می توانید یک استایل شیک، ساده و خاص را به عنوان هدیه برای مادران خوش استایل بخرید.

لوازم آرایشی

اگر قصد دارید محصولات آرایشی را به عنوان هدیه برای مادران خوش استایل بخرید بهتر است یک بسته از انواع محصولات را انتخاب کنید و یک ست کامل از محصولات آرایشی به او هدیه بدهید. در این بخش توضیحات کوتاهی درباره انواع لوازم آرایشی که می توانید انتخاب کنید را به همراه چند توصیه برای خرید برترین محصول ارائه نموده ایم.

21. آرایش صورت

برای خرید لوازم آرایش صورت ابتدا باید نوع پوست صورت مادر خود را بشناسید، سپس با توجه به آن کرم پودر یا پنکیک را انتخاب کنید تا پوست صورت او آسیب نبیند. بعلاوه بهتر است حتما یک پرایمر و یک کانسیلر در فهرست لوازم آرایش صورت داشته باشید. چون بالا رفتن سن باعث ایجاد لکه های ریز و درشت روی پوست می گردد و بعلاوه ممکن است منافذ پوست کمی بازتر از حالت عادی گردد. پس استفاده از این دو محصول می تواند ظاهر پوست را خیلی خوب نگه دارد. خرید کانتور و هایلایتر هم می تواند کیفیت آرایش صورت را بالا ببرد و چهره را جوان تر نشان دهد.

22. آرایش چشم

با توجه به اینکه ممکن است پلک در سنین بالا دچار افتادگی گردد، پس بهتر است حتما یک پالت سایه در فهرست خرید هدایای شما باشد. با یاری طیف رنگی متنوعی که در پالت های سایه وجود دارد، مادرتان می تواند پلک خود را به شکلی سایه بزند که افتادگی ها و چروک ها کمتر دیده گردد. برای خرید مداد چشم، ریمل و خط چشم هم بهتر است به سراغ محصولاتی بروید که از مواد اولیه با کیفیت و با حساسیت زایی کمتری فراوری شده اند. به هر حال پوست اطراف چشم با افزایش سن حساس می گردد و ممکن است ریملی که شما به راحتی از آن استفاده می کنید باعث ایجاد حساسیت در چشم مادرتان گردد.

23. آرایش ابرو

آرایش و مراقبت از ابرو شاید در نگاه اول زیاد مهم به نظر نرسد اما تاثیری که بر زیبایی چشم و صورت دارد غیر قابل باور است. پس بد نیست در بسته کادو روز مادر یکی دو محصول مثل سایه ابرو، ریمل ابرو و محصولات تقویت ابرو هم قرار دهید. مطمئن باشید زیباتر شدن ابروها می تواند تاثیر بسیار چشمگیری بر شادمان تر شدن مادرتان داشته باشد.

24. آرایش لب

اگر در پی یک هدیه خاص می گشت می توانید رژ لبی به رنگ سال پنتون 2024 بخرید تا آرایش مادر عزیزتان ترنید و به روز باشد. بعلاوه پیشنهاد می کنیم در کنار این رژ لب، یک برق لب شاین دار، یک تینت لب با رنگ ملایم و بعلاوه یک بالم لب هم بخرید تا یک ست کامل از لوازم آرایشی و مراقبتی در سبک های مختلف به او هدیه داده باشید.

25. آرایش مو و ناخن

استفاده از رنگ موی تازه و لاک ناخن می تواند حسابی حال وهوای مادرتان را تغییر دهد. پس پیشنهاد می کنیم یکی دو مدل رنگ مو همراه با چند لاک ناخن به رنگ های مورد علاقه مادرتان را در بسته هدیه تان قرار دهید. بعلاوه می توانید رنگ لاک ناخن را هماهنگ با رژ لبی که خریده اید انتخاب کنید. رنگ مو را هم می توانید بر اساس رنگ موهای ترند شده برای زمستان سال جاری، یعنی در طیف بلوند، انتخاب کنید.

26. مراقبت از پوست

مراقبت از پوست صورت مادرها از آن کارهایی است که باید با دقت و پیگیری بیشتری انجام گردد چون با افزایش سن پوست رطوبت و سلامت خود را از دست می دهد و مستعد درگیری با بیماری ها و آسیب های مختلف می گردد. شما می توانید سال جاری یک پک کامل از محصولات مراقبت از پوست را به عنوان کادو روز مادر بخرید. کرم ضد آفتاب، کرم آب رسان، کرم دور چشم، ماسک صورت و انواع لایه بردار از محصولاتی هستند که باید حتما روی میز آرایشی هر مادری قرار داشته باشند. البته از قلم نیاندازید که تمام محصولات باید بر اساس نوع پوست صورت او خریداری گردد تا بتواند برترین کارآیی را داشته باشد.

ماساژور صورت و بدن

ماساژورها از ابزار سلامت و زیبایی هستند که کمتر به آن ها توجه می گردد و تاثیر جادویی که بر زیبایی، سلامت و احساس راحتی دارد به راحتی نادیده گرفته می گردد. ماساژورها در دو گروه دستی و برقی فراوری شده اند و انواع مختلفی برای ماساژ صورت و بدن دارند. در این بخش چند مدل از پرطرفدارترین ماساژورهای صورت و بدن را به شما معرفی می کنیم که می تواند گزینه ای عالی برای هدیه برای مادران خوش استایل باشد.

27. ماساژور انرژی بیوتی بار

این ماساژور ساده با لرزشی که به یاری انرژی باتری فراوری می نماید می تواند در جذب کرم های تقویتی صورت به شما یاری کند. بعلاوه لرزش های ایجاد شده در کاهش چروک صورت و افزایش قابلیت ارتجاعی پوست موثر است. افزایش جریان خون که در اثر حرکت این دستگاه ایجاد می گردد می تواند به جوان تر شدن پوست یاری کند.

28. ماساژور دستی مدل گوی یخی

استفاده از این محصول در بهبود خون رسانی به پوست و افزایش سرعت خروج مواد مضر از پوست تاثیر بسیار زیادی دارد. بهبود سیاهی و گودی دور چشم، حذف تدریجی خطوط پیشانی و خط لبخند، بهبود آکنه و کاهش استرس های پوستی از دیگر مزایای استفاده از این محصول است.

29. ماساژور رولی و دستی از جنس سنگ

استفاده از این ماساژورها برای فرم دادن به صورت، جذب ماسک و کرم ها و بعلاوه از بین بردن افتادگی پوست بسیار رایج است. جنس این ماساژورها از سنگ طبیعی است و به راحتی می توان در روتین روزانه از آن ها استفاده کرد.

30. ماساژور گردن

این ماساژور الکتریکی با ایجاد پالس، لرزش و گرما می تواند یک ماساژ عالی و عمیق برای بخش گردن انجام دهد. با خرید این ماساژور می توانید مطمئن باشید که مادرتان در زمان استراحت یا تماشای فیلم می تواند حسابی خستگی را از گردن و کتف های خود خارج کند. بعلاوه اگر درگیر گردن درد است، این برترین انتخاب به عنوان کادو روز مادر است.

31. ماساژور چشم اوآبس

ماساژی که به وسیله این دستگاه روی چشم ها داده می گردد به صورت لرزشی است و می تواند با ایجاد گرما و لرزش، خستگی و استرس پوست اطراف چشم را خارج کند. بعلاوه امکان اتصال به صورت بلوتوث را دارد و امکان گوش دادن به موسیقی در حین ماساژ را هم فراهم می نماید. استفاده از این دستگاه آنچنان آرامشی ایجاد می نماید که مادرتان به سادگی می تواند در حین ماساژ خوابی عمیق را تجربه کند.

32. ماساژور برقی مدل پروانه ای

درد کتف و شانه چیزی است که اغلب مادرها با آن درگیر هستند. گرفتگی عضلات، انجام کار سنگین یا زاویه بد در زمان خواب می تواند از عوامل ایجاد درد در این ناحیه باشد. این ماساژور با ایجاد لرزش های مداوم به راحتی کتف را ماساژ می دهد و تمام درد و خستگی های این ناحیه را از بین می برد.

33. ماساژور پا ای ام اس

فرقی ندارد مادر شما بیرون از خانه شاغل است یا خانه دار، به هر حال ایسادن به مدت زیاد و راه رفتن های مداوم می توان پاها را حسابی خسته کند. چند دقیقه استفاده از ماساژور پا به خوبی می تواند این درد و خستگی ها را از پاها خارج کند. این محصول در 9 سرعت مختلف و 6 حالت متنوع ماساژ کار می نماید و به راحتی گرفتگی عضلات را از بین برده، خستگی را از پاها خارج می نماید.

34. ماساژور بدن تائوترونیکس

این محصول دو نوع ماساژ حرکتی و ضربه ای دارد که می تواند هر نوع گرفتگی، درد و خستگی در تمام اندام های بدن را از بین ببرد. تسکین درد عضلانی بعد از ورزش یا انجام کارهای سنگین، از بین بردن درد پا، کمر، گردن، شانه و نقاط مختلف بدن تخصص این دستگاه ماساژ همه فن حریف است.

35. کارت هدیه وبلاگ تور چین ، یک پیشنهاد متفاوت ویژه هدیه برای مادران خوش استایل

اگر هنوز نمی دانید چه انتخابی برای کادو روز مادر داشته باشید، می توانید یک کارت هدیه وبلاگ تور چین بخرید و به او هدیه دهید تا با سلیقه خودش و بر اساس احتیاجی که دارد برترین محصولات موجود در فروشگاه وبلاگ تور چین را خریداری کند. خرید با این کارت ها بسیار آسان است و می توانید بر اساس دسته بندی هایی که دارد یک یا چند کارت را با هم بخرید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید کارت های هدیه، روی دکمه قرمز کادر زیر بزنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "35 پیشنهاد فوق العاده خرید هدیه برای مادران خوش استایل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "35 پیشنهاد فوق العاده خرید هدیه برای مادران خوش استایل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید