چه خبر از بازار موبایل؟ ، قیمت موبایل کاهش پیدا می نماید؟

مینا علیزاده/ به گزارش وبلاگ تور چین، مجبی، رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی درباره شرایط بازار موبایل در مصاحبه با خبرنگاران گفت: شرایط موبایل در کشور قابل پیش بینی نیست و مردم اگر نیازی در این زمینه دارند بهتر است خرید نمایند، درجال حاضر کمبودی در بازار وجود ندارد و همه برندها با قیمت مناسب در دسترس هستند.

چه خبر از بازار موبایل؟ ، قیمت موبایل کاهش پیدا می نماید؟

او درمورد منظره این بازار اعلام کرد: قیمت موبایل در سال آینده بستگی به دلار دارد، درصورتی که مذاکرات به نتیجه برسد و قیمت دلار روندی کاهشی پیدا کند قیمت موبایل نیز به تبع کاهش پیدا می نماید.

مذاکرات وین به انتها رسید؟

پنجشنبه اظهارنظرهایی درباره انتها مذاکرات وین مطرح شد، ولی یک منبع آشنا با فضای گفتگوها گفت: موارد اختلافی با آمریکا هنوز باز است.

صالحی عضو سابق هیأت مذاکره نماینده گفت: به نظر می رسد با اطلاعاتی که می رسد به نتایج مورد نظر در مذاکرات بر اساس منافع ملی برسیم و اگر بهانه جویی ها و نگرانی های ساختگی از سوی غربی ها در کار نباشد نتایج مورد نظر در دسترس است.

وی اظهار داشت: ایران از نظر علمی و فناوری در شرایط بسیار خوبی واقع شده است، از 60 درصد و 20 درصد و فلز اورانیوم گرفته تا نیروگاه ها و رادیودارو ها در بیمارستان ها و فناوری کوآنتوم، شرایط بسیار خوبی داریم که بر همین اساس دوستان با پشتوانه ای که دارند محکم در حال مذاکره هستند.

بعلاوه فیلیپه اره را نماینده فرانسه در مذاکرات وین از اتمام مذاکرات اطلاع داد و از سایر مذاکره نمایندگان تشکر کرد.

میخاییل اولیانوف، نماینده ارشد روسیه در مذاکرات وین در توییتر خود نوشت: دیروز11 ماه از شروع مذاکرات وین می گذرد. یک ماراتن طولانی و طاقت فرسا، اکنون تقریباً تمام شده است.

قیمت دلار

قیمت دلار، در بازار آزاد 12 اسفند تا ساعت 18، به رقم 25 هزار و 615 تومان رسید.

صرافی ها بانک ها امروز قیمت دلار را برای فروش 24 هزار و 601 تومان اعلام نموده اند. این صرافی ها دلار را از مردم با قیمت 24 هزار و 357 تومان خریداری می نمایند.

برای اطلاع از آخرین قیمت های بازار گوشی همراه صفحه قیمت موبایل وبلاگ تور چین را بخوانید.

برای اطلاع از آخرین قیمت های بازار گوشی همراه صفحه قیمت موبایل وبلاگ تور چین را بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "چه خبر از بازار موبایل؟ ، قیمت موبایل کاهش پیدا می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه خبر از بازار موبایل؟ ، قیمت موبایل کاهش پیدا می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید