به ازای هر 100 نفر در ایران، 125 دستگاه به اینترنت پرسرعت متصل هستند

به گزارش وبلاگ تور چین، یکتانت گزارشی در مورد بازاریابی دیجیتال ایران در سال 1401 منتشر نموده است و اطلاعاتی را در مورد داده های این صنعت با کاربران و فعالان کسب وکارها به اشتراک گذاشته است.

به ازای هر 100 نفر در ایران، 125 دستگاه به اینترنت پرسرعت متصل هستند

به نقل از تسنیم و مطابق این گزارش، ضریب نفوذ اینترنت پرسرعت سیار طی 7 سال اخیر 3 برابر شده است و در انتها سال 1401، این عدد به بیش از 125 درصد رسیده است. این بدان معناست که به ازای هر 100 نفر ایرانی، 125 دستگاه به اینترنت پرسرعت سیار متصل هستند. این در حالی است که بنا بر گزارش وبگاه استاتیستا (statista)، تا انتها سال 2022 میلادی، میانگین ضریب نفوذ در کشورهای اروپایی کمتر از 100 درصد است.

ظرفیت های بالای فضای اینترنت برای کسب وکارهای کوچک و خانگی

با وجود نرخ بالای نفوذ در اینترنت، بستر مناسبی برای ظهور کسب وکارهای کوچک مبتنی بر اینترنت فراهم شده است. روند رو به رشد فروشگاه های آنلاین از نظر کمّی تا جایی پیشرفت نموده است که تعداد این نوع کسب وکارهای آنلاین تا انتها سال 1401 به بیش از 780 هزار فروشگاه رسیده است. بنا بر گزارش یکتانت و مطابق داده های زلکا، تعداد فروشگاه های آنلاین ایرانی در شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی، یک چهارم تعداد کل فروشگاه های آنلاین اتحادیهٔ اروپا است. این داده ها نشان از تأثیرگذاری بالای فضای آنلاین در زندگی مردمی دارد که اینترنت را یکی از راحت ترین روش ها برای عرضهٔ محصولات و خدمات خود یافته اند.

منبع: همشهری آنلاین

به "به ازای هر 100 نفر در ایران، 125 دستگاه به اینترنت پرسرعت متصل هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به ازای هر 100 نفر در ایران، 125 دستگاه به اینترنت پرسرعت متصل هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید