وعده های نخست وزیر ژاپن برای سال 2022

به گزارش وبلاگ تور چین، نخست وزیر ژاپن در سخنرانی خود به مناسبت سال تازه میلادی وعده های جالب و بعضا منحصر به فردی به مردم این کشور داد.

وعده های نخست وزیر ژاپن برای سال 2022

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ تور چین به نقل از رویترز، فومیو کیشیدا نخست وزیر ژاپن امروز (شنبه) در بیانیه ای به مناسبت سال نو میلادی گفت که تمرکز دوباره ای در عرصه سیاست خارجی خواهد داشت و متعهد شد که سال 2022 را به سال دیپلماسی برای کشور ژاپن تبدیل کند.

کیشیدا گفت: باتوجه به اینکه شرایط بین الملل پیرامون ما دشوارتر و پیچیده تر می شود، رسیدگی ماهرانه به موضوعات امنیتی و دیپلماتیک و ایجاد یک مدیریت پایدار حیاتی است.

تاکید بیشتر بر ایده آل های جهانی و همچنین تلاش برای حل مسائل و حفاظت از زندگی مردم سه اصل هدایتگر دیپلماسی رئالیسم برای عصر نو مد نظر نخست وزیر ژاپن است.

وزیر خارجه سابق ژاپن که در ماه اکتبر به عنوان نخست وزیر این کشور انتخاب شد همزمان با شیوع دوباره سویه اومیکرون وعده داد که اولویت دولت مد نظر وی رسیدگی به همه گیری کرونا خواهد بود و تلاش هایش برای از بین بردن شکاف ثروت و ایجاد یک اقتصاد پایدار از طریق ایجاد نوع نوی از نظام سرمایه داری برای کشور دنبال خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "وعده های نخست وزیر ژاپن برای سال 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده های نخست وزیر ژاپن برای سال 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید