استراماچونی به شمع طرفداران استقلال هم رحم نکرد ، بازیکن استقلال باید به ایران برگردد

به گزارش وبلاگ تور چین، حجت کریمی سرپرست استقلال می گوید که آنها بدهی کوین یامگا را پرداخت نموده اند و او باید به ایران بازگردد.

استراماچونی به شمع طرفداران استقلال هم رحم نکرد ، بازیکن استقلال باید به ایران برگردد

به گزارش وبلاگ تور چین آنلایت حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال شب گذشته مهمان برنامه مجله فوتبال شبکه خبر بود و درباره مسائل مختلف به صحبت پرداخت. از جمله موارد قابل توجهی که کریمی به آن پرداخت، ادعای پرداخت 2 و نیم میلیون یورو وام از بانک شهر به پرسپولیس بوده است.

گزیده صحبت های کریمی را در زیر می خوانیم:

* مشاوران به فتح الله زاده اطلاعات غلط دادند

در آذرماه سال قبل پول سپرده ای در بانک شهر داشتیم و وزیر دستور دادند تا پول آزاد شده و بدهی پرونده های خارجی پرداخت گردد. اما مشاورین به مدیرعامل قبلی (فتح الله زاده) مشاوه غلط دادند و پولی که ما گرفتیم را صرف بدهی به بازیکنان نموده و قرار شد 160 میلیاردی که از همراه اول بگیریم را برای پرونده های خارجی هزینه کنیم که چنین اتفاقی رخ نداد و پولی از سوی این اپراتور تأمین نشد.

* سه راه چاره را برای حل مسائل به وزیر ورزش ارائه دادم

پس از استعفای فتح الله زاده با وزیر ورزش جلسه گذاشتیم و سه راه چاره را برای حل مسائل معرفی کردم که اولین آنها بانک شهر بود تا بتوانیم منابع را سریع تر تهیه کنیم.

* استقلال و پرسپولیس 2 و نیم میلیون یورو دریافت نموده اند

طبق نامه ای که حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و آقای خاندوزی زیر آن را امضا کرد، قرار شد استقلال و پرسپولیس از بانک شهر 2 و نیم میلیون یورو وام بگیرند تا بتوانند مسائل شان را حل نمایند. پرسپولیس نیز از این منبع استفاده کردند و با ضمانت وزیر محترم، هر دو باشگاه 2 و نیم میلیون یورو را جداگانه دریافت نموده اند.

* استراماچونی 98 سنت دیرکرد را هم از ما گرفت

ما تا 31 خرداد برای حضور در آسیا امیدواریم. در بحث پرداخت پول به استراماچونی مسائل زیادی به وجود آمد. بعد از پرداخت مبلغ یک میلیون و 600 هزار یورو، وکیل استراماچونی بابت 2 روز دیرکرد تعطیلات عید فطر، مبلغ 2359 یورو و 98 سنت درخواست نموده و حتی امروز به این مبلغ باز هم یک مبلغ اضافه نموده است. هنوز ایشان رضایت کتبی نداده است و منتظر واریز این مبلغ است. گفتیم 3 هزار یورو صدقه سر هوادران بپردازیم! استراماچونی بخاطر شمع هایی که طرفداران برایش روشن نموده بودند هم ما را نبخشید.

* امروز پول به حساب پادوانی می نشیند

بدهیمان به باشگاه شباب الاهلی را نقد پرداخت نموده ایم. کارهای پادوانی اجرا شده است و فکر می کنم امروز به حسابش بنشیند. چون برای پادوانی یک سری مدارک لازم بود و به همین علت تأخیر خورد.

* بدهی یامگا را نیز پرداخت کردیم

یامگا به ما اخطار داده بود که خبر نداشتم. من 2 روز پیش فهمیدم که آخرین اخطار بود. هماهنگ کردیم و 180 هزار یورو او آماده است و اعلام کردیم می تواند دریافت کند. کارهای ویزای او را نیز انجام دادیم. او پولش را گرفته و باید پس از مرخصی، به ایران بازگردد.

* بدهی استرا روزانه 100 میلیون دیرکرد داشت

بعضی از مدیران قبلی، مدیریت بلد نبودند. مدیریت آنها باعث شده نتایجش این باشد. ضمن اینکه اگر بدهی استراماچونی پرداخت نمی شد، باید روزانه بالای 100 میلیون تومان خسارت می دادیم، ولی خوشبختانه جلوی این اتفاق گرفته شد. مدیری که هی اشتباه می نماید را چرا پشت میز می نشانید؟ اجازه بدهید افراد جدیدی بیایند. چرا از کسانی که المپیکی یا نخبه ورزشی و غیرورزشی هستند و به فوتبال علاقه دارند استفاده نمی کنیم؟ مهم مدیریت است.

* ساپینتو با ما می ماند

ساپینتو با ما می ماند و اخطاری نداده است. باید از او و بازیکنان تشکر کنیم. با اینکه پول نگرفته اند و این همه مسائلی که دارند، هستند و می جنگند.

* خواهش می کنم همراه اول پول ما را بدهد

ما بیشتر از 20 روز فرصت نداریم، از شرکت همراه اول خواهش می کنم 160 میلیارد پول ما را بدهند. این دوستان دیگر جواب تلفن ما را هم نمی دهند. همانطور که ایرانسل با پرسپولیس قرارداد بسته و مبلغ آن را کامل پرداخت نموده، همراه اول نیز این کار را انجام دهد

منبع: همشهری آنلاین

به "استراماچونی به شمع طرفداران استقلال هم رحم نکرد ، بازیکن استقلال باید به ایران برگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی به شمع طرفداران استقلال هم رحم نکرد ، بازیکن استقلال باید به ایران برگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید