هیوندای سانتافه 2024 برای اولین بار مشاهده شد ، دیفندر کره ای در پارکینگ زیرزمینی

به گزارش وبلاگ تور چین، ساعاتی پیش برای اولین بار تصاویر غیر رسمی هیوندای سانتافه 2024 در فضای وب منتشر شد. سانتافه تازه آنقدر به لندروور دیفندر تازه شبیه است که بسیاری از رسانه های خارجی آن را دیفندر کره ای نامیدند. پس از نمایش تصاویر تبلیغاتی این خودرو در روزهای قبل، حالا می توانیم اولین عکس های این کراس اوور کره ای را در دنیای واقعی ببینیم.

هیوندای سانتافه 2024 برای اولین بار مشاهده شد ، دیفندر کره ای در پارکینگ زیرزمینی

هیوندای سانتافه 2024

بیت ران - محمد فتح اللهی: به جرأت می توان گفت حتی جلو پنجره عمودی سری 3 و 4 ب ام و در سال های قبل به میزان هیوندای سانتافه 2024 جنجال بپا نکردند.

فرق جلو پنجره مدل های نو ب ام و با هیوندای سانتافه 2024 در این است که اگر ب ام و در یک دو بخش غیر معمول بود، سانتافه نو بطور کلی تبدیل به خودرویی غیر عادی شد.

اگر بخواهیم بخشی از این کراس اوور نو هیوندای را برجسته کنیم، باید به نمای عقب کاملاً متفاوت هیوندای سانتافه 2024 اشاره نمود. درب صندوق عقب این خودرو بسیار بزرگ و ساده به نظر می رسد و چراغ های عقب به شکلی غیر معمول در پایین ترین بخش ممکن قرار دارند. هیوندای سانتافه 2024 در این نما کاملاً ما را به یاد لندروور دیفندر 130 نو می اندازد.

زمانیکه تصاویر تبلیغاتی هیوندای سانتافه 2024 در روزهای قبل وارد فضای وب شد، بسیاری از وبلاگ تور چین و رسانه های خارجی از شمایل جعبه ای این کراس اوور کره ای متعجب شدند. اما هنوز هیچ کس این خودرو را در دنیای واقعی مشاهده نکرده بود.

اولین تصاویر غیر رسمی از هیوندای سانتافه 2024

ساعاتی پیش نسل پنجم هیوندای سانتافه به وسیله SHORTS-CAR در یک پارکینگ زیر زمینی مشاهده شد. اکانت اینستاگرامی SHORTS-CAR برای اولین بار عکس های واقعی این کراس اوور هیوندای را منتشر کرد تا باری دیگر همه شوکه شوند.

با توجه به اینکه اگزوز این سانتافه هیچ پوششی ندارد، می توان انتظار داشت که با نسخه پایه این کراس اوور روبرو هستیم. سانتافه نو در تصاویر تبلیغاتی دارای اگزوزهای زیباتری بود.

در خودرویی که تصاویر آن منتشر شد، رینگ ها هم دو رنگ هستند و خبری از حروف بسیار برجسته سانتافه بر روی درب صندوق عقب هم نیست. از همین رو، می توان حدس زد که با نسخه آزمایشی سانتافه نو روبرو هستیم.

سانتافه نو در مقایسه با نسل قبلی خود، بزرگتر به نظر می رسد. هیوندای هنوز هیچ مشخصاتی درباره این کراس اوور نو منتشر نکرد و فقط اشاره شد که فاصله بین دو محور این خودرو بیشتر است. اما شکل ظاهری این خودرو نشان می دهد که با خودرویی در ابعاد و میزان لندروور دیفندر 130 روبرو هستیم.

مطمئناً با توجه با ابعاد شیشه عقب باید گفت که فضای زیادی برای سرنشینان ردیف سوم در این کراس اوور وجود دارد. اما جالب اینجاست که خبری از برف پاکن عقب نیست.

از هیوندای سانتافه 2024 چه می دانیم؟

هیوندای بالاخره نسل پنجم کراس اوور محبوب خود را به دنیا معرفی کرد. گرچه هیچ کس انتظار چنین خودرویی از برند هیوندای را نداشت، اما این خودروساز کره ای نشان داد که چقدر در دنیای خودرو امروز هوشمند است.

پنجمین نسل سانتافه براساس آخرین نیازهای مشتریان از یک خودرو همه کاره طراحی و فراوری شد. هیوندای در زمان رونمایی از این کراس اوور گفت که سانتافه نو برای بهتر زندگی کردن فراوری شد.

کافیست نگاهی به ابعاد درب صندوق عقب این خودرو بیاندازیم تا ببینیم چقدر آسان می توان از سانتافه برای یک خانواده پر جمعیت استفاده کرد. هیوندای باور دارد مشتریان این خودرو هر جایی که تمایل داشته باشند، می توانند از محفظه بار سانتافه نو به عنوان یک تراس استفاده نمایند.

SangYup Lee، معاون اجرایی و رئیس مرکز طراحی دنیای هیوندای گفت: سانتافه نو کاملاً یک SUV است. این خودرو تعادل کاملی بین زندگی شهری و رانندگی خارج از جاده برقرار می نماید. همه چیز از برنامه های شلوغ خانوادگی تا ماجراجویی های کمپینگ با این خودرو قابل مدیریت است. سانتافه نو با فاصله بین دو محور طولانی تر، فضای داخلی جادار و درب صندوق عقب تراس مانند، نقاط قوت ای دارد که بیش از پیش می تواند تجربه رانندگی ممتازی را ارائه دهد.

طراحی بیرونی قوی و منحصر به فرد

طراحی عجیب سانتافه نو باعث شد تا هیوندای راحت تر فاصله بین دو محور این کراس اوور را افزایش دهد. هیوندای تأکید بسیار زیادی بر درب صندوق عقب این خودرو دارد که می تواند اسباب و وسایل بسیار بزرگی را در خود جای دهد.

در قسمت جلوی سانتافه نو، کاپوت بلند، چراغ های جلو h شکل و گلگیرهای تیز و جسور همگی حس عظمت را در این خودرو ایجاد می نمایند. شکل H مانند چراغ های جلو کاملاً با بخش H شکل سپر جلو هماهنگ هستند و به نظر می رسد هیوندای تأکید بسیاری بر این عنصر در طراحی خارجی سانتافه نو داشت.

از بغل، فاصله بین دو محور طولانی تر، خط سقف جسورانه، حجم های قدرتمند در اطراف گلگیرها و رینگ های 21 اینچی همگی به این SUV ظاهری قوی و ماجراجویانه می دهند.

در انتهای این خودرو هم درب صندوق عقب بسیار بزرگ در کنار چراغ های H شکل، هماهنگی خوبی بین بخش جلو و عقب این کراس اوور کره ای بوجود آوردند.

فضای داخلی کاملاً متفاوت با نسل قبل

رد پای IONIC 5 را به وضوح می توان در کابین هیوندای سانتافه نو مشاهده کرد. فضای داخلی این خودرو به بیان هیوندای به نحوی طراحی شد تا یک سفر راحت و بدون دردسر را برای سرنشینانش رقم بزند.

فضای پا در تمامی ردیف ها ایده آل است و با خواباندن صندلی های ردیف دوم و سوم می توان فضایی تراس گونه را برای این کراس اوور کره ای بوجود آورد.

هیوندای باور دارد خریداران این خودرو می توانند از بسته های مواد غذایی تا پکیج های بزرگ تعمیرات خانه، وسایل ورزشی، باغبانی، وسایل پیک نیک را به آسانی با سانتافه نو حمل نمایند.

در داخل کابین هیوندای سانتافه 2024 نمایشگر خمیده آن کاملاً جلب توجه می نماید. این نمایشگر لمسی که از دو مانیتور 12.3 اینچی تشکیل شد، حس لوکس بودن داخل این خودرو را افزایش می دهد.

هیوندای، سانتافه 2024 را به عنوان یک کراس اوور دوستدار محیط زیست فراوری کرد. بطوری که پوشش جیر، صندلی ها و پشتی صندلی های ردیف دوم و سوم به بیان هیوندای از پلاستیک بازیافتی فراوری شدند. این در حالی است که هیوندای گفت چرم روی درب ها و داشبورد هم از مواد سازگار با محیط زیست فراوری شدند.

هیوندای هنوز هیچ اطلاعاتی درباره موتور و ابعاد این خودرو اعلام نکرده است. اما در روزهای قبل بیان شد که هیوندای میخواهد در ماه آگوست (شهریور ماه) رسماً از این کراس اوور نو رونمایی کند.

ام وی ام X33 کراس مدیران خودرو آنالیز شد / مشخصات فنی و قیمت

سازمان ملی استاندارد مانع اصلی واردات خودروهای نو به ایران

پارس فیس لیفت فقط برای پاس کردن استانداردها فراوری شد؟

واردات خودرو کارکرده به ضرر خودروسازان داخلی است؟

شاین مکس، سدان وارداتی ایران خودرو معرفی گردید / همه چیز درباره SHINE MAX

آیین نامه واردت خودروهای دست دوم هفته آینده به مجلس می رود

منبع: بیت ران

به "هیوندای سانتافه 2024 برای اولین بار مشاهده شد ، دیفندر کره ای در پارکینگ زیرزمینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیوندای سانتافه 2024 برای اولین بار مشاهده شد ، دیفندر کره ای در پارکینگ زیرزمینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید