نیسان متفاوت ترین خودروی خود را فراوری کرد!، عکس

به گزارش وبلاگ تور چین، زومیت نوشت: خودرو مفهومی و لوکس اینفینیتی Vision Qe نیسان، اولین محصول برقی این برند محسوب می گردد که البته نمی دانیم چه زمانی روانه بازار خواهد شد.

نیسان متفاوت ترین خودروی خود را فراوری کرد!، عکس

برند لوکس نیسان که آن را با نام اینفینیتی می شناسیم، میخواهد اولین خودرو برقی خود را عرضه کند که درواقع، سواری فوق العاده اسپورتی با نام Vision Qe است. اینفینیتی این طرح مفهومی را در نمایشگاه خودرو ژاپن در هفته جاری معرفی کرد و وعده داد نسخه نهایی آن نیز روانه بازار خواهد شد.

در سال های گذشته، اینفینیتی چندین بار وعده عرضه خودرو الکتریکی را داده؛ اما هنوز چنین محصولی از این شرکت روانه بازار نشده است. شرکت مادر این برند، یعنی نیسان، در سال 2012 حتی برنامه داشت پلتفرم Leaf پیش گام خود را به نسخه ای لوکس با ظاهری بهتر تبدیل کند که البته این اتفاق هم هرگز رخ نداد.

اینفینیتی تا به امروز چندین نمونه اولیه و طرح مفهومی از خودروهای برقی را فراوری نموده است و سال 2019 گفت که براساس مدل مفهومی QX Inspiration خودرو برقی واقعی خواهد ساخت.

هیچ یک از طرح های نیسان و اینفینیتی برای عرضه خودرو برقی به نتیجه نرسیده است و با وجود آغاز بسیار پیروز نیسان در بازار مذکور با Leaf، فقط یک خودرو برقی دیگر عرضه نموده است که با نام آریا فروخته می گردد.

درحال حاضر، رندرهای Vision Qe را می توانید مشاهده کنید و از آن ها لذت ببرید. این خودرو برقی از سقف متحک و ورودی هوای بزرگ بهره می برد که با طرح نورانی مزین شده است. اینفینیتی Vision QXe را نیز رونمایی خواهد نمود؛ کراس اووری که به Vision Qe شباهت دارد. بااین حال، تاریخ عرضه آن به بازار را اعلام نکرد و اطلاعی از قیمت خودرو مذکور نداریم.

روی Vision Qe لوگو به روزشده اینفینیتی و خطوطی را می بینیم که به سمت مرکز لوگو حرکت می نمایند و قرار است ظاهر برند مذکور را بهتر نشان دهد.

در سال 2023، به سر می بریم که شرکت های مختلفی خودروهای برقی روانه بازار نموده اند. این در حالی است که اینفینیتی هنوز خودرو الکتریکی واقعی عرضه ننموده است؛ به همین علت، در بازار مذکور در جایگاه پایین تری از رقبا قرار می گیرد.

  • سدان کره ای آینده بازار ایران دستخوش فیس لیفت شد/پیشرفت چشمگیر سدان محبوب کیا/عکس

  • نمونه چینی سایبرتراک نیامده فراوری شد!/ عکس

به نوشته ورج، مرسدس بنز خودروهای برقی بسیار جذابی را تا اواسط دهه 2010 ساخت؛ اما از آن موقع به بعد، مجموعه کاملی از خودروهای برقی ازجمله سدانEQE و EQS را نیز فراوری نموده است. رقبای لوکس یعنی بی ام و، مرسدس بنز، کادیلاک، آئودی و حتی لکسوس درحال حاضر حداقل یک خودرو برقی عرضه نموده اند؛ درحالی که اینفینیتی فقط تصاویر طرح مفهومی خود را منتشر نموده است.

323

منبع: خبرآنلاین

به "نیسان متفاوت ترین خودروی خود را فراوری کرد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیسان متفاوت ترین خودروی خود را فراوری کرد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید