مجوز افزایش قیمت خودروسازان صادر شد

به گزارش وبلاگ تور چین، انتها پس از چانه زنی های متعدد مجوز افزایش قیمت خودرو در جلسه امروز شورای رقابت به تصویب اعضا رسید.

مجوز افزایش قیمت خودروسازان صادر شد

در جلسه امروز شورای رقابت دستورالعمل افزایش قیمت خودروسازان به تصویب اعضا رسید.

به گزارش تسنیم، پایان پس از چانه زنی های متعدد مجوز افزایش قیمت خودرو در جلسه امروز شورای رقابت به تصویب اعضا رسید. البته هنوز میانه افزایش قیمت ها اعلام نشده و بنا به گفته سپهر دادجوی توکلی مدیر روابط عمومی شورای رقابت مصوبه افزایش قیمت ها بعد از تصویب اعضا برای ابلاغ به خودروسازان به وزارت صنعت ارسال می گردد تا روند اجرای این مصوبه به وسیله سازمان حمایت انجام گردد.

پیش از این این مقام مسئول در شورای رقابت با اشاره به اینکه برای سال 1402 قیمت کارخانه ای برخی خودرو های داخلی افزایش می یابد، اما ممکن است در خصوص برخی خودرو ها این افزایش قیمت کمتر و در برخی دیگر این افزایش قیمت بیشتر باشد، تأکید نموده بود: افزایش 30 تا 70 درصدی قیمت خودرو نزدیک به واقعیت است، اما واقعی نیست، در واقع براساس جلساتی که تشکیل شده این نتیجه حاصل شده که خودرو ها 30 تا 70 درصد افزایش قیمت داشته باشند، اما در برخی خودرو ها این عدد می تواند کمتر از 30 درصد و در برخی از خودرو ها نیز می تواند بیشتر از 70 درصد باشد لذا در واقع میانگین افزایش قیمت می تواند درست باشد، اما دقیق نیست.

منبع: عصر ایران

به "مجوز افزایش قیمت خودروسازان صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز افزایش قیمت خودروسازان صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید