صادرات 170 تنی محصولات کشاورزی به کشورهای آسیانه میانه

به گزارش وبلاگ تور چین، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری از صادرات 170 تن کیوی به ازبکستان و دو تن خرمالوی خشک به ژاپن اطلاع داد.

صادرات 170 تنی محصولات کشاورزی به کشورهای آسیانه میانه

به گزارش وبلاگ تور چین به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ساری، مازندران، رضا پورفلاح درباره ملزومات صادرات محصولات کشاورزی گفت: برگه گواهی بهداشتی برای صادرت که به وسیله مدیرت جهاد کشاورزی شهرستان به متقاضییان صادر کننده ارایه می گردد، برای این امر لازم است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری اظهار کرد: از ابتدای فصل برداشت کیوی تاکنون، هشت محموله کیوی به وزن 170 تن به کشور ازبکستان و دو تن خرمالوی خشک به کشور ژاپن صادر شد.

وی با اشاره به این که کالاهای کشاورزی و صادرات آنها علاوه بر ایجاد ارزش اضافه کرده، موجب فراوری پایدار در کشاورزی می گردد، ادامه داد: این امر اشتغالزایی ارا نیز بهتر خواهد نمود.

این مسئول اضافه کرد: زمینه صادرات محصولات کشاورزی با هدفگذاری بازارهای مصرف منطقه ای و بین المللی مناسب با در نظر دریافت الگوی کشت متناسب با موقعیت اقلیمی منطقه، میزان بارندگی و منابع آبی طراحی شده فراهم می گردد.

پورفلاح خاطر نشان کرد: درصادرات مرکبات و کیوی در این شهرستان نظارت های لازم به صورت جدی و تمام وقت در واحدهای قرنطینه ایی انجام می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "صادرات 170 تنی محصولات کشاورزی به کشورهای آسیانه میانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادرات 170 تنی محصولات کشاورزی به کشورهای آسیانه میانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید