در سفر به تالش کجا کمپ بزنیم؟

به گزارش وبلاگ تور چین، تالش از پرباران ترین شهرهای استان گیلان است. جنگل های انبوه و سرسبز، دشت های پر از گل، هوای مرطوب و گاها آفتابی، آسمان آبی و حال هوای دوست داشتنی تالش آن را به مکانی رویایی برای کمپ کردن و گذران اوقات فراغت در کنار دوستان و خانواده تبدیل نموده است.

در سفر به تالش کجا کمپ بزنیم؟

در ادامه به برترین مکان ها برای کمپ زدن در تالش را اشاره می گردد.

1-جنگل گیسوم

بدون شک یکی از زیبا ترین و توریستی ترین منطقه ها گیلان، ساحل گیسوم است؛ جایی که دریا و جنگل به هم می رسند. این منطقه در تمام فصول سال زیبایی خاص خود را دارد. عده ای شیفته چشم انداز ها رنگارنگ آن در پاییز و عده ای هم به چشم انداز یکدست سفید آن در فصل زمستان علاقه دارند. اما مسافرانی هم هستند که 6 ماه اول سال را برای سفر به گیسوم انتخاب می نمایند تا از هوای مطبوع و طبیعت منحصر به فرد آن نهایت لذت را ببرند.

2-پارک جنگلی سیاهداران

پارک جنگلی سیاهداران یکی از منطقه ها گردشگری با پوشش گیاهی و جانوری خاص خود در گیلان است. شما می توانید در این جنگل انواع آهو و غزال وحشی را ببینید که آزادانه زندگی می نمایند. در جنگل سیاهداران درختان بلوط سر به فلک کشیده دیده می گردد که زیبایی و جذابیت آن را چندین برابر نموده و گردشگران و مسافران زیادی را از سراسر کشور به سوی خود می کشاند. این منطقه به علت طبیعت خاص یکی از برترین منطقه ها برای کمپ زدن های یک روزه و چند روزه است.

3-منطقه سوباتان

به جرات می توان سوباتان را زیباترین منطقه ییلاقی استان گیلان به شمار آورد. شما با اقامت در این منطقه طعم واقعی آرامش را می چشید و با راه رفتن در زیر نم نم باران و تماشا طبیعت زیبا و اسب های وحشی و حیوانات اهلی دیگر، زندگی واقعی را تجربه خواهید کرد. ار آنجاییکه این منطقه در فصل زمستان پوشیده از برف می گردد، بهتر است برای سفر به سوباتان فصل های بهار و تابستان را انتخاب کنید.

4-دریاچه سراگاه

دریاچه سراگاه در 7 کیلومتری تالش واقع شده و در اطراف آن چشمه های آب زیر زمینی زیادی دیده می گردد. بعلاوه وجود جنگل ها و کوه های پوشیده از درخت در کنار درختان میوه اطراف دریاچه، زیبایی و منحصر به فرد بودن این منطقه را دوچندان می کند؛ شاخصه ای بسیار مناسب برای کمپینگ و گذراندن اوقاتی خوش با خانواده و دوستان. جالب است بدانید در اطراف این دریاچه شالیزار های برنج وجود دارد که با وزش نسیم ملایم بوی زندگی را به سمت شما روانه می کند. وجود ماهی های رنگارنگ در کنار مرغ های ماهی خوار، منطقه دریاچه سراگاه را به یک مکان همه چیز تمام تبدیل نموده است.

5-روستای شیله وشت

این روستا در 28 کیلومتری تالش قرار گرفته است که با آب هوای بی نظیر و طبیعت منحصر به فرد خود به یک مکان بکر و رویایی برای کمپ کردن تبدیل شده است. این روستای ییلاقی بعلاوه مردمان مهمان نواز و غذاهای خوش رنگ و لعابیز دارد که تجربه یک سفر بی نظیر را برای شما و خانواده تان فراهم می کند. در نزدیکی این روستا یک آبشار 3 طبقه با نام شیله وشت وجود دارد که با قدم زدن و کمی پیاده روی می توانید خود را به آنجا برسانید.

منبع: همگردی

به "در سفر به تالش کجا کمپ بزنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سفر به تالش کجا کمپ بزنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید