جهانگردی نیازمند برنامه ریزی دقیق و استراتژی مناسب در حوزه جذب زائر و جهانگرد است

به گزارش وبلاگ تور چین، ایسنا/ براساس خبرهای منتشر شده، توریستی نیازمند برنامه ریزی دقیق و استراتژی مناسب در حوزه جذب زائر و توریست است.

جهانگردی نیازمند برنامه ریزی دقیق و استراتژی مناسب در حوزه جذب زائر و جهانگرد است

مرتضی گواهی اظهار کرد: تا به امروز اقدامات ارزنده ای در جهت پیشبرد اهداف سازمانی در زمینه توسعه زیرساختهای گردشگری برای توسعه اقتصاد پایدار اجرا شده است.

وی با اشاره به روند توسعه زیرساختهای گردشگری در جهت توسعه اقتصاد پایدار اضافه نمود: در حال حاضر پروژه ها با موضوع توسعه گردشگری و ماندگاری زائر مورد تحلیل و ارزیابی قرار می گیرند.

سرپرست شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد اعلام کرد: توسعه صنعت گردشگری باعث پویای و تحرک شهر می گردد و برای دستیابی به این مهم نیازمند مشارکت فعال همه سازمان ها هستیم.

قاسم زوکی نژاد، معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد در ادامه گفت: افق های روشنی را برای آینده شرکت گردشگری شهرداری مشهد متصور هستم و معتقدم توسعه صنعت گردشگری می تواند منجر به ایجاد اشتغال و رونق مالی در شهر گردد و به همین دلیل معاونت مالی و پشتیبانی آماده همکاری در این زمینه است.

وی از کوشش های شرکت در روند پیشرفت اقدامات گردشگری و بهبود صنعت گردشگری در شهر مشهد تقدیر کرد و ادامه داد: همکاری و هماهنگی بین شرکت توسعه گردشگری و شهرداری برای تحقق اهداف زیارتی و گردشگری برای زائرین و مجاورین آقا علی بن موسی الرضا (ع) امری بسیار ارزنده و لازم است که قطعا نتایج مثبت آن برای شهروندان را شاهد خواهیم بود.

منبع: همگردی

به "جهانگردی نیازمند برنامه ریزی دقیق و استراتژی مناسب در حوزه جذب زائر و جهانگرد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانگردی نیازمند برنامه ریزی دقیق و استراتژی مناسب در حوزه جذب زائر و جهانگرد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید