گران ترین بازیکن دنیا به فروش می رسد!

به گزارش وبلاگ تور چین، پس از اینکه باشگاه پاری سن ژرمن پیروز شد قرارداد کیلیان امباپه را تا سال 2025 تمدید کند و مانع از انتقال او به رئال مادرید گردد، رسانه های فرانسوی گزارش هایی از امتیازاتی که این باشگاه به این ستاره فرانسوی داده، منتشر کردند که بر اساس آن این بازیکن می تواند در انتخاب مربی، تغییر مدیر ورزشی تیم و فهرست ورودی وخروجی باشگاه تصمیم گیری کند. بر اساس ادعای بعضی رسانه ها در یکی از این موارد امباپه از مدیران باشگاه خواسته تا نیمار را در فهرست فروش قرار دهند.

گران ترین بازیکن دنیا به فروش می رسد!

حالا سایت گل خبر می دهد که سران باشگاه پاری سن ژرمن مخالف فروش نیمار در نقل وانتقالات تابستانی پیش رو نیستند، به شرطی که پیشنهاد مناسبی برای انتقال این مهاجم برزیلی دریافت نمایند. نیمار در سال 2017 با قراردادی 222 میلیون یورویی از بارسلونا به PSG پیوست و از آن موقع تا به امروز 100 گل برای این تیم به ثمر رسانده و در عین حال به آنها یاری نموده تا چهار عنوان قهرمانی در لوشامپیونه فرانسه کسب نمایند.

نیمار سال گذشته میلادی بود که قراردادش را با باشگاه پاری سن ژرمن تا سال 2025 تمدید کرد اما ماندن امباپه در این تیم ممکن است آینده حرفه ای او را تحت تأثیر قرار دهد. این ستاره 30 ساله قصد ترک پارک دوپرنس را ندارد، اما لوئیس کامپوس مدیر ورزشی نو PSG و مدیران باشگاه نگران این هستند که او مشکلاتی برای تیم ایجاد کند، به همین دلیل درها را برای خروج احتمالی او باز خواهند گذاشت.

محتمل ترین مقصد نیمار در صورت جدایی از پاری سن ژرمن، باشگاه بارسلونا خواهد بود، این در حالی است که در گذشته باشگاه های لیگ فزونی از جمله منچستریونایتد نیز نسبت به جذب این بازیکن ابراز علاقه نموده بودند.

منبع: فرارو

به "گران ترین بازیکن دنیا به فروش می رسد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گران ترین بازیکن دنیا به فروش می رسد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید