رویای بزرگ توخل برای بازگشت: رئال یا بارسلونا!

به گزارش وبلاگ تور چین، توخل در دوران حضورش در چلسی کارنامه نسبتا موفقی را از خود به جای گذاشت، اما مالکان و مدیران تازه این باشگاه تصمیم گرفتند در اوایل فصل جاری او را برکنار نمایند.

رویای بزرگ توخل برای بازگشت: رئال یا بارسلونا!

این مربی آلمانی از آن موقع تا به حال هنوز راهنمایی تیم دیگری را برعهده نگرفته، اما در روز های اخیر شایعات بسیاری درباره علاقه تاتنهام به همکاری با او به گوش رسیده است.

با این حال، اسکای اسپورت خبر داده که سرمربی سابق پاری سن ژرمن دل به راهنمایی دو تیم دیگر بسته که هنوز تصمیمی برای تغییر سرمربی ندارند. توخل امیدوار است که با قبول راهنمایی بارسلونا و رئال مادرید به دنیای فوتبال برگردد.

گفته می گردد که او حتی در چند ماهی که دور از فوتبال بوده و اوقات فراغت بیشتری داشته تصمیم گرفته زبان اسپانیایی را یاد بگیرد و کلاس هایش را به امید حضور در فوتبال اسپانیا شروع نموده است.

بارسلونا احتمالا اولویت اول این مربی 49 ساله است، چرا که او علاقه زیادی به فلسفه بازی پپ گواردیولا و به طور کلی سبک بازی بارسلونا دارد، کار با بازیکنان جوان را دوست دارد و تجربه خوبی در این زمینه دارد.

هرچند رئال و بارسا در حال حاضر تصمیمی برای تغییر سرمربی ندارند اما ژاوی و کارلو آنچلوتی برای ادامه حضور روی نیمکت این دو تیم احتیاج به کسب جام قهرمانی در انتها این فصل دارند و اگر پیروز به انجام این کار نشوند، توخل شانس زیادی برای رسیدن به رویای بزرگش در تابستان آینده خواهد داشت.

منبع : ورزش سه

منبع: فرارو

به "رویای بزرگ توخل برای بازگشت: رئال یا بارسلونا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویای بزرگ توخل برای بازگشت: رئال یا بارسلونا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید