هشتمین واحد اقامتی در شهرستان گلبهار افتتاح شد

به گزارش وبلاگ تور چین، هشتمین واحد اقامتی شهرستان گلبهار به مناسبت هفته گردشگری افتتاح شد.

هشتمین واحد اقامتی در شهرستان گلبهار افتتاح شد

طاهریان مقدم مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در شهرستان های چناران و گلبهار گفت: کمبود واحد های اقامتی در شهرستان باعث مشکلاتی برای اقامت گردشگران و مسافران شده بود که با تمهیدات انجام گرفته و هدایت سرمایه گذاران در این حوزه باعث شده که بیشتر سرمایه گذاران در حوزه گردشگری ورود پیدا کردند.

او اضافه کرد: تا به امروز برای اقامت گردشگران در شهرستان گلبهار 18 موافقت نامه اولیه تاسیسات گردشگری صادر شده که بیشتر این مجوز ها که شامل بوم گردی و خانه مسافر است و مربوط به شهر گلمکان، روستا های فریزی، حاجی آباد، دولت آباد و اسجیل است.

این مقام مسئول ادامه داد: دومین پروانه بهره برداری خانه مسافر مربوط به شهر گلبهار است.این خانه مسافر به صورت باغ ویلایی با تمام امکانات رفاهی به مساحت 500 مترمربع و دارای امکاناتی از جمله 5 اتاق، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و .. و ظرفیت اسکان 20 نفر است.

طاهریان مقدم خاطرنشان کرد: تا به امروز برای راه اندازی این مجموعه بیش از 3 میلیارد تومان هزینه شده است و برای 3 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

او شرح داد: شهرستان گلبهار در فاصله 35 کیلومتری مشهد واقع شده است، این شهرستان به دلیل قرارگیری در جهت جاده های شمالی به مشهد و هم چنین قرارگیری آن در دامنه رشته کوه بینالود و هم چنین وجود روستا های گردشگری، این شهرستان هرساله پذیرای مسافران و گردشگران زیادی است.

وبلاگ تور چین خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "هشتمین واحد اقامتی در شهرستان گلبهار افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشتمین واحد اقامتی در شهرستان گلبهار افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید