نهادینه سازی مصرف بهینه گاز، اولویت روابط عمومی است

به گزارش وبلاگ تور چین، مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران، نهادینه سازی مصرف بهینه گاز را اولویت امروز روابط عمومی دانست و گفت: باید بکوشیم با خلاقیت و خوش فکری، مصرف بهینه گاز طبیعی را در جامعه حاکم کنیم.

نهادینه سازی مصرف بهینه گاز، اولویت روابط عمومی است

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، مهدی جمشیدی دانا در نخستین نشست هم اندیشی روابط عمومی های مناطق ده گانه که به وسیله ویدئوکنفرانس برگزار گردید، گفت: عملکرد هدفمند روابط عمومی نشان دهنده پویایی سازمان است که نقش و اهمیت روابط عمومی را دوچندان می نماید، از این رو ضرورت دارد در طول سال، فعالیت های سازمان را به شکلی اصولی و تأثیرگذار و متناسب با احتیاج مخاطب عام و خاص و پذیرش جامعه انعکاس دهیم.

وی به وجود نیروهای توانمند، با تجربه و با دانش در روابط عمومی ها اشاره نمود و اضافه نمود: انتظار می رود فعالان این عرصه با ابتکار و تسلط بر فناوری های نوین و ابزارهای ارتباطی بتوانند ارتباط پایدار و دوسویه را با ذین فعان سازمان برقرار نمایند.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز با بیان اینکه در عصر اطلاعات، رسانه حرف نخست را می زند، تأکید کرد: در عرصه اطلاع رسانی ضرورت دارد جملات و کلمات با دقت و حساسیت بالایی نگارش شوند و به وسیله کانال ارتباطی مناسب و شبکه های مخاطب پسند، منتشر شوند و در شرایط کنونی که مصرف گاز طبیعی به دلیل کاهش دمای هوا رکورد زده است باید از ظرفیت های رسانه ای برای فرهنگ سازی مصرف بهینه و عبور پیروز از فصل سرما، بیشترین استفاده گردد.

جمشیدی دانا نیروی تخصصی و توانمند را موتور محرکه و پیشران سازمان دانست و اظهار کرد: شرکت انتقال گاز ایران به دنبال افراد خبره و کاربلد است که این افراد باید با نگرشی مثبت و نگاه حرفه ای سازمان را بالنده تر نشان دهند و برای تعالی و نیل به صندلی شایسته کمک نمایند.

محمدرضا بخشعلی زاده، سرپرست روابط عمومی شرکت انتقال گاز هم هدف از برگزاری این نشست مجازی را هم اندیشی، هم افزایی و ایجاد وحدت رویه در فرآیندهای روابط عمومی دانست و توضیح داد: نشست های همفکری و گفتگو در سطح مدیران، کارشناسان و کارگزاران روابط عمومی با توجه به شرایط کنونی جامعه تداوم یابد.

وی از روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی و حلقه اتصال سازمان یاد کرد و گفت: روابط عمومی حافظ ارزش های اجتماعی، مذهبی و ملی است و برخورداری از مهارت های ارتباطی، اخلاق حرفه ای، توجه به آموزش و پژوهش و مخاطب شناسی از ضرورت های پیروزیت و رشد در این عرصه است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "نهادینه سازی مصرف بهینه گاز، اولویت روابط عمومی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نهادینه سازی مصرف بهینه گاز، اولویت روابط عمومی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید