مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ساعت های هوشمند شیائومی تا تغییرات نو مسیریاب ویز

به گزارش وبلاگ تور چین، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ساعت های هوشمند شیائومی تا تغییرات نو مسیریاب ویز

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

اپلیکیشن پیغام رسان تیندر مکلف به ارائه اطلاعات کاربران خود به سرویس های امنیتی روسیه شده است، درواقع امکان دارد این برنامه دوست یابی مجبور گردد به زودی تمامی اطلاعات کاربران خود را به سرویس های امنیتی روسیه منتقل کند. این اطلاعات شامل عکس ها و پیغام های رد و بدل شده به وسیله کاربران روسی می گردد و می تواند به عنوان یکی از نوترین اقدامات دولت روسیه برای سرکوب گسترده آزادی بیان در این کشور در نظر گرفته گردد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

همانطور که از مدت ها پیش انتظار میرفت، شرکت شیائومی از یک جفت ساعت نو هوشمند رونمایی کرد. این ساعت ها دارای سنسور الکتروکاردیوگرام (ECG) و سنجشگر ضربان قلب اپتیکال، مشابه ساعت اپل 4 هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس بعضی شایعات تایید نشده و انتشار یک عکس، به نظر می رسد قرار است گوشی نوسونی رکوردار شد و با 6 دوربین رونمایی گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مدت ها بود که یکی از شکایت های عمده کاربران برنامه مسیریابی ویز این بود که چرا باید برای برسی موارد مختلف مرتب صفحه گوشی خود را لمس و آنالیز نمایند و به ابزارهای فرمان صوتی در ویز دسترسی ندارند. اکنون این آرزو براورده شده است و کاربران ویز می توانند از دستیار صوتی گوگل استفاده نمایند. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

موزیلا اعلام نموده که به زودی سرویس اشتراکی ویژه ای برای فایرفاکس ایجاد خواهد نمود. بر اساس این خبر از این پس کاربران می توانند به امکاناتی نو در مرورگر خود دسترسی داشته باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ساعت های هوشمند شیائومی تا تغییرات نو مسیریاب ویز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ساعت های هوشمند شیائومی تا تغییرات نو مسیریاب ویز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید