مشکل کمبود نیروی انسانی در شهر زیرزمینی سامن جدی است

به گزارش وبلاگ تور چین، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین اخبار و گزارشهای منتشر گشته، مشکل کمبود نیروی انسانی در شهر زیرزمینی سامن جدی است.

مشکل کمبود نیروی انسانی در شهر زیرزمینی سامن جدی است

علی خاکسار با اشاره به زمان بازگشایی شهر زیرزمینی سامن به روی جهانگردان اظهار کرد: با توجه به بازدید سال قبل وزیر میراث فرهنگی از این جاذبه منحصر بفرد و اذعان وی به برجستگی های مجموعه بنا شد شرایط حضور جهانگرد و ایمنی لازم این جاذبه شگفت انگیز فراهم گردد.

وی اضافه نمود: با پیگیری های اجرا شده و اختصاص اعتبار از سوی امور پایگاه ها، کارهای بازسازی، برطرف اشکال و تقویت نکات ایمنی مثل راه اندازی و اصلاح خروجی اضطراری، ایمن سازی پنجره ها و هواکش های سقف و تکمیل نورپردازی در حال اجرا است.

معاون جهانگردی استان همدان با بیان اینکه دستکند سامن با مشکل جدی نیروی انسانی روبرو است، گفت: این موضوع به سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام شده و به محض برطرف مشکل می تواند پذیرای جهانگردان باشد.

خاکسار گفت: حدود 700 میلیون تومان برای دو دستکند سامن و ارزانفود در نظر گرفته شده که از این اعتبار 300 میلیون تومان به دستکند سامن و 400 میلیون تومان به طور مشترک به دستکندهای سامن و ارزانفود اختصاص داده شده است.

وی اضافه نمود: پس از انجام اصلاحات مورد نظر وزیر میراث فرهنگی و تأمین نیروی انسانی این جاذبه منحصر بفرد برای بازدید جهانگردان آماده خواهد شد.

منبع: همگردی

به "مشکل کمبود نیروی انسانی در شهر زیرزمینی سامن جدی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل کمبود نیروی انسانی در شهر زیرزمینی سامن جدی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید