مرگ یک زوج عاشق در فوران یک آتشفشان مهیب

به گزارش وبلاگ تور چین، عشق 2 متخصص به آتشفشان ها که در نهایت به مرگشان انجامید در قالب یک فیلم سینمایی ساخته می شود.

مرگ یک زوج عاشق در فوران یک آتشفشان مهیب

به گزارش وبلاگ تور چین به نقل از د رپ، مستند آتش عشق در قالب یک مستند داستانی به پرده ها بازمی گردد. استودیو سرچ لایت امتیاز ساخت اثری داستانی را با اقتباس از مستند آتش عشق خرید تا فیلمی درباره زندگی کاتیا و موریس کرافت بسازد.

مستند تحسین شده آتش عشق ساخته سارا دوسا درباره تحقیقات علمی و عاشقانه دو متخصص آتشفشان فرانسوی و فیلمساز یعنی کاتیا و موریس کرافت ابتدا در جشنواره ساندنس 2022 دیده شد و بعد از طریق نشنال جیوگرافیک خریده شد. برای ساخته شدن این فیلم داستانی سارا دوسا کارگردان و تهیه کننده فیلم مستند نیز همکاری می کند.

این مستند که فیلم های دیدنی و جذابی از این زوج دانشمند ارایه می کند که همواره به بررسی آتشفشان ها می پرداختند و در معرض خطر انفجار آنها و گدازه های فوران بودند، نامزدی اسکار را کسب کرده است. این زوج در فوران یک آتشفشان در سال 1991 باهم از دنیا رفتند.

دوسا و تیمش این مستند را با استفاده از هزاران عکس و صدها ساعت فیلم که در بایگانی زوج کرافت گردآوری شده بود، ساختند.

مستند آتش عشق در 28 کشور اکران شده و در آمریکا 1.1 میلیون دلار فروخته و در حالی که در فهرست بهترین مستندهای سال جای داشته و تقریباً در همه جوایز سینمایی جزو نامزدها بوده، چند جایزه مهم هم دریافت کرده که جایزه بهترین کارگردانی مستند از انجمن کارگردان های آمریکا از جمله آنهاست.

بازیگر نجات سرباز رایان درگذشت

منبع: همشهری آنلاین

به "مرگ یک زوج عاشق در فوران یک آتشفشان مهیب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ یک زوج عاشق در فوران یک آتشفشان مهیب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید