فروزان: جور حملات استقلال را کشیدم، ظلم بزرگی در حق من شد

به گزارش وبلاگ تور چین، دروازه بان پارس جنوبی جم گفت: توانستم آنقدر خوب کار کنم که در روزی که تیم ما از لحاظ بدنی به مشکل خورد، جور حملات استقلال را بکشم.

فروزان: جور حملات استقلال را کشیدم، ظلم بزرگی در حق من شد

به گزارش وبلاگ تور چین، محسن فروزان پس از بازی تیمش مقابل استقلال گفت: 15 ماه و 15 روز ظلم بزرگی در حق من شد و بالاخره به میادین برگشتم. متاسفانه در بازی شرکت کردم که بازیکنان مان از نظر جسمانی بسیار خسته بودند و انرژی بازی کردن خوب را نداشتند. خدا را شکر من هم توانستم موقعیت های خوب استقلال را بگیرم و هر گلری جای من بود واقعا بعد از 15 ماه نمی توانست کار کند.

او ادامه داد: از شانس بد من بود که استقلال هم انگار منتظر ماند تا من درون دروازه باشم و همه حمله هایش را امروز به نمایش بگذارد اما خدا را شکر آنقدر خوب توانستم کار کنم که وقتی تیم ما از لحاظ بدنی به خاطر فشردگی بازی ها به مشکل خورد، کمی جور حملات حریف را بکشم. به هر حال نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم و این امتیازات خیلی می تواند به ما یاری کند تا در جدول رتبه بهتری بدست آوریم.

دروازه بان پارس جنوبی جم اضافه نمود: به تیم استقلال هم تبریک می گویم ولی ناراحت هستم که تیم ما امتیاز این بازی را از دست داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فروزان: جور حملات استقلال را کشیدم، ظلم بزرگی در حق من شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروزان: جور حملات استقلال را کشیدم، ظلم بزرگی در حق من شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید