گل محمدی از حرفش برای جدایی از پرسپولیس برمی شود ، حرف های ساپینتو انگیزه پرسپولیس را 2 برابر کرد

به گزارش وبلاگ تور چین، سرانجام رافت مهاجم پیشین پرسپولیس اعتقاد دارد، یحیی گل محمدی از تصمیمش برای جدایی از پرسپولیس منصرف خواهد شد.

گل محمدی از حرفش برای جدایی از پرسپولیس برمی شود ، حرف های ساپینتو انگیزه پرسپولیس را 2 برابر کرد

این مهاجم با سابقه سرخپوشان مرکز در گفت وگو با وبلاگ تور چین در خصوص قهرمانی تیم پرسپولیس در رقابت های جام حذفی و دبل در مسابقات این فصل گفت: برد در دربی و کسب عنوان قهرمانی جام حذفی حق پرسپولیس بود. تیم بسیار خوبی داشتند و انتظار می رفت در جام حذفی هم قهرمان شوند و دبل نمایند. انتظار طرفداران هم همین بود. سال فوق العاده ای برای کل مجموعه پرسپولیس بود. به شایستگی هم در لیگ برتر هم در جام حذفی قهرمان شدند.

وی اضافه نمود: دبل کردن افتخاری است که نصیب هر کسی نمی گردد؛ همانطور که 24 سال پیش ما داشتیم سال جاری هم نصیب پرسپولیس شد.

رافت درباره اینکه بعضی ها اعتقاد داشتن با توجه به قهرمانی پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر برای کسب عنوان قهرمانی جام حذفی انگیزه کافی را نداشتند تاکید نمود: گل محمدی در مصاحبه خود گفت مصاحبه ای که ساپینتو در خصوص بیرانوند داشت و بعد هم حرکتی که (شعار طرفداران استقلال علیه بیرانوند) صورت گرفت، باعث شد انگیزه شان دوبرابر گردد و با تمام وجود کوشش نمایند. گرچه من خودم معتقدم حتی اگر صحبت های ساپینتو هم نبود پرسپولیس همواره انگیزه اش بالا بوده است.

او افزود: در لیگی که گذشت تیمی نبود که پرسپولیس را اذیت کند و شکست دهد. برای شکستن پرسپولیس باید نیرو و انگیزه و قدرت لازم را داشته باشید. اگر هم پرسپولیس در لیگ گذشته 4 تا شکست در کارنامه اش داشت، اتفاقات فوتبالی بوده است. شاید در بازی پرسپولیس 10 موقعیت گل داشته، اما گل نشده و در نهایت بازی را باخته است و این هم از اتفاقات فوتبالی است. البته در کل سال سختی بود ولی قهرمان شد.

این پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص اینکه یحیی گل محمدی در مصاحبه خود تلویحا جدایی اش از پرسپولیس را تایید کرد گفت: یحیی گل محمدی از لحاظ فوتبالی خسته بود و این حرف را زد. واقعا خسته شده بود و خیلی هم اذیت شد. ممکن است جدایی اش اتفاق نیفتد و دوست هم نداشته باشد، این اتفاق بیفتد. حالا نظر خودش و باشگاه است باید بنشینند و صحبت نمایند. به نظرم یحیی خسته بوده و این حرف را زده و شاید نظرش بعد از چند روز عوض گردد. حتما هم عوض می گردد، چراکه خود یحیی می داند پرسپولیس چه باشگاه بزرگی است. یحیی با این تیم 3-4 جام را گرفته و اگر جای دیگری برود دیگر این اتفاقات خوب برایش نمی افتد.

وی اضافه نمود: حالا یحیی گل محمدی خودش عاقل و بالغ است نظر خودش مهم است. انشاءالله به جمع بندی می رسند و امیدوارم هرچه که به نفع و صلاح باشگاه است، اتفاق بیفتد.

منبع: همشهری آنلاین

به "گل محمدی از حرفش برای جدایی از پرسپولیس برمی شود ، حرف های ساپینتو انگیزه پرسپولیس را 2 برابر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی از حرفش برای جدایی از پرسپولیس برمی شود ، حرف های ساپینتو انگیزه پرسپولیس را 2 برابر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید