برزیلی 199 سانتی متری در آستانه پیوستن به برزیل

به گزارش وبلاگ تور چین، یحیی گل محمدی یکی از دغدغه هایش در بازار نقل وانتقالات تابستانه، سامان دادن خط دروازه پرسپولیس است. بعد از ادامه همکاری پرماجرای علیرضا بیرانوند با سرخ پوشان مرکز، حالا چالش بزرگ سرمربی پرسپولیس انتخاب جانشینی مطمئن برای بیرانوند است؛ آن هم در شرایطی که برخلاف فصل گذشته، دیگر خبری از حضور احمد گوهری در لیست پرسپولیس نیست و او با انتقالی قرضی راهی آلومینیوم اراک شده است.

برزیلی 199 سانتی متری در آستانه پیوستن به برزیل

گوهری در شرایطی از جمع شاگردان یحیی گل محمدی جدا شد که اصلی ترین دلیل این مسئله، حضور او در لیست بزرگسالان پرسپولیس بود. مدیران و کادرفنی باشگاه بار ها علیه قوانین تازه نقل وانتقالاتی موضع گرفته اند، اما به نظر می رسد که فدراسیون فوتبال فعلاً قصدی برای تغییر این قوانین ندارد و پرسپولیسی ها باید با 19 بازیکن بزرگسال خود را برای حضور در فصل تازه آماده نمایند و همین مسئله باعث شده تا یحیی گل محمدی برای انتخاب دروازه بان ذخیره به سراغ جذب چهره های جوان برود.

گزینه موردنظر هایجک شد!

سرمربی پرسپولیس در پی آن بود تا برای تقویت خط دروازه تیمش، محمدرضا خالدآبادی را به خدمت گیرد. در شرایطی که گفته می شد حتی برای جلب رضایت خالدآبادی، علیرضا بیرانوند هم پادرمیانی نموده، اما در نهایت انتقال رخ نداد و دروازه بان شماره یک تیم امید ایران راهی استقلال تهران شد تا مهم ترین گزینه موردنظر یحیی گل محمدی در بین دروازه بانان ایرانی راهی تیم رقیب گردد.

گل محمدی در شرایطی تیمش را ناکام در جذب محمدرضا خالدآبادی می بیند که در بین دروازه بانان جوان فوتبال ایران، چهره سرشناس دیگری وجود ندارد. آرشا شکوری دروازه بان تیم نوجوانان راهی طرفدار تهران شده و ادیب زارعی دروازه بان تیم جوانان ایران هم به تراکتور تبریز پیوسته تا عملا سرخ پوشان مرکز در بین گزینه های جوان ایرانی نتوانند چهره های شاخصی را به خدمت گیرند. شایعاتی درباره جذب سینا سعیدی فر دروازه بان فصل گذشته استقلال مطرح شده بود که به نظر می رسد این شایعات رسمیت ندارد و مذاکره ای میان طرفین انجام نشده است.

ناتان پرسپولیسی می گردد؟

یحیی گل محمدی بعد از ناکامی در زمینه جذب دروازه بان داخلی، به سراغ چهره های خارجی رفته و در شرایطی که طبق قانون باید بازیکنان خارجی جذب شده حداقل در 40 درصد بازی های فصل به میدان بروند و در غیر این صورت، یک سهمیه خارجی تیم ها از بین خواهد رفت، گل محمدی این ریسک را پذیرفته و می خواهد از دروازه بان ذخیره خارجی برای فصل تازه استفاده کند؛ آن هم در شرایطی که آخرین دروازه بان ذخیره خارجی پرسپولیس، بوژیدار رادشوویچ بود که همچنان پرونده مطالبات او باز است!

سرمربی سرخ پوشان مرکز برای انتخاب دروازه بان خارجی در روز های گذشته جلساتی را با وسلی ننکا مربی دروازه بانان پرسپولیس برگزار نموده و گفته می گردد که قرار است با نظر ننکا، دروازه بان ذخیره پرسپولیس انتخاب گردد. در شرایطی که چهره هایی جوانی مانند مهرشاد اسدی در تمرینات پرسپولیس حضور دارند، اما گفته می گردد که مربی برزیلی سرخ ها نام چند دروازه بان زیر 23 سال برزیلی را به یحیی گل محمدی معرفی نموده و قرار است از میان آن ها، سرمربی پرسپولیس گزینه نهایی را انتخاب کند.

ناتان دروازه بان 20 ساله تیم زیر 20 ساله های پالمیراس برزیل که در تیم های ملی پایه برزیل هم سابقه بازی دارد، جدی ترین گزینه معرفی شده از سوی وسلی ننکا است. در این باره گفته می گردد که یحیی گل محمدی مشغول آنالیز کارنامه و عملکرد این دروازه بان 20 ساله و 199 سانتی متری است و اگر عملکرد او موردپسند سرمربی پرسپولیس قرار گیرد، طی روز های آینده انتقال او به جمع سرخ پوشان مرکز رسمی خواهد شد. در غیراین صورت، گل محمدی به سراغ آنالیز سایر گزینه های معرفی شده از سوی ننکا می رود.

منبع: فوتبال 360

منبع: فرارو

به "برزیلی 199 سانتی متری در آستانه پیوستن به برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برزیلی 199 سانتی متری در آستانه پیوستن به برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید