ترکیب احتمالی استقلال برابر پرسپولیس با 2 تغییر؛ سورپرایز ساپینتو خنثی شد!

به گزارش وبلاگ تور چین، ریکاردو ساپینتو با ترکیبی آشنا به مصاف پرسپولیس و یحیی گل محمدی در دربی تهران خواهد رفت.

ترکیب احتمالی استقلال برابر پرسپولیس با 2 تغییر؛ سورپرایز ساپینتو خنثی شد!

به گزارش وبلاگ تور چین تساوی یا شکست در دربی مرکز می تواند به منزله از دست رفتن جام قهرمانی باشد. شاگردان ریکاردو ساپینتو به خوبی این موضوع را درک نموده اند و تنها برای کسب سه امتیاز ملاقات حساس برابر پرسپولیس پای به زمین مسابقه خواهند گذاشت.

سرمربی پرتغالی برای این ملاقات تغییر خاصی در ترکیب تیمش ایجاد نخواهد کرد و تنها جابجایی های شکل گرفته نسبت به بازی قبل، بازگشت رافائل سیلوا و کوین یامگا به جمع نفرات اصلی خواهد بود.

* سیدحسین حسینی تا به امروز 8 بار در دربی مرکز به میدان رفته که حاصل آن تنها 2 کلین شیت بوده است. کاپیتان آبی ها فصل خوبی را سپری می نماید، امیدوار است در شهرآورد تهران دروازه اش را بسته نگه دارد تا تیمش را یک قدم به سمت پیروزی نزدیک تر کند.

رافائل سیلوا محرومیت خود را پشت سر گذاشته و مسئله ای برای حضور در ترکیب استقلال ندارد. او یک بار دیگر در کنار عارف غلامی زوج خط دفاعی آبی پوشان را تشکیل می دهد که ساپینتو امید زیادی به درخشش این 2 بازیکن در برابر حملات پرسپولیس دارد.

کوین یامگا نیز دیگر بازیکنی است که در بازی گذشته برابر طرفدار محروم بود ولی می تواند تیمش را برابر پرسپولیس همراهی کند. او باز هم به عنوان مدافع راست انجام وظیفه می نماید و در سمت چپ نیز جعفر سلمانی وظیفه دارد تا حملات سمت راست سرخپوشان را خنثی کند.

خط میانی استقلال برای این بازی نیز دست نخورده باقی می ماند. روزبه چشمی که فصل درخشانی را سپری نموده، به عنوان هافبک دفاعی به مصاف خط میانی پرسپولیس می رود. آرش رضاوند و سعید مهری نیز که به هماهنگی بسیار خوبی دست یافته اند، از ابتدا بازی خواهند کرد.

بدون شک وینگرهای بوشهری استقلال امید اول گلزنی به شمار می روند. مهدی قایدی در برترین فرم ممکن واقع شده است و محمد محبی نیز در بازی با طرفدار به ناکامی هایش خاتمه داد. مدافعان پرسپولیس کار سختی را برابر این 2 بازیکن خواهند داشت.

به مانند ملاقاتهای گذشته، ارسلان مطهری تک مهاجم استقلال خواهد بود. بازیکنی که در ملاقاتهای قبل نتوانسته دروازه حریفان را باز کند ولی همیشه برابر پرسپولیس عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

این در حالی است که گفته می شد محتمل است به علت ناکامی مطهری در گلزنی برابر رقبا در هفته های اخیر پیمان بابایی جایگزین او گردد. اتفاقی در نهایت رخ نداد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ترکیب احتمالی استقلال برابر پرسپولیس با 2 تغییر؛ سورپرایز ساپینتو خنثی شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی استقلال برابر پرسپولیس با 2 تغییر؛ سورپرایز ساپینتو خنثی شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید