ساپینتو با بیشتر مربیان درگیر شده و باید منتظر تصمیم باشگاه بود ، استقلال می تواند قهرمان گردد

به گزارش وبلاگ تور چین، بازیکن سابق استقلال در مورد رفتارهای ساپینتو کنار زمین بیان نمود: ساپینتو در این فصل در بیشتر بازی ها محروم بوده و همین موضوع به استقلال لطمه زده است.

ساپینتو با بیشتر مربیان درگیر شده و باید منتظر تصمیم باشگاه بود ، استقلال می تواند قهرمان گردد

به گزارش وبلاگ تور چین ادموند اختر، بازیکن سابق استقلال در گفت وگو با ایسنا درباره ملاقات آبی پوشان مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی سختی است به خصوص اینکه مس جزو تیم های بالای جدول است و از مربی خوبی هم سود می برد. امیدوارم استقلال بتواند در این ملاقات سه امتیاز را کسب و دل طرفداران را شاد کند.

وی درباره اینکه آیا استقلال از کورس مدعیان قهرمانی عقب افتاده است توضیح داد: متاسفانه استقلال در دو بازی اخیر نتوانست امتیازات لازم را کسب کند و سایر مدعیان از این اتفاق نهایت استفاده را بردند و خودشان را جدا کردند. استقلال نباید در داربی شکست می خورد و همین باعث شد بازیکنان از لحاظ روحی و روانی افت نمایند.

بازیکن سابق استقلال در مورد رفتارهای ساپینتو کنار زمین بیان نمود: ساپینتو در این فصل در بیشتر بازی ها محروم بوده و همین موضوع به استقلال لطمه زده است. به نظرم مدیران استقلال باید این مربی را توجیه نمایند که مراقب رفتارهایش باشد. ساپینتو با بیشتر مربیان در این فصل درگیری لفظی داشته است.

اختر درباره اینکه عملکرد ساپینتو در 10 ماه گذشته را چطور ارزیابی نموده و آیا او شایسته حضور در فصل آینده به عنوان سرمربی تیم استقلال است یا خیر؟ گفت: او وقتی مربی استقلال شد خودش بازیکنان استقلال را انتخاب ننموده بود. از سوی دیگر هیچ شناختی هم از تک تک بازیکنان استقلال نداشت و به طور کلی فضای حاکم بر مسابقات فوتبال ایران را نمی شناخت. باید دید تفکرات حاکم بر استقلال چیست و آیا می خواهند با این مربی ادامه دهند یا خیر.

وی درباره اینکه خیلی ها معتقدند تمرکز استقلال باید روی مسابقات جام حذفی باشد اظهار کرد: به هر حال استقلال شرایط خوبی در جام حذفی دارد و می تواند با پیروزی مقابل نساجی به فینال این مسابقات راه پیدا کند البته تیم قائمشهری فصل گذشته به فینال این مسابقات راه پیدا نموده بود و از انگیزه بالایی برای ملاقات مقابل استقلال برخوردار است.

اختر در خاتمه گفت: استقلال در جام حذفی همواره جزو مدعیان قهرمانی بوده است. با وجود اتفاقاتی که در تیم اتفاق افتاده به نظرم می توانیم با تمرکز لازم و کافی روی جام حذفی در همین رقابت ها قهرمان شویم و دل طرفداران را شاد کنیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "ساپینتو با بیشتر مربیان درگیر شده و باید منتظر تصمیم باشگاه بود ، استقلال می تواند قهرمان گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساپینتو با بیشتر مربیان درگیر شده و باید منتظر تصمیم باشگاه بود ، استقلال می تواند قهرمان گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید