فال روزانه و طالع بینی امروز دوشنبه 28 آذر 1401؛ دور جر و بحث را خط بکشید

به گزارش وبلاگ تور چین، امشب در انتظار چیز های عجیب و غریب باشید، چون احتمالاً با عجیب ترین سورپرایز ها روبرو خواهید شد!

فال روزانه و طالع بینی امروز دوشنبه 28 آذر 1401؛ دور جر و بحث را خط بکشید

وبلاگ تور چین | امروز در حالی که ما کوشش می کنیم استراحت کنیم، ماه عقرب در اوایل روز مشغول ایجاد ارتباط است. این شرایط عالم رویای ما را فعال و خواب ما را ناآرام می نماید، اما حتی اگر امروز صبح احساس کردید بیش از حد خسته اید، در مصرف کافئین زیاده روی نکنید.

با گذر زمان، فضا حساس می گردد. جنبه همدلانه ما می تواند فعال گردد، بنابراین در صورت امکان امروز قبل از ترک خانه یا رسیدن به محل کار، مدت زمان کوتاهی مدیتیشن کنید. انرژی برج عقرب عاشق وقت گذارنی با انسان های خوب و ارتعاشات بالا است، پس سعی کنید با کسانی هم صحبت شوید که روحیه تان را بالا می برند. با توجه به قرارگیری قمری امروز، ما مستعد فریب خوردن می شویم، پس در چند روز آینده گول ظاهر هیچ چیز را نخورید.

امروز بعد از ظهر، ممکن است ناامیدی های ما در حیطه روابط به اوج برسد، پس سعی کنید دور جر و بحث با شریک احساسی تان خط بکشید. خوش بگذرانید و به خودتان اجازه دهید فشار های عصبی تان تخلیه گردد. امشب در انتظار چیز های عجیب و غریب باشید، چون احتمالاً با عجیب ترین سورپرایز ها روبرو خواهید شد!

در حیطه روابط، ممکن است توقف کنید و در حال حاضر بااحتیاط تر رفتار کنید. بر اساس حرکت سیارات، ممکن است آسیب هایی که در گذشته از رابطه دیده اید دوباره زنده شوند. ساعت 37 : 12 شب کوشش شما برای برقراری رابطه با جواب منفی روبرو خواهد شد. قبل از این که این موضوع را به خودتان بگیرید، بهتر است حس و حال طرف مقابل را درک کنید!

منبع: فرادید

به "فال روزانه و طالع بینی امروز دوشنبه 28 آذر 1401؛ دور جر و بحث را خط بکشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه و طالع بینی امروز دوشنبه 28 آذر 1401؛ دور جر و بحث را خط بکشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید