اقامتگاه خانه شیشه ای نیوزلند ، یکی از عجیب ترین هتل های دنیا

به گزارش وبلاگ تور چین، از خانه شیشه ای، یکی از عجیب ترین هتل های دنیا برایتان می گوییم. تصور این که درخانه ای زندگی کنید که در و دیوار وسقف آن از شیشه ساخته شده باشد شاید برایتان عجیب و دور از فکر باشد اما در نیوزلند و در دل طبیعت خانه هایی وجود دارد که کل دیوار های آن کف و سقف و هر آن چه که شما در یک خانه می بینید از شیشه ساخته شده است. به این گونه خانه شیشه ای نیوزلند یا Purepod گفته می گردد که یکی از عجیب ترین هتل های دنیا هم هستتند. بودن در این خانه حس عجیبی دارد تصور کنید که در این نوع خانه ها خوابیده اید و اطراف شما پر از طبیعت بکر و سر سبز می باشد چه حسی به بهتون دست می دهد واقعا جالب و هیجان انگیز نخواهد بود، موافق هستید ؟!

اقامتگاه خانه شیشه ای نیوزلند ، یکی از عجیب ترین هتل های دنیا

خانه شیشه ای، یکی از عجیب ترین هتل های دنیا

اگر دوست دارید در دل طبیعتی زیبا و دوست داشتنی و دور از همه شلوغی های شهر تعطیلات تان را سپری کنید پیشنهاد مجله وبلاگ تور چین به شما همراهان گرامی اقامت در یکی از این خانه های ساخته شده از شیشه در نیوزلند است. این خانه شیشه ای نیوزلند اگرچه دورافتاده اند اما مثل اغلب هتل ها امکانات لازم و ضروری برای یک اقامت راحت و آسوده برایتان در آن ها فراهم شده است.این اقامتگاه ها دارای کتابخانه ، انواع بازی ها و بعلاوه مهم تر از همه دارای یک آشپزخانه منحصر به فرد وجایی برای غذا خوردن می باشد بعلاوه این جا هیچ ماشینی نیست که با سر و صدای گوش خراشش آرامش شما را به هم بزند و همه این ها سبب می گردد شما تعطیلات آرام و بی دردسری را تجربه کنید.

امکانات این خانه شیشه ای ...

در این خانه شیشه ای نیوزلند که یکی از عجیب ترین هتل های دنیا است، شما می توانید شب هنگام ستاره های پرنور را در آسمان شب و از سقف شیشه ای اتاق خود تماشا کنید .اتاق خواب این گونه اقامتگاه ها ممکن است یکم کوچک به نظر برسد اما شما می توانید در اطراف خود طبیعت رویایی و زیبایی را مشاهده کنید و خوابی آرام و بدون دغدغه در روی ملافه های تمیز و تختخواب های راحت این گونه خانه ها داشته باشید. حتی در این اقامتگاه ها حمام هایی با امکانات فوق العاده و توالت های مدرن و انواع لوازم بهداشتی و حوله، همه و همه در این خانه های شیشه ای برای راحتی شما گردشگران فراهم آمده است. شما در هنگام شب با تماشا آسمان که پر از ستاره های درخشان هستند حس خواهید کرد که دنیای متفاوتی را دارید نظاره می کنید چون که آسمان این جا با آسمان شهر های پر نور و آلوده nv خانه شیشه ای نیوزلند بسیار متفاوت و رویایی است.

منبع: همگردی

به "اقامتگاه خانه شیشه ای نیوزلند ، یکی از عجیب ترین هتل های دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامتگاه خانه شیشه ای نیوزلند ، یکی از عجیب ترین هتل های دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید