عملکرد 6 ماهه سفار منتشر شد ، افزایش قیمت 76 درصدی سیمان در یکسال

به گزارش وبلاگ تور چین، با خاتمه یافتن تابستان، شرکت های بورسی به تدریج انتشار گزارش های شش ماهه خود را شروع نموده اند. امروز سیمان فارس به عنوان یکی از شرکت های سیمانی بزرگ بورس گزارش شش ماهه منتهی به شهریور 1400 را منتشر کرد.

عملکرد 6 ماهه سفار منتشر شد ، افزایش قیمت 76 درصدی سیمان در یکسال

بر اساس این گزارش مجموع عایدی عملیاتی سفار در 6 ماهه نخست سال جاری 128 میلیارد تومان شد و نسبت به مدت مشابه به سال گذشته رشدی 84 درصدی را ثبت کرد.

بر اساس این گزارش سود خالص سفار از عملیات خود بیش از 53 میلیارد و 400 میلیون تومان به ثبت رسید که نسبت به سال قبل 36 درصد بیشتر شده است. با این حساب سود خالص هر سهم سفار در 6 ماهه نخست سال جاری 229 تومان به ازای هر سهم به ثبت رسید. این در حالی بود که سفار در کل سال 1399 توانسته بود به ازای هر سهم 264 تومان سود بسازد.

نکته جالب در خصوص فروش سفار این است که اندازه فروش این شرکت در 6 ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته افت داشته است. سفار در نیمه اول 1400 در مجموع 303 هزار و 938 تن سیمان به فروش رسانده که نسبت به سال گذشته افتی 4.3 درصدی داشته است. با این حال اندازه عایدی حاصل از فروش سفار به علت افزایش نرخ 76 درصدی قیمت سیمان رشد چشمگیری داشت. عایدی سفار از فروش سیمان در نیمه نخست سال جاری 128 میلیارد تومان شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی 84 درصدی داشته است.

سفار در سال اقتصادی 99 به ازای هر سهم 254 تومان سود میان سهامدارانش تقسیم کرد که در تیرماه به وسیله سامانه سجام پرداخت شد.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس وبلاگ تور چین بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "عملکرد 6 ماهه سفار منتشر شد ، افزایش قیمت 76 درصدی سیمان در یکسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد 6 ماهه سفار منتشر شد ، افزایش قیمت 76 درصدی سیمان در یکسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید