تخفیف شگفت انگیز سامسونگ برای گوشی زدفلیپ

به گزارش وبلاگ تور چین، سامسونگ در آستانه پایان یافتن رویداد فروش بهاره خود، کمپین تخفیف یک روزه ای را برای خرید گوشی گلکسی زد فلیپ 5 برگزار کرده است.

تخفیف شگفت انگیز سامسونگ برای گوشی زدفلیپ

به گزارش وبلاگ تور چین ، در کمپین یک روزه Discover Spring، امکان خرید گوشی سامسونگ مدل گلکسی زد فلیپ 5 با 720 دلار تخفیف فراهم شده است که 600 دلار در ازای تعویض مدل قدیمی تر و 120 دلار تخفیف اضافی با ارتقاء به نسخه 512 گیگابایتی در زمان پرداخت اعمال می شود. بنابراین قیمت گوشی زد فلیپ 5 نسخه 512 گیگابایتی در این طرح عملاً از 1٬120 دلار به 400 دلار می رسد.

گلکسی زد فلیپ 5 را می توان یکی از بهترین گوشی های تاشو بازار دانست. این گوشی هنوز ویژگی های هوش مصنوعی Galaxy AI موجود در گلکسی S24 را ندارد، اما امکانات منحصربه فردی را از طریق Flex Mode و ویجت های Cover Screen در نمایشگر بیرونی ارائه می دهد.

Flex Mode از فرم فکتور تاشدنی گوشی برای تقسیم رابط کاربری اپلیکیشن بین دو نیمه نمایشگر استفاده می کند. ویجت های Cover Screen نیز به کاربر امکان می دهند که بتواند به اعلان ها یا اپلیکیشن های مختلف بدون نیاز به باز کردن گوشی دسترسی پیدا کند.

گوشی گلکسی زد فلیپ 5 از پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy با فرکانس پردازشی 3.36 گیگاهرتز استفاده می کند و نمایشگر این گوشی از نوع اولد 6.7 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتز و وضوح 2٬640×1٬080 پیکسل است. یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی زد فلیپ 5 قرار گرفته اند.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "تخفیف شگفت انگیز سامسونگ برای گوشی زدفلیپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخفیف شگفت انگیز سامسونگ برای گوشی زدفلیپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید