طعنه ناجوانمردانه مربی معروف به مهدی طارمی

به گزارش وبلاگ تور چین، با انتشار آمار جدیدی از سوی رصدخانه فوتبال (CIES) تعیین شد باشگاه پورتو از نظر پنالتی هایی که به سودش اعلام شده در پرتغال با اختلاف صدرنشین بوده و در کل دنیای فوتبال هم رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است.

طعنه ناجوانمردانه مربی معروف به مهدی طارمی

همان طور که انتظار می رفت رقبای سنتی پورتو در پرتغال از این آمار برای طعنه زدن به رقیب شان استفاده کردند. کارلوس باربوسا داکروز، سرمربی سابق اسپورتینگ، از اولین چهره هایی بود که طعنه زدن به پورتو را شروع کرد و پای مهدی طارمی را هم وسط کشید.

این آمار از سال 2020 محاسبه شده و پنالتی های اعلام شده به سود تیم ها در یک دوره سه ساله را آنالیز نموده است. پورتو با 41 پنالتی در رتبه اول پرتغال و دوم اروپا واقع شده است. رتبه اول در کل جهان به باشگاه هردیانوی کاستاریکا تعلق گرفته که 44 پنالتی به سودش اعلام شده است. هایدوک اشپلیت کرواسی و زمالک مصر با 43 پنالتی در رتبه های بعدی هستند. فنرباغچه هم مثل پورتو 41 پنالتی به دست آورده است.

سرمربی سابق اسپورتینگ در صحبت های کنایی خود درباره پورتو به بالاتر بودن آمار پنالتی باشگاه مصری زمالک اشاره نموده و گفت پیشنهاد می دهد پورتو هیئتی به قاهره بفرستد تا بفهمد زمالک چطور بیشتر از داور ها پنالتی گرفته است. او گفت: می دانم پورتو می خواهد به صدر جدول برود و باید بفهمد زمالک چطور توانسته از آن ها جلو بزند.

باربوسا داکروز در ادامه گفت: پورتو می خواهد رکود گینس بیشترین پنالتی گرفتن را به نام خودش ثبت کند. پلاک گینس حتما یک روز به آن ها می رسد.

سرمربی سابق اسپورتینگ مهدی طارمی را هم از طعنه بی نصیب نگذاشت و گفت: برای این عملکرد درخشان نباید از نقش باارزش طارمی چشم پوشی کنیم. او زیبایی شناسی پنالتی را به حدی ارتقا داده که پیش تر در پرتغال ندیده بودیم.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "طعنه ناجوانمردانه مربی معروف به مهدی طارمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعنه ناجوانمردانه مربی معروف به مهدی طارمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید