شناخت خوبی از النصر داریم، چهار بازیکن را به دلیل کرونا نداریم

به گزارش وبلاگ تور چین و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، مجتبی توتونی، مربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با النصر عربستان اظهار کرد: تا حد زیادی بازیکنان النصر را رصد کرده ایم. شناخت نسبتا خوبی روی حریف داریم و برای این چالش آماده هستیم. می دانیم النصر بازیکنان خوبی دارد. مطمئنا برای مقابله با بازیکنان خوب النصر تمهیداتی اندیشیده ایم که این را در زمان مسابقه خواهید دید.

شناخت خوبی از النصر داریم، چهار بازیکن را به دلیل کرونا نداریم

او ادامه داد: شرایط کرونایی برای همه مردم و تیم های دنیاست و یک شرایط یکسان برای همه تیم هاست. ما به واسطه ویروس کرونا چهار بازیکن خوبمان را نداریم ولی بازیکنان دیگر، کسانی هستند که قابلیت های فنی خوبی دارند و جانشینان شایسته ای برای بازیکنانی که دچار مشکل شده اند هستند. اینجا آرزو می کنیم که این ویروس از دنیا رخت ببندد و همه به شرایط عادی زندگی برگردند.

توتونی افزود: این شرایط برای دو تیم است. ما فکرهایی داریم برای اینکه دو بازی را چگونه برگزار کنیم و برای این برنامه هایی داریم. مسلما در هر دو بازی با النصر به یک شکل بازی نخواهیم کرد. شرایط بازی را و لحظه های متفاوت بازی را ارزیابی می کنیم. با توجه به اتفاقات بازی برای ما و تیم حریف، تصمیمات لازم را خواهیم گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شناخت خوبی از النصر داریم، چهار بازیکن را به دلیل کرونا نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناخت خوبی از النصر داریم، چهار بازیکن را به دلیل کرونا نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید