سسما: الوحدات تیم خطرناکی در حمله است، همه توان مان را در زمین ارائه خواهیم داد

به گزارش وبلاگ تور چین، مربی تیم فولاد می گوید باید برای برنده شدن برابر الوحدات، صد درصدی عمل کنیم تا بتوانیم نتیجه مناسب بگیریم.

سسما: الوحدات تیم خطرناکی در حمله است، همه توان مان را در زمین ارائه خواهیم داد

به گزارش وبلاگ تور چین و به نقل از باشگاه فولاد، یوسو سسما مربی تیم فولاد در کنفرانس خبری پیش از مسابقه فردای تیم فولاد برابر الوحدات اردن گفت: همانگونه که قبلاً گفتم بازی با السد مزه تلخ و شیرینی داشت و به اندازه کافی از آن یک امتیاز قدردانی می کنیم. تمام بازی های این گروه سخت و مشکل هستند چرا که ما در بهترین لیگ آسیا هستیم. درباره الوحدات باید بگویم تیمی است که تاریخچه بسیار خوبی دارد و سال های سال قهرمان بوده اند و فصل قبل به راحتی با اختلاف زیاد لیگ را برنده شدند. آن ها توانستند تیم پرقدرت النصر را متوقف نمایند که نشان از قدرت آن ها دارد و همه این ها نشان می دهد رقیب سرسختی هستند.

مربی تیم فولاد در ادامه گفت: طبق معمول و طبق رویه خودمان پیش می رویم و در مبارزه شرکت می کنیم. من می توانم به شما قول بدهم که فردا رقابت خیلی سخت خواهد بود. برای رقابت با الوحدات باید صد درصدی عمل کنیم تا بتوانیم نتیجه مثبتی بگیریم و ما قطعا اگر برنده بشویم، خشنود خواهیم شد و در غیر این صورت به تیم مقابل باید تبریک بگوییم.

یوسو سسما همچنین اضافه کرد: الوحدات تیمی است که بسیار خطرناک حمله می نماید اما ما نگران حملات آن ها نیستیم، روی بازی خود تمرکز می کنیم تا حملات آن ها را کنترل کنیم و بازی را به دست بگیریم. همه توانمان را در زمین ارائه خواهیم داد و در این رقابت ها باید صد درصد باشیم تا به مرحله بعدی راه پیدا کنیم.

مربی فولاد اضافه کرد: بیش از اینکه به تیم مقابل نگاه کنیم، به تیم خود اتکا خواهیم کرد تا عملکرد کاملی داشته باشیم، این همان مسأله منظم بودن و تمرکز داشتن در زمین است.

وی در خاتمه گفت: باتوجه به مسائل کرونا خیلی مشکل است که هر سه روز یک بار بازی کنیم، وقت کافی برای ریکاوری نداریم و این از نظر علمی ثابت شده است. ما سعی می کنیم با تمرکز زیاد کار کنیم تا بازیکنان حداکثر توان خود را در زمین بگذارند، بازیکنان ما به لحاظ بدنی در شرایط مناسبی هستند، جوان و شاداب هستند و تا به امروز خوشبختانه مسأله خستگی در تیم ما وجود ندارد البته مشکل خستگی و بازی های فشرده برای همه تیم ها وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سسما: الوحدات تیم خطرناکی در حمله است، همه توان مان را در زمین ارائه خواهیم داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سسما: الوحدات تیم خطرناکی در حمله است، همه توان مان را در زمین ارائه خواهیم داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید