ساختمان فوتسال در مرکز ملی فوتبال به زودی افتتاح می گردد

به گزارش وبلاگ تور چین و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علیرضا امامی فر رئیس مرکز ملی فوتبال پس از بازسازی بعضی از قسمت های مرکز ملی فوتبال و برطرف بعضی از مسائل تجهیزات مجموعه پِک گفت: یکی از اهدافمان این است که امکانات و تجهیزاتی که با مشکل روبرو هستند را به سرعت برطرف مشکل نموده تا با حضور تیم های ملی، شرایط به برترین نحو ممکن فراهم باشد. تیم های ملی در مرکز ملی فوتبال که مانند نگینی برای مجموعه فوتبال و تیم های ملی است، باید در برترین شرایط ممکن تمرینات خود را پشت سر بگذارند.

ساختمان فوتسال در مرکز ملی فوتبال به زودی افتتاح می گردد

وی ادامه داد: با توجه به دستور رئیس فدراسیون فوتبال، به زودی ساختمان فوتسال را افتتاح خواهیم کرد تا مجموعه فوتسال هم در مرکز ملی فوتبال فعالیت های خود را همانند گذشته و با امکانات و تجهیزات کامل تری ادامه دهند. بعد از افتتاح این ساختمان، خوابگاه بانوان را افتتاح خواهیم کرد تا تیم های ملی فوتبال بانوان هم در برترین شرایط ممکن، فرایند فعالیت های خود را پیش ببرند.

رئیس مرکز ملی فوتبال در ادامه در مورد برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم های ملی فوتبال و فوتسال آقایان و بانوان تاکید نمود: اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال به منظور برگزاری ملاقات محبت آمیز با تیم سوریه و سپس پیش از اعزام به کیش در مرکز ملی فوتبال برگزار گردید. سعی کردیم برترین امکانات را در اختیار این تیم قرار دهیم تا بدون دغدغه تمرینات آماده سازی خود را جهت حضور در رقابتهای مقدماتی 2022 قطر برگزار نمایند و خوشبختانه شاهد برترین عملکرد از تیم ملی فوتبال در بحرین بودیم.

امامی فر در ادامه از برگزاری تمرینات تیم ملی فوتسال آقایان اطلاع داد و گفت: طی یک ماه گذشته 40 جلسه تمرینی تیم ملی فوتسال آقایان در مرکز ملی فوتبال برگزار گردیده است.

وی گفت: مرکز ملی فوتبال میزبان اردوهای تدارکاتی تیم های ملی فوتبال بانوان در سه رده بزرگسالان، جوانان و نوجوانان بوده و در مجموع 10 مرحله اردوی تدارکاتی را برای تیم های فوق برگزار نموده است. در واقع بالای 70 جلسه تمرینی در زمین شماره یک و چمن مصنوعی به وسیله تیم ملی فوتبال بانوان برگزار گردیده و در مجموع بالغ بر 50 جلسه تمرینی برای کلیه تیم های بانوان و تیم ملی فوتسال در مجموعه پک داشتیم تا تیم ها تمرینات خود را انجام دهند.

رئیس مرکز ملی فوتبال از اجرای پروژه های مختلف به جهت تغییر و تحول در مرکز ملی فوتبال از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری اطلاع داد و اضافه کرد: با دکتر نوروزی، مشاور پزشکی رئیس فدراسیون فوتبال جلسه ای را مبنی بر ایجاد ساختمان پیشرفته پزشکی برگزار نموده تا در این قسمت هم در برترین شرایط به سر ببریم و با ایجاد چنین امکانی، برترین شرایط را برای تیم های ملی فراهم کنیم. بعلاوه قصد داریم تا دپارتمان تحقیق و پژوهش را راه اندازی کنیم تا با علم روز جهان و استاندارهای جهانی پیش رویم. در واقع با ایجاد این دپارتمان ملی پوشان، کادر فنی و دیگر اعضای تیم با علم به روز جهان در بخش فوتبال و فوتسال پیش خواهند رفت.

وی در خاتمه گفت: با حمایت هایی که رئیس و مجموعه فدراسیون فوتبال از ما دارند، قصد داریم تا بخش های مختلف در مرکز ملی فوتبال را تخصصی تر کنیم تا تیم های ملی در بخش آقایان و بانوان از برترین شرایط ممکن بهره ببرند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ساختمان فوتسال در مرکز ملی فوتبال به زودی افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساختمان فوتسال در مرکز ملی فوتبال به زودی افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید