دکوراسیون رستوران مدرن و امروزی با چیدمانی اصولی و کاربردی

به گزارش وبلاگ تور چین، شاید شما هم از جمله افرادی باشید که هنگام ورود به رستوران و میل کردن غذا در آن به دکوراسیون رستوران هم توجه بسیار زیادی می کنید. در این مطلب تعدادی ازنمونه های منحصر بفرد دکوراسیون داخلی رستوران از سرتاسر دنیا را آماده نموده ایم که اگرچه شاید نتوانیم به آنها دسترسی پیدا نموده و غذای لذیذی میل کنیم اما قادر خواهیم بود با الهام گیری از طراحی اینگونه رستوران ها، فضای مورد نظر خود را طراحی و تزیین کنیم. زیبا بودن و چشم گیر بودن دکوراسیون رستوان از لحاظ اهمیت همرده با کیفیت غذاهایی است که در رستوران سرو می کنید.

دکوراسیون رستوران مدرن و امروزی با چیدمانی اصولی و کاربردی

بسیاری از رستوران های موجود در منتقل کردن حس زیبایی و شیکی در همان وهله اول ورود مشتری به داخل رستوران شکست می خورند. این مورد تاثیر منفی بروی ذهن مشتری می گذارد و برای مدت طولانی در ذهن او باقی می ماند همانطور که یک دکوراسیون زیبا و شیک بیشتر از آنکه فکرش را بکنید در ذهن مشتری ماندگار خواهد ماند. (جدیدترین مدل های دکوراسیون آشپزخانه مدرن در سال 2015)

بدون شک مهم ترین مورد در طراحی و تزیین دکوراسیون رستوران، مبلمان رستوران است. استفاده از جایگاه ها و میز های بی کیفیت و ارزان عظیمترین اشتباه در طراحی داخلی رستوران است. اینگونه مبل ها در رستوران بنوعی حس گرمی و خوشایندی در رستوران را از بین می برند و به اندازه کافی مشتری را بخود دعوت نمی نمایند. مبلمان رستوران علاوه بر زیبایی باید راحتی و آسایش را برای مشتری فراهم نمایند تا آنها از ماندن بیشتر در رستوران احساس خستگی ننمایند و شاید حتی ترغیب به سفارش غذاهای بیشتری شوند. برای مبلمان بهتر است از مدل های مختلف بهره ببرید. مثلا میز و جایگاه برای افراد شاغل و کارمندان ادارجات درنظر بگیرید تا راحت و سریع به میل کردن صبحانه بپردازند و با انرژی راهی محل کار شوند و در کنار آنها از میز و جایگاه های عظیم و طویل برای مهمانی ها خانواده ها بهره ببرید.

اولیت دوم در طراحی رستوران، نورپردازی مناسب است. استفاده از نور طبیعی که از پنجره هایی با نمای زیبای طبیعت به داخل رستوران وارد می شوند و آنرا روشن می نمایند، در کنار استفاده از لامپ و لوستر های زیبا محیط دلباز و گرمی را در رستوران بوجود می آورد. فقط باید توجه کنید که محیط زیاد پر نور و روشن نباشد. سعی کنید نور پردازی در حد متوسط باشد تا محیطی لطیف و گرم در دکوراسیون بوجود آید. (دکوراسیون مغازه موبایل با طراحی شیک، جدید و مدرن / عکس)

منبع: اتاق

به "دکوراسیون رستوران مدرن و امروزی با چیدمانی اصولی و کاربردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون رستوران مدرن و امروزی با چیدمانی اصولی و کاربردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید