اگر تازه آیفون خریده اید، این 8 اپلیکیشن را فورا روی آن نصب کنید

به گزارش وبلاگ تور چین، گجت نیوز نوشت: امروز 8 اپلیکیشن کاربردی را معرفی می کنیم که به محض خرید آیفون تازه باید نصبشان کنید! این اپلیکیشن ها با ارائه کاربری فوق العاده، برنامه هایی ضروری برای آیفون شما به شمار می روند.

اگر تازه آیفون خریده اید، این 8 اپلیکیشن را فورا روی آن نصب کنید

اگر یک آیفون تازه را با قیمتی سرسام آور تهیه نموده باشید، حتما برای محافظت از آن نیز هزینه زیادی نموده اید و انواع اکسسوری های مختلف از محافظ صفحه نمایش گرفته تا بک کاورهای مختلفی را برای آن تهیه نموده اید.

با این وجود اگر سعی داشته باشید حدبیشتر استفاده نرم افزاری را از گوشی تازهتان ببرید، باید بدانید که iOS به طور پیش فرض فاقد بعضی امکانات است. در این شرایط تنها راهی که پیش روی شماست، دانلود اپلیکیشن های شخص ثالث از اپ استور است.

همان طور که استیو جابز فقید سال ها پیش گفت، برای هر کاری یک اپلیکیشن در اپ استور وجود دارد. بنابراین این فروشگاه گنجینه ای از اپلیکیشن های ارزشمند برای آیفون است که بعضی از آن ها کاربری فوق العاده و عملکردی عالی دارند.

اگر شما هم به تازگی آیفون خریده اید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید؛ چرا که قصد داریم تعدادی از مهم ترین اپلیکیشن های شخص ثالثی که استفاده از آن ها در آیفون لازم است را به شما معرفی کنیم.

اپلیکیشن های ضروری که باید روی هر آیفون نصب باشند

1Password

نخستین اپلیکیشنی که پس از خرید آیفون باید روی آن نصب کنید، یک نرم افزار مدیریت پسورد مانند 1Password است که رمزهایی پیچیده و غیرقابل حدس زدن را فراوری نموده و در فضایی امن نگهداری می نماید.

این اپلیکیشن بعلاوه پسوردهای شما را بین تمامی دستگاه هایتان (اپل و غیر اپل) به اشتراک گذاشته و استفاده از آن ها در تمامی وبسایت ها و سرویس ها را به سادگی امکان پذیر می نماید.

یکی از مهم ترین قابلیت های 1Password امکان ذخیره کردن اطلاعات فردی کاربر مانند مشخصات کارت اعتباری، شماره ها و رمزهای مهم و دیگر موارد در کنار پسورد سایت ها و اپلیکیشن های مختلف است که از آن یک پکیج جامع برای مدیریت اطلاعات فردی می سازد.

علاوه بر این، 1Password بعلاوه از قابلیت تایید هویت دو مرحله ای نیز پشتیبانی نموده و امنیت بسیار بالایی دارد.

Notion

Notion نیز یکی از اپلیکیشن هایی ست که تصور کار کردن با آیفون بدون آن تقریبا غیرممکن است!

این اپلیکیشن را باید یک بسته کاربردی فوق العاده برای گوشی های اپل دانست که به راحتی قادر است نوت ها، امور روزمره، فعالیت ها و حتی متون ذخیره شده کاربر را در یک فضای سرراست و منظم ذخیره کند.

اپلیکیشن Notion رابط کاربری بسیار ساده، روان و سرراستی دارد که آن را به گزینه ای بسیار مناسب برای iOS تبدیل می نماید.

علاوه بر این، به اشتراک گذاری ساده و بی دردسر داده ها با سایر پلتفرم ها نیز دیگر ویژگی مجذوب نماینده این اپلیکیشن به شمار می رود؛ به طوری که می توان از آن هم در لپ تاپ، هم در گوشی و هم در تبلت استفاده کرد.

ممکن است در اولین بار استفاده از این اپلیکیشن، حجم بالای قابلیت ها و امکانات این اپلیکیشن کمی برای تان گیج نماینده باشد. با این وجود پس از چند مدت استفاده از Notion، این اپلیکیشن به مغز دوم شما تبدیل شده و در بیشتر فعالیت های روزمره در کنارتان خواهد بود.

Documents

با این که آیفون به صورت پیش فرض به یک اپلیکیشن مدیریت فایل مجهز است؛ اما این برنامه کاربری بسیار محدودی دارد. بنابراین استفاده از یک فایل منیجر شخص ثالث که قابلیت هایی گسترده و کاربردی داشته باشد، برای هر کاربر آیفون لازم است.

پیشنهاد ما، اپلیکیشن Documents است!

به یاری این برنامه می توانید تمامی اسناد خود را در قالبی راحت و خوش ساخت مدیریت کنید و تصاویر، فایل های ویدیویی و اسناد صوتی تان را در دسته های مختلف قرار دهید.

بعلاوه یکی از قابلیت های منحصربفرد این فایل منیجر هم بهره بردن از مرورگر اینترنت و وی پی ان اختصاصی است که امکان دریافت محتوای مختلف از اینترنت، بدون احتیاج به استفاده از سافاری یا گوگل کروم را فراهم می نماید.

اپلیکیشن Documents بعلاوه قابلیت پشتیبانی از بیشتر فرمت های اسناد را دارد و می تواند همراه فوق العاده ای برای کارمندان و افرادی که با اسناد سر و کار دارند، باشد.

MyFitnessPal

اپلیکیشن MyFitnessPal یکی از برترین برنامه های رایگان پایش سلامتی است که نقدهای فوق العاده ای را هم از منتقدین و کاربران دریافت نموده است.

به یاری این اپلیکیشن می توانید مقدار مصرف انرژی، رژیم غذایی و ورودی کالری خود را مشاهده و پایش کنید و حتی برای نرمش و ورزش نیز برنامه ریزی نمایید.

این برنامه بعلاوه اهدافی از پیش مشخص شده را نیز برای کاربران طراحی می نماید که می توان به یاری آن ها زندگی سالم تری داشت.

این هدف ها البته کاملا قابل شخصی سازی هستند؛ اما به طور کلی ایده هایی عملی و بسیار کاربردی را در مورد کاهش یا افزایش وزن، تنظیم رژیم غذایی و فعالیت های فیزیکی را در اختیار کاربران قرار می دهند.

البته آن چه گفته شد، تنها بخش کوچکی از قابلیت های MyFitnessPal است؛ چرا که به لطف جامعه کاربری بسیار بزرگ این اپلیکیشن، با نصب آن می توان به مجموعه بسیار گسترده ای از نکات ، هدایت ها و روش های مدیریت شیوه زندگی و پایش سلامتی دسترسی پیدا کرد.

در نگاه اول، حجم اطلاعات این برنامه کمی گیج نماینده است؛ اما مطمئن باشید خیلی زود به آن عادت نموده و به طور دائمی از این برنامه به طور روزمره استفاده خواهید کرد.

Snapseed

یکی از بارزترین قابلیت های آیفون، دوربین فوق العاده آن است. بنابراین یک اپلیکیشن کاربردی و جامع ویرایش تصاویر نیز یکی از احتیاجهای اصلی کاربران این گوشی به شمار می رود.

البته اپلیکیشن پیش فرض Photos در آیفون عملکرد قابل قبولی را در ویرایش تصاویر ارائه می نماید. با این حال اگر در پی یک ویرایشگر حرفه ای در آیفون تازه خود هستید، حتما Snapseed را امتحان کنید.

این اپلیکیشن قابلیت های متعددی را پیش روی کاربران قرار می دهد که امکان تنظیم روشنایی تصاویر، کنتراست و اشباع رنگ آن ها را فراهم می نمایند.

Snapseed بعلاوه قابلیت های پیشرفته تری نظیر رنگ های انتخابی (Selective Colors)، کنتراست تون های رنگ (Tonal Contrast) و کنتراست دوبل (Double Contrast) را هم به کاربران ارائه داده و حتی به یاری قابلیت تنظیمات انتخابی (Selective Adjustments) امکان ویرایش تنها بخشی از یک تصویر را فراهم می نماید.

به طور کلی، اسنپ سید بسته به احتیاج شما می تواند یک اپلیکیشن بسیار ساده یا بسیار پیچیده باشد که در هر سطحی جوابگوی احتیاجهای شماست.

بنابراین یکی از مهم ترین اپلیکیشن هایی که باید روی آیفون خود نصب کنید، همین برنامه خواهد بود.

Todoist

Todoist اپلیکیشنی برای برنامه ریزی کارهای روزمره و نوت برداری است که می تواند یک منشی فوق العاده برای شما باشد.

البته با جستجو در اپ استور می توانید اپلیکیشن های فراوانی مشابه با Todoist را پیدا کنید. با این وجود، این برنامه یکی از ساده ترین رابط های کاربری در میان تمامی اپلیکیشن های iOS را ارائه داده و مدیریت امور شما را به ساده ترین شکل ممکن امکان پذیر می نماید.

مهم ترین قابلیت های کلیدی این اپلیکیشن را می توان امکان برچسب گذاری اپلیکیشن ها بر حسب اهمیت و قابلیت اضافه کردن آیتم ها به تقویم دانست.

در صورتی که قصد دارید چندین کار مختلف را در طول روز انجام دهید، می توانید با برچسب زنی هریک از آن ها به عنوان ضروری، با هر بار ورود به اپلیکیشن آن را در صدر برنامه ریزی روزانه خود مشاهده کنید.

Todoist بعلاوه امکان افزودن برنامه های مختلف به تقویم را نیز در اختیارتان قرار داده و مدیریت زمانتان را به شدت تسهیل خواهد نمود.

Spark Mail

اپلیکیشن Spark Mail نیز یکی از برنامه های ضروری برای آیفون است که مدیریت ایمیل های شما را دگرگون نموده و تجربه کاربری فوق العاده ای را ارائه می نماید.

Spark Mail به یاری قابلیت فوق العاده ای چون اینباکس هوشمند، در کنار توانایی های پیشرفته جستجو و اعلان های قابل تنظیم، قادر است به برترین شکل ایمیل های شما را مدیریت نموده و خیالتان را از این بابت راحت کند.

همچنیین قابلیت های مجذوب نماینده و حرفه ای نظیر ژست های حرکتی قابل تنظیم، امکان پاسخ دهی سریع به ایمیل ها و قابلیت زمان بندی ارسال ایمیل ها، این برنامه را به یک منشی واقعی برای شما تبدیل خواهند کرد.

در کنار تمامی آن چه گفته شد، چیزی که اسپارک میل را از اپلیکیشن های شناخته شده مدیریت ایمیل مثل Gmail یا اپلیکیشن Mail اپل جدا می نماید، امکان دسته بندی هوشمند و اتوماتیک ایمیل هاست.

Mint

Mint یکی از شناخته شده ترین اپلیکیشن های iOS است که امکان مدیریت مالی و مشاهده شرایط بودجه فردی را در اختیارتان قرار خواهد داد.

به یاری این اپلیکیشن می توانید مقدار دخل و خرج ماهانه خود را مدیریت نموده و بودجه ای را به صورت ماهانه برای امور خاص اختصاص دهید.

Mint بعلاوه زمان پرداخت قبوض و قسط های بانکی تان را نیز به شما یادآوری می نماید و قادر است با دریافت اتوماتیک تراکنش های شما از حساب کاربری تان در بانک، هریک را دسته بندی کند تا بتوانید دید بهتری به شرایط مالی خود داشته باشید.

به یاری این اپلیکیشن می توانید راحت تر هزینه های ماهیانه خود را مدیریت کنید و برای اهداف مالی تان برنامه ریزی بهتری داشته باشید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "اگر تازه آیفون خریده اید، این 8 اپلیکیشن را فورا روی آن نصب کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر تازه آیفون خریده اید، این 8 اپلیکیشن را فورا روی آن نصب کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید