آشنایی با تعدادی از مشهورترین هتل های کیوتو

به گزارش وبلاگ تور چین، شهر کیوتو یکی از زیباترین شهرهای ژاپن بوده و بیش از هزار سال مرکز محسوب میشد. این شهر در سلسله کوههای غربی Honshu واقع شده است و مملو از تاریخ، فرهنگ، معماری و سنت های قدیمی ژاپن هست. با ما در مقاله مشهورترین هتل های کیوتو همراه باشید تا شما را با تعدادی از بهترین هتل های کیوتو آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با هتل های معروف کیوتو برایتان مفید خواهد بود.

آشنایی با تعدادی از مشهورترین هتل های کیوتو

فهرست مطالب

هتل Gracery Kyoto Sanjoهتل پارک سلطنتی Sanjo هتل Ms Plus Shijo Omiya هتل مجلل Grand Bach Kyoto SelectOrient Gojozakaهتل Ms Est Shijo Karasuma Karatachi Nanajo Ainomachi هتل مجلل Bach Kyoto Selectمهمانخانه KaedeKyoyado Usagi هتل ژاپنی Nijojo Minamiمهمانخانه Urarakaهتل Granbellهتل Rinn Shichijo Ohashi Bridgeمسافرخانه MsHigashiyama هتل مجلل غربی Arashiyama RanzanRiverside Arashiyamaهتل ژاپنی Fushimiinari Mille Glycine IIهتل Brighton Suzakukan Suzakuهتل Dorf Goshonishi

هتل Gracery Kyoto Sanjo

این هتل در فاصله کوتاهی از خیابان های پر از مغازه Shijo Dori و معبد Kiyomizo-dera واقع شده است. این مورد از مشهورترین هتل های کیوتو اتاق هایی با دکوراسیون سبک مدرن را در اختیار شما می گذارد و میهمانان می توانند از امکانات نگهداری چمدان ها که بطور 24 ساعته باز بوده، استفاده کنند. ماشین لباسشویی سکه ای در هتل قرار داده شده و هر روز صبحانه بصورت انتخابی موجود است. این هتل برای تمام مدل های گردشگری مناسب هست.

هتل پارک سلطنتی Sanjo

این مورد از مشهورترین هتل های کیوتو در کنار متروی Shiyakusho-mae واقع شده است و اتاق های بسیار مناسبی همراه با تخت های راحت، تلویزیون های باکیفیت، صندوق امانات، وای فای رایگان و حمام های خصوصی با لوازم آرایش را در اختیار میهمانان قرار می دهد. میهمانان می توانند از غذا و نوشیدنی های ویژه در رستوران لذت ببرند. خدمات اضافی شامل محل نگهداری وسایل، حضور 24 ساعته افراد برای خدمت رسانی، میان وعده ها و دستگاه های خوراکی هستند.

هتل Ms Plus Shijo Omiya

از ویژگی های هتل میتوان به وای فای با سرعت بسیار مناسب، حضور افراد برای ارائه خدمات 24 ساعته و دستگاه های لباسشویی اشاره کرد. این هتل اتاقهای بسیار مناسبی را با ویژگی های فراوانی از جمله تهویه هوا، صندوق امانات، محل های نشستن، کتری برقی و حمام های خصوصی همراه با لوازم آرایش در اختیار شما قرار می دهد. هر روز با صبحانه های کاملی از میهمانان پذایرایی می شود.

هتل مجلل Grand Bach Kyoto Select

این مورد از هتل های معروف کیوتو با هنرهای بکار رفته در آن حدود 5 دقیقه پیاده روی از ایستگاه مترو Kawaramachi فاصله دارد و میهمانان استقرار یافته در این مکان می توانند از وای فای با سرعت کافی، تجهیزات لباسشویی و ذخیره سازی بهرمنده شوند. رستوران درون هتل به شما انواع غذهای ژاپنی و غربی را عرضه می کند و صبحانه رایگان هم همراه با انتخاب اتاق در اختیار شما قرار می گیرد. این مورد از هتل های معروف کیوتو مناسب برای زوج ها و مسافران تنهاست.

Orient Gojozaka

این مورد از مشهورترین هتل های کیوتو به شما تلویزیون، ماشین لباسشویی، وسایل آشپرخانه و حمام های فوق پیشرفته ای را عرضه می کند و شما دسترسی راحتی به ایستگاه Kiyomizu-Gojo خواهید داشت. این هتل مناسب برای تمامی مسافران هست.

هتل Ms Est Shijo Karasuma

حدود یک دقیقه از ایستگاه مترو Shijo فاصله داشته و اتاق های بسیار مناسبی با AC، تلویزیون های صاف، کتری برقی، وای فای رایگان و حمام های خصوصی دارد. پذیرش 24 ساعته برای خوش آمد گویی به میهمانان همواره حضور داشته و در هر زمان به میهمانان کمک می کند. مسافران طولانی مدت می توانند از تجهیزات لباسشویی در این مورد از هتل های معروف کیوتو بهرمند شوند.

Karatachi Nanajo Ainomachi

این مورد از بهترین هتل های کیوتو در دل منطقه معروف Shimogyo واقع شده است. این هتل با اختصاص اتاق های دوقلو با تمامی امکانات همراه با تسهیلاتی از جمله وای فای رایگان، کتری برقی، وسایل آشپرخانه و حمام های خصوصی در اختیار شما قرار می گیرد. میهمانان می توانند در یکی از رستوران هایی که در نزدیکی هتل قرار دارند، به میل غذا بپردازند.

هتل مجلل Bach Kyoto Select

این هتل اتاق های میهمان بسیار پیشرفته و به سبک ژاپنی همراه با تسهیلات هوشمندانه را در اختیار شما قرار می دهد. این هتل دسترسی راحتی به چندین جاذبه مهم شهر دارد که شامل معبد Kiyomizu و قلعه Nijo است. میهمانان می توانند مستقیم بعد از نام نویسی، برای تجدید قوای از دست رفته به حمام های عمومی بروند.

مهمانخانه Kaede

با تسهیلاتی از جمله سالن اجتماعات، امکانات BBQ و فضای عمومی آشپزخانه، مهمانخانه Kaede اتاق های ساده ولی مجهزی را در اختیار شما قرار می دهد. مسافران طولانی مدت می توانند از امکانات خشکشویی و نگهداری چمدان ها استفاده کنند. این مورد از مشهورترین هتل های کیوتو مناسب برای انواع مسافران شامل گروه های بزرگ تا 8 نفر است.

Kyoyado Usagi

این هتل دقیقا در کنار قلعه مشهور Nijo واقع شده است و به سبک خانه های ژاپنی ساخته شده است، ویژگی های منحصر بفردی را در خود جای داده و تسهیلاتی بسکمک از جمله وای فای رایگان، ماشین لباسشویی، مایکرویو، صندوق امانات و سیستم امنیتی دیجیتالی را برای میهمانان فراهم آورده است. مسافرانی که با ماشین های شخصی مسافرت می کنند، می توانند از قابلیت پارکینگ رایگان بسیار بهره ببرند.

هتل ژاپنی Nijojo Minami

این مورد از هتل های معروف کیوتو دارای ویژگی های از جمله وای فای، تسهیلات نگهداری چمدان ها، سرویس رایگان و مخصوص به نقاط مهم شهر و امکان اجاره kimono دارد. یک موبایل هوشمند با دسترسی به برنامه ها و اینترنت در هر اتاق موجود بوده تا شما اطلاعاتی درباره شهر را به راحتی دریافت کنید.

مهمانخانه Uraraka

در یک مسافت زیبا از قلعه برجسته Nijo واقع شده است. این مهمانخانه با ارائه ویژگی های بسیار خوبی از جمله تهویه هوا، تلویزیون، محل انجام کار، یخچال و حمام های خصوصی اتاق های شگفت انگیزی را برای میهمانان فراهم آورده است. میهمانان می توانند از لباسشویی سکه ای یا دوچرخه اجاره ای استفاده کنند.

هتل Granbell

در فاصله کوتاهی از ایستگاه Gion-Shijo واقع شده است و به تلفیق معماری سنتی و مدرن پرداخته است. این مورد از بهترین هتل های کیوتو تسهیلات بسیار لوکسی را فراهم کرد، از جمله حمام عمومی، وای فای مناسب، میز ارائه خدمات 24 ساعته و رستوران. این هتل مناسب مسافرانی که به مکانهای لوکس علاقه دارند، است.

هتل Rinn Shichijo Ohashi Bridge

این هتل اتاق های بسیار مجهزی با تلویزیون، آشپزخانه، مایکرویو، حمام های خصوصی و وای فای رایگان را برای شما آماده کرده و در فاصله مناسبی از بسکمک از نقاط توریستی و مجذوب کننده شهر واقع شده است. این هتل زیبا مناسب برای مسافران تنها و زوج هاست.

مسافرخانه MsHigashiyama

در نزدیکی ایستگاه Gion Shijo و ایستگاه Kiyomizu Gojo واقع شده است. این هتل مجهز به مبلمان مدرن، ماشین لباسشویی، عایق صدا، آشپزخانه، مایکرویو و وای فای رایگان بوده و برخی از اتاق ها با تختخواب هایی از جنس پارچه های ژاپنی و محل هایی مناسب برای نشستن آراسته شده اند.

هتل مجلل غربی Arashiyama

در فاصله ای 5 دقیقه ای از ایستگاه Hankyu Arashiyama واقع شده است. این هتل مدرن به به ارائه اتاق هایی با استانداردهای بالا و لوکس می پردازد و دارای تسهیلات بسکمک از جمله تلویزیون، یخچال، iPad و حمام های خصوصی همراه با مواد شوینده و آرایشی است. افراد مهربان موجود در میز خدمات به شما کمک می کنند تا با تورهای مناسبی به گشت و گذار در شهر پرداخته و برای شام رستوران های مناسبی را رزرو کنید.

Ranzan

در قلب منطقه معروف Arashiyama واقع شده است و به ارائه اتاق های مخصوص در یک محیط دوست داشتنی که از طریق سبزه ها و چشم انداز ها احاطه شده، می پردازد. مسافران می توانند روز خود را با میل کردن یک صبحانه کامل آغاز کرده و پس از آن به ریلکس کردن در حمام های عمومی پرداخته یا در باغ ها قدم بزنند. اتاق های قدیمی با داشتن تختخواب های از جنس futon و کف tatami مناسب برای کسانی بوده که آرزوی تجربه خوش نوازی به سبک ژاپنی را دارند. اتاق karaoke هم برای سرگرمی و سرگرمی میهمانان فراهم آورده شده و درون رستوران های این مورد از مشهورترین هتل های کیوتو غذاهای بسیار متنوعی طبخ می گردند.

Riverside Arashiyama

آپارتمان هایی گسترده و گران با قابلیت های مدرنی همچون عایق صدا، وای فای رایگان، کف چوبی، میز ناهارخوری و حمام های اختصاصی همراه با انواع لوازم. این هتل در یک فاصله مناسب از خیابان Bamboo واقع شده است.

هتل ژاپنی Fushimiinari

در محله ای معروف در میان منطقه Fushimi واقع شده است و دارای اتاق هایی همراه با تلویزیون، ماشین لباسشویی، وای فای رایگان، وسایل آشپزی قابل اجاره، دستشویی درون اتاق ها و حمام همراه با لوازم و وان گرم است. هتل نزدیک به ایستگاه Fushimi-Inari بوده و از طریق این ایستگاه می توان به مکانهای مختلف شهر به راحتی دست یافت.

Mille Glycine II

هتل در مسافتی ده دقیقه ای از ایستگاه Fukakusa واقع شده است و به تهیه اتاق هایی بسیار راحت با طراحی پیشرفته می پردازد که دارای تخت های تک نفره، تخت های مخصوص ژاپنی، بالکن، تلویزیون همراه با شبکه های ماهواره ای، آشپزخانه و محل غذاخوری و حمام های مخصوص هستند.

هتل Brighton

پنج سال متوالی به نام بهترین از طریق راهنمای Michelin انتخاب شده است. این هتل در منطقه ای آرام و مسالمت آمیز واقع شده است و به شما خدمات نگهبان در، وای فای مناسب، اجاره دوچرخه، مغازه سوغاتی و گل و 5 نوع تسهیلات غذایی را ارائه می دهد. هر روز صبحانه کامل سرو می شود.

Suzakukan Suzaku

یک مسافرخانه آپارتمانی بسیار مناسب بوده که در قلب منطقه Nishijin واقع شده است. این مورد از بهترین هتل های کیوتو با معماری قدیمی ژاپنی ساخته شده و دارای حمام هایی همراه با وان، تهویه هوا، تلویزیون، ماشین لباسشویی و آشپزخانه کاملا مجهز است. افراد موجود در میز پذیرش به راهنمایی شما در انتخاب بهترین مکانهای شهر برای سرگرمی خواهند پرداخت. همچنین، دوچرخه اجاره ای برای افراد موجود است.

هتل Dorf Goshonishi

این مورد از بهترین هتل های کیوتو بسیار زیبا و با طراحی جزئیات دقیق ساخته شده و وای فای مناسبی دارد. تهویه هوا، تلویزیون، تلفن و حمام خصوصی در اتاق ها قرار داده شده و صبحانه محلی هم هر روز سرو می شود.

منبع: همگردی

به "آشنایی با تعدادی از مشهورترین هتل های کیوتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با تعدادی از مشهورترین هتل های کیوتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید