هتل چالدره یکی از برترین هتل های تنکابن به شمار می رود

به گزارش وبلاگ تور چین، سیری در ایران/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، هتل چالدره یکی از برترین هتل های تنکابن به شمار می رود.

هتل چالدره یکی از برترین هتل های تنکابن به شمار می رود

هتل چالدره تنکابن، هتلی جنگلی با چشم اندازی بی نظیر واقع در جنگلهای سرسبز مازندران هست. کلبه های جنگلی این هتل با معماری و طراحی زیبایی که دارند، اقامتی پر از آرامش و رویایی را برای مسافران فراهم نموده اند. رودخانه 2000 از وسط محوطه این هتل زیبا میگذرد و صدای خوش آهنگ آن تمام فضای هتل را در برگرفته است. در هتل چالدره همه طبیعت وصف ناشدنی شمال را کنار هم خواهید دید. ساختمان کلبه های توسکا از جنس چوبی بوده و دارای مساحتی بالغ بر 35 متر مربع است و ساختمان کلبه های افرا از جنس بتونی و مساحت آن 65 متر به همراه 35 متر تراس هست. در تمامی کلبه ها امکانات رفاهی اعم از سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، چای ساز و آب آشامیدنی وجود دارد. هتل با بهره گیری از کارکنان مجرب، همیشه آماده خدمات رسانی به مسافران است.

این هتل دارای رستوران سنتی با طبخ انواع غذاهای خوش طعم ایرانی و کافی شاپی بسیار دنج به منظور پذیرای از میهمانان گرامی است. از محل پارک خودرو تا محل اقامت فاصله کوتاهی را باید پیاده طی کرد. هتل فول امکانات چالدره قابلیت ارائه خدمات شامل صبحانه ناهار و شام را دارا بوده و در این هتل امکان دوچرخه سواری، جنگل نوردی، ماهیگیری و کتابخانه هم وجود دارد.

منبع: همگردی

به "هتل چالدره یکی از برترین هتل های تنکابن به شمار می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل چالدره یکی از برترین هتل های تنکابن به شمار می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید