جولان کرونا در مهد کشتی فرنگی ایران

به گزارش وبلاگ تور چین، استان خوزستان به عنوان مهد کشتی فرنگی ایران همچنان با بحران کرونا دست و پنجه نرم می کند. این در حالی است که بسیاری از قهرمانان جنوبی کشتی کشورمان با توجه به تعطیلی اردوهای تیم ملی، مجبور به تمرینات انفرادی در شهر و دیار خود هستند و حالا باید علاوه بر نگرانی دوری از تمرینات درون اردویی، دغدغه سلامتی خود را هم داشته باشند.

جولان کرونا در مهد کشتی فرنگی ایران

طبق تازه ترین آمار شیوع ویروس کرونا در استان خوزستان، همچنان با تداوم شرایط قرمز در این استان روبرو هستیم و طبق آمار دانشگاه علوم پزشکی اهواز، حدود 800 مورد ابتلای جدید در بازه زمانی 20 تا 21 خرداد ماه به ثبت رسیده است.

تداوم این فرایند، علاوه بر تاثیر آنی بر تمامی ابعاد زندگی روزمره مردم استان خوزستان، می تواند بسیاری از بنگاه های مالی و اسپانسرهای مالی را نیز در خصوص حضور در لیگ کشتی از میدان به در کند.

به گفته سید حسین مرعشیان رئیس هیات کشتی استان خوزستان، کشتی فرنگی این خطه قهرمان پرور، یکی از پایه اصلی لیگ محسوب می شود که سال گذشته با سه تیم دانشگاه آزاد خوزستان، سیناصنعت ایذه و آریوبرزن بهبهان در لیگ حضور داشت. حال با توجه به شیوع ویروس کرونا و اوضاع نامطلوب مالی که به تعطیلی و وقفه در بسیاری از کسب و کارها انجامیده، اصلا مشخص نیست، مهد کشتی فرنگی ایران بتواند دوباره با نمایندگان پر تعداد در لیگ برتر کشتی شرکت کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جولان کرونا در مهد کشتی فرنگی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جولان کرونا در مهد کشتی فرنگی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید