توم ریدر بعدی ادغامی از قسمت های اصلی و بازنگری های جدید خواهد بود

به گزارش وبلاگ تور چین، توییتر رسمی بازی توم ریدر به مناسبت بیست و پنج سالگی این سری ویدیوی جدیدی منتشر نموده. در این ویدیو به ساخت قسمت جدیدی از مجموعه توم ریدر اشاره می گردد. این قسمت جدید قرار است خط داستانی سه قسمت آخر این سری و قسمت قدیمی را به یکدیگر متصل کند.

توم ریدر بعدی ادغامی از قسمت های اصلی و بازنگری های جدید خواهد بود

سری بازی های توم ریدر از محبوب ترین مجموعه بازی های ماجرایی جهان محسوب می گردد. این سری با قهرمان خود، لارا کرافت جای خاصی در قلب گیمر های جهان دارد و یکی از خاص ترین و قوی ترین شخصیت های اصلی زن را در جهانی بازی های ویدیویی نشان می دهد. سری توم ریدر کار خود را روی کنسول پلی استیشن 1 آغاز کرد و حالا 25 سال عمر دارد. در سال 2013 یک قسمت بازنگری (ریبوت) از این سری عرضه شد که شخصیت لارا کرافت در آن هنوز جوان و کم تجربه بود. این قسمت خط داستانی جدیدی را آغاز کرد. بعد از این بازی دو قسمت دیگر از سری توم ریدر منتشر شدند که این سه بازی، سه گانه جدید توم ریدر را تشکیل می دهند.

سازندگان بازی توم ریدر اخیرا ویدیویی به مناسبت جشن بیست و پنج سالگی این سری منتشر نموده اند. در یکی از بخش های این ویدیو، کارگردان قسمت های اخیر توم ریدر بیان می نماید که قسمت جدیدی از این سری در دست ساخت است. داستان این قسمت جدید قرار است خط داستانی اولیه لارا که مربوط به سه گانه جدید این سری است را به دیگر قسمت های بازی توم ریدر متصل کند.

البته در حال حاضر این قسمت جدید در مراحل اولیه توسعه قرار گرفته است و هیچ چیزی راجع به آن بجز متصل کردن داستان های دو خط زمانی بازی معین نیست. حتی خود کارگردان بازی در این ویدیو بیان می نماید که نباید فعلا منتظر معرفی شدن رسمی این بازی باشیم.

  • بازسازی لغو شده توم ریدر 1 را ببینید

علاوه بر معرفی قسمت جدید توم ریدر، در ویدیوی جشن بیست و پنج سالگی این سری اعلام شده که قرار است یک سری انیمه با موضوع شخصیت لارا کرافت ساخته گردد. این سری داستان سه گانه جدید توم ریدر را ادامه می دهد و از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. همانند قسمت جدید سری بازی های توم ریدر، اطلاعاتی از زمان پخش انیمه توم ریدر وجود ندارد و برای دریافت اطلاعات جدید باید بیش تر صبر کنیم.

منبع: دیجیکالا مگ

به "توم ریدر بعدی ادغامی از قسمت های اصلی و بازنگری های جدید خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توم ریدر بعدی ادغامی از قسمت های اصلی و بازنگری های جدید خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید