تفریحاتی رایگان برای اهل هنر و تکنولوژی در توکیو

به گزارش وبلاگ تور چین، سرگرمیاتی رایگان در توکیو

درست است که توکیو شهر گران قیمتی برای سفر محسوب می گردد، اما با قدری جست و جو می توانید متناسب با سلیقه تان راه هایی رایگان برای سرگرمی در این شهر پیدا کنید. در این یادداشت سه پیشنهاد برای دوستداران هنر و تکنولوژی ارائه می کنیم. با خبرنگاران همراه باشید:

تفریحاتی رایگان برای اهل هنر و تکنولوژی در توکیو

اوریگامی یاد بگیرید

اوریگامی یکی از روش های وقت گذرانی و سرگرمی ژاپنی ها است که در آن کاغذ را به اشکال مختلفی تا می نمایند تا شبیه انواع حیوانات، گیاهان و وسایل مختلف گردد. اگر چه در سال های اخیر این هنر در سراسر دنیا محبوب شده است اما از قلم نیاندازید که ریشه اصلی و مبدا آن در توکیو است که شما می توانید این هنر را تماشا نموده و به رایگان بیاموزید. برای این کار کافی است به تالار اوریگامی کایکان (Origami Kaikan) که به این هنر سنتی ژاپنی اختصاص داده شده، مراجعه کنید. در طبقه همکف، بازتماشامایندگان با تعداد زیادی از آثار هنری که در کارگاه طبقه چهارم ساخته می گردد، روبرو خواهند شد. درهای این استودیو همواره به روی بازتماشامایندگان باز بوده و شما می توانید شاهد مراحل ساخت این هنر دستی باشید. در طبقه سوم کاغذهای مخصوص اوریگامی و بعلاوه تعداد زیادی از آثار فوق برای فروش ارائه می شوند که می تواند سوغاتی خوبی محسوب گردد. دوبار در هفته مدیر این مجموعه و استاد بزرگ اوریگامی، مهارت خود را به نمایش عمومی گذاشته که تماشا این برنامه بسیار شگفت انگیز است.

تماشای گالری های عکس

ممکن است شما تا به امروز تصاویر زیادی از شهر توکیو دیده باشید، اما در این شهر وقت آن است که تصاویر عادی را کنار گذاشته و از فرصت های متعدد تماشا گالری های تصاویر و عکس های حرفه ای لذت ببرید. شرکت های فوجی (Fuji) ، کنون (Canon)، کداک (Kodak) و نیکون (Nikon) هر یک دارای نمایشگاه هایی در شهر هستند که بازتماشامایندگان می توانند به رایگان از آن ها تماشا نموده و از عکس های حرفه و آماتور آن تماشا نمایند. بیشتر این نمایشگاه ها بعلاوه یک موزه دوربین های عکاسی نیز دارند که تماشا آن ها جالب خواهد بود. بیشتر این گالری ها از روز دوشنبه تا شنبه فعال بوده و بسیاری از آن ها دارای راهنما به زبان انگلیسی نیز هستند. در بیشتر این گالری ها محصولات و تصاویری به همراه توضیحات و نوشته های جانبی وجود دارند. گالری شیسیدو (Shiseido) بعلاوه نمایشگاهی رایگان از تجهیزات وابسته به عکاسی نیز دارد.

بازدید از نمایشگاه ها

برترین نمایشگاه شهر توکیو به شرکت سونی تعلق دارد که چهار طبقه از ساختمان جالب توجه و شگفت انگیز 11 طبقه سونی را به خود اختصاص داده است. در این نمایشگاه، شما می توانید جدیدترین محصولات سونی که بعضی از آن ها هنوز برای فروش روانه بازار نشده اند را در دست گرفته، با آن ها کار نموده و قابلیت هایش را امتحان کنید. در این نمایشگاه، از دست زدن به محصولات و امتحان کردن آن ها نترسید زیرا کارکنان شرکت سونی شما را تشویق می نمایند که آخرین دوربین های ویدئویی را گرفته و با آن فیلم برداری کنید، به سیستم های پخش موسیقی ماشین گوش داده و آن را امتحان کنید، با آخرین نمونه های پلی استیشن بازی نموده و جدیدترین کامپیوترهای ساخت شرکت سونی را آنالیز کنید.

یکی دیگر از نمایشگاه های جالب توجه در توکیو، نمایشگاه Toto است که شما می توانید در آن آخرین فناوری های مربوط به سرویس های بهداشتی و حمام را مشاهده کنید. توالت های اتوماتیک (washlet) که همه چیز در آن اتوماتیک بوده و شما می توانید با صفحه کنترل های ویژه ای مقدار خروجی آب که به صورت اتوماتیک برای شست وشو اسپری می گردد، دمای آب، خشک کن و سیستم کنترل از راه دور آن کار کنید. در اینجا بعلاوه فرصت تماشا وان های ویژه و لوکس حمام را که دارای قیمت 30 هزار دلار هستند را دارید. از جمله دیگر نمایشگاه های مشهور توکیو می توان به نمایشگاه پاناسونیک و بسیاری از شرکت های مشهور طراح اشاره نمود.

منبع: الی گشت

به "تفریحاتی رایگان برای اهل هنر و تکنولوژی در توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحاتی رایگان برای اهل هنر و تکنولوژی در توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید