تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه های کردستان و گوته آلمان منعقد شد

به گزارش وبلاگ تور چین، تفاهم نامه همکاری بین دو دانشگاه کردستان و گوته آلمان در راستای ایجاد و تقویت ارتباطات آموزشی و پژوهشی مابین این دانشگاه ها (در زمینه های ادبیات و هنر) منعقد شد.

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه های کردستان و گوته آلمان منعقد شد

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ تور چین، تفاهم نامه همکاری های علمی و پژوهشی بین دانشگاه کردستان و دانشگاه گوته فرانکفورت آلمان منعقد شد.

در این تفاهم نامە که از سوی دانشگاه کردستان به امضای رحمت صادقی، رئیس دانشگاه کردستان و صلاح الدین ویسی، رئیس دانشکده هنر و معماری و پارسا یعقوبی، رئیس دانشکده زبان و ادبیات و از سوی دانشگاه گوته به امضای رئیس دانشکده هنر، فرهنگ و ادبیات و و رئیس دانشگاه گوته رسیده، بر توسعه همکاری های علمی دو جانبه و استفادە از پتانسیل های دو طرف در راستای ایجاد و تقویت ارتباطات آموزشی و پژوهشی مابین دو دانشگاه و به صورت خاص در زمینه های ادبیات و هنر تاکید شده است.

همچنین در این تفاهم نامه، انجام پروژه های مشترک و کار های میدانی، برگزاری کارگاه ها و سمینار های تخصصی و برنامه تبادل دانشجو، محققین و اساتید مورد توافق طرفین قرار گرفته است.

دانشگاه گوته دارای بیش از 45 هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی و بیش از 3600 عضو هیئت علمی است. این دانشگاه در آخرین رتبه بندی اعلام شده از سوی QS حائز رتبه 301 جهان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه های کردستان و گوته آلمان منعقد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه های کردستان و گوته آلمان منعقد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید