تاکید معاون استاندار بر تقویت مراکز تولیدی و صنایع خوزستان

به گزارش وبلاگ تور چین، خبرنگاران/خوزستان معاون هماهنگی امور مالی استانداری خوزستان در نشست آنالیز مسائل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد خوزستان بر تقویت مراکز تولیدی استان تاکید نمود.

تاکید معاون استاندار بر تقویت مراکز تولیدی و صنایع خوزستان

آقارضا فتوحی در جلسه آنالیز مسائل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد خوزستان که در محل معاونت مالی استانداری برگزار گردید، اظهار کرد: تقویت مراکز فراوری و ثروت استان، کمتر شدن دغدغه های معیشتی مردم را در پی دارد. از این رو نه تنها نباید اجازه دهیم این مراکز تعطیل یا نیمه تعطیل شوند بلکه باید در پی راهکارهای تقویت آن ها در سطح استان و ملی باشیم.

وی با اشاره به سهمیه مصارف صنایع و شرکت ها در استان اعلام کرد: همراهی و همکاری بین بخشی مدیران صنایع و شرکت هایی چون گاز، برق، آب و… باید بیش از پیش گردد و در این زمینه پیشنهادات فنی که به اعتقاد کارشناسان قابلیت عملیاتی شدن دارد را ارایه دهند تا این پیشنهادات در سطح ملی پیگیری و دنبال گردد.

معاون امور مالی استاندار خوزستان گفت: واحدهای فراوریی، ادارات برق و گاز سه ضلع یک مثلث هستند که هماهنگی هر چه بهتر بین این زنجیره جهت جلوگیری از مسائل واحدهای فراوریی باعث رونق بخش اقتصاد می گردد.

به گزارش وبلاگ تور چین به نقل از استانداری خوزستان، فتوحی ضمن بیان اهمیت موقعیت استراتژیک استان خوزستان برای کشور اضافه کرد: ضرورت دارد با درایت، مسئولان کشوری در جریان مسائل مختلف استان قرار گیرند و در راستای برطرف تمامی این مسائل و توسعه استان گام برداریم.

در این نشست مدیر عامل گروه ملی صنعتی فولاد خوزستان گزارشی از آخرین شرایط شرکت و اندازه فراوری آن ارایه داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تاکید معاون استاندار بر تقویت مراکز تولیدی و صنایع خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید معاون استاندار بر تقویت مراکز تولیدی و صنایع خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید