تاریخ انتشار بازسازی Age of Mythology معین شد؛ تریلر نو آن را ببینید

به گزارش وبلاگ تور چین، بازی عصر اساطیری (Age of Mythology) در سال 2002 برای کامپیوتر عرضه شد. این بازی سبک استراتژی را با داستان های اساطیری ترکیب نموده و عناصر بسیار جالبی را به این سبک افزود که باعث شد هواداران بسیاری بدست بیاورد. حال طبق چیزی که اعلام شده شرکت سازنده آن میخواهد دوباره این بازی را زنده نموده و برای پلتفرم های مدرن مایکروسافت عرضه کند.

تاریخ انتشار بازسازی Age of Mythology معین شد؛ تریلر نو آن را ببینید

هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای این بازی اعلام نشده ولی این بازی در امسال میلادی برای کنسول های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس و کامپیوتر عرضه خواهد شد. همینطور اینکه این بازی از روز اول روی اشتراک گیم پس وجود خواهد داشت و هواداران سبک استراتژی می توانند به راحتی آن را دانلود نمایند.

بازی عصر اساطیری به وسیله سازندگان بازی عصر امپراطوری (Age of Empires) طراحی شده است. این دفعه این شرکت از تاریخ بشریت عقب تر رفته و به دنیای اساطیری رسیده است. جایی که هیولاها، خدایان و انسان ها در کنار یکدیگر زندگی نموده و یک بازی بسیار مجذوب کننده به نام عصر اساطیری بوجود آمده است.

بازی عصر اساطیری مثل عصر امپراطوری به شکل استراتژی همزمان است به این شکل که تمامی اتفاقات در لحظه افتاده و شما باید به برترین نحو آن ها را مدیریت کنید. نکته اینجاست که سیستم بازی به شکل نوبتی نیست و همین موضوع عصر اساطیری را بسیار مجذوب کننده نموده است. نسخه ای که قرار است به زودی عرضه گردد، نسخه ریتولد (Retold) نام دارد که به نوعی بازسازی این بازی برای دستگاه های مدرن است.

نسخه ریتولد یک تجربه بسیار خاص برای هواداران قدیمی و تازه این مجموعه بوده که حالت بسیار خاصی دارد. به این شکل که شرکت سازنده کوشش نموده تا تمامی نکات مثبت این بازی را نگه داشته ولی در آن نوآوری هم به خرج داده باشد. در نتیجه این بازی برای تمام مخاطبان مجذوب کننده خواهد بود.

بازی عصر اساطیری عناصر بسیار جالبی در گیم پلی خود دارد. برای مثال اینکه شما می توانید از خدایان داستان های مختلف مثل مصر یا یونان استفاده کنید و از توانایی های ویژه آن ها در طول بازی استفاده کنید. نکته اینجاست که تنوع این خدایان در بازی بسیار زیاد است و هر کدام هم قابلیت خاص خود را دارند که به روند بازی یاری بسیار زیادی می نماید.

در دنیای اساطیری هیولاهای بسیاری وجود دارند. حال شما می توانید از این هیولاها به نفع خود استفاده نموده و با آن ها به مبارزه بروید. تنوع هیولاها نیز در این بازی بسیار زیاد است به حدی که سیکلوپس (Cyclops) یک چشم و کروکدیل های مختلف در آن وجود داشته و هر کدام نیز در بخشی از مبارزه کاربرد دارند.

نکته اینجاست که شرکت سازنده تمام کوشش خود را نموده تا عناصر دنیای اساطیری به طور کامل در دنیای این بازی وجود داشته باشد. در نتیجه شما شاهد تنوع زیادی از نقشه ها در این بازی هستید. همینطور اینکه بخش داستانی بازی شامل 50 مأموریت متنوع است که با استفاده از آن شما وارد دنیای داستانی این موجودات خواهید شد.

بازی عصر اساطیری توانایی اجرای حالت همکاری را هم دارد. به این شکل که شما می توانید حالت های مختلف این بازی را به صورت همکاری تجربه نموده و در قسمت آنلاین حتی 12 نفر هم می توانند به رقابت با یکدیگر بپردازند. تجربه این بازی به صورت چند نفره بسیار خاص بوده و مبارزه استراتژی در این حالت مجذوب کنندهیت بسیار زیادی دارد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ انتشار بازسازی Age of Mythology معین شد؛ تریلر نو آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ انتشار بازسازی Age of Mythology معین شد؛ تریلر نو آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید