بتلفیلد 2042 حالت های 64 نفره دریافت خواهد نمود؛ فقط روی کنسول های تازه

به گزارش وبلاگ تور چین، بتلفیلد 2042 برترین عرضه ممکن را نداشته است و استودیوی دایس سخت در کوشش است تا بسیاری از مشکلاتی را که بازیکنان از زمان عرضه این بازی تیراندازی آنلاین با آن روبرو هستند، رفع کند. حال به نظر می رسد با انتشار فصل اول بازی در اوایل سال 2022 میلادی شاهد محتوای جدیدی خواهیم بود.

بتلفیلد 2042 حالت های 64 نفره دریافت خواهد نمود؛ فقط روی کنسول های تازه

یکی از مواردی که به بازی اضافه خواهد شد یک نقشه تازه به نام Exposure است. در مصاحبه ای، کمپانی الکترونیک آرتز از برنامه های خود برای اضافه کردن نقشه ای تازه به بازی در سال 2022 رونمایی کرد و بیان کرد که این نقشه در سطح تازهی نسبت دیگر نقشه ها قرار خواهد داشت. در حال حاضر در خصوص جزئیات نقشه و تاریخ انتشار آن اطلاعاتی در دسترسی نیست. از طرفی بازی در اواخر این ماه، به بازیکنان اجازه می دهد تا حالت های Breakthrough و Conquest را روی رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری با حداکثر 64 بازیکن تجربه نمایند. لازم به ذکر است که تا به امروز هیچ صحبتی در خصوص اینکه آیا این تغییرات در نهایت به موردی ثابت در بازی تبدیل خواهند شد یا خیر، نشده است.

این تغییرات قابل توجه است زیرا همانطور که احتمالا می دانید، محدودیت 64 بازیکن به نسخه های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 بازی محدود شده است و این تعداد به 128 بازیکن در رایانه های شخصی و کنسول های نسل تازه می رسد. بسیاری از بازیکنان از تعداد بازیکنان بیشتر و مقدار بزرگ نقشه ها انتقاد نموده اند، نه تنها به علت هرج و مرج کنترل نشده ای که ایجاد می نماید، بلکه بعلاوه به این علت که چندین منطقه از نقشه های بزرگ در نهایت احساس خالی بودن می نمایند و درگیری خاصی در آن ها مشاهده نمی گردد.

الکترونیک آرتز برنامه های بزرگی برای سری بتلفیلد دارد و به تازگی اعلام نموده است که میخواهد یک مدل چند استودیویی را برای توسعه چندین بازی در یک دنیا بزرگتر و به هم پیوسته توسعه دهد. به عنوان بخشی از این برنامه ها، اسکار گابریلسون، مدیر کل دایس، قرار است این کمپانی را ترک کند، در حالی که وینس زامپلا، بنیانگذار استودیوهای ریسپاون و اینفینیتی وارد، نقش تازهی را به عنوان ناظر کل سری بتلفیلد برعهده خواهد گرفت. شایعات ادعا نموده اند که بازی بعدی این سری قرار است یک اثر در سبک هیرو شوتر باشد. از طرفی معین نیست که این بازی از سری بتلفیلد خواهد بود یا خیر. مارکوس لیتو، طراح هیلو نیز نیز رهبری یک استودیوی تازه را در سیاتل به عهده دارد که هدف آن افزودن روایتی معنادارتر به مجموعه بتلفیلد است.

بازی بتلفیلد 2042 هم اکنون روی کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی در دسترس است. آخرین به روزرسانی که برای بازی منتشر شد، بهبود هایی در بخش های فنی و تغییراتی مربوط به سلاح ها را برای بازی به ارمغان آورد. با این حال تازهترین نسخه از سری محبوب و تیراندازی بتلفیلد با مشکلاتی دست و پنجه نرم می نماید که برای بهبود آن ها به زمان بیشتری احتیاج دارد.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "بتلفیلد 2042 حالت های 64 نفره دریافت خواهد نمود؛ فقط روی کنسول های تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بتلفیلد 2042 حالت های 64 نفره دریافت خواهد نمود؛ فقط روی کنسول های تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید