بچه ها حاشیه نشین یزد صاحب کانکس امید شدند

به گزارش وبلاگ تور چین، خبرنگاران/یزد کانکس امید با هدف اجرا و ترویج فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی برای بچه ها منطقه ها آسیب دیده و حاشیه شهر یزد همزمان با هفته جهانی کودک مورد بهره برداری نهاده شد.

بچه ها حاشیه نشین یزد صاحب کانکس امید شدند

فخرالسادات خامسی عضو شورای شهر یزد در این مراسم که از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با همکاری کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل اتباع و امور خارجی استان در مدرسه سیدمحمد بهادری محله صدرآباد یزد برگزار گردید، گفت: به اسم مسئولین استان تمام همت و کوشش مان این است که آینده خوبی برای بچه ها رقم بزنیم و در این راستا به همفکری، مشورت و درخواست مطالبه خانواده ها و بچه ها احتیاجمند هستیم.

وی با ابراز امیدواری از نتایج خوب برنامه ریزی در حوزه کودک، اضافه کرد: شهرداری و فعالان حوزه کودک باتوجه به دغدغه های مهم این قشر از جامعه به طور ویژه ای در حوزه کودک، در مدیریت شهری، برنامه ریزی دارند و امیدواریم بچه ها و خانواده ها از برنامه ریزی های صورت گرفته استقبال نمایند.

عالیه قوامی سرپرست کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان هم در این مراسم با بیان شعار هفته ملی کودک با اسم حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی گفت: باتوجه به اهمیت دوران کودکی و ویژگی ها و احتیاج های خاص بچه ها باید در جهت ارتقای سطح آگاهی خانواده ها فعالیت کرد و بستر مناسبی برای پرورش بچه ها و توجه به حقوق بچه ها فراهم گردد.

وی اضافه کرد: در نظر داریم پیک امید بصورت سیال در استان یزد و شهرستان ها صورت گیرد تا همه بچه ها استان بتوانند از برنامه ها و آموزش های فرهنگی بهره مند شوند و از نظر اقتصادی برای سیال کردن این کانکس احتیاج به حمایت افزون مسئولان استان هستیم.

به گزارش وبلاگ تور چین و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، در این مراسم که به مناسبت روز جهانی کودک و هفته کودک با حضور سیدمحمد رستگاری فرماندار یزد، اعظم کاظمی مدیر کل امورزنان و خانواده استانداری، حمید عزیزیان مدیرکل امور دفتر اجتماعی استانداری و حسین ابوطالبی مسئول اجرایی اداره شهر دوستدار کودک شهرداری یزد برگزار گردید، بچه ها برتر در زمینه های هنری و فرهنگی و مربیان آنها تجلیل شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بچه ها حاشیه نشین یزد صاحب کانکس امید شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بچه ها حاشیه نشین یزد صاحب کانکس امید شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید